Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste bezoek bij vriendin

Gestart door willem, donderdag 15 november 2012, 22:26:48

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Citaat van: Marinero op donderdag 20 december 2012, 10:48:52
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat een knappe nederlandse vrouw al gauw denkt dat je een seriemoordenaar bent als je haar aanspreekt. Zal wel aan mijn uitstraling liggen?
WTK er zeker?  :lachen: :lachen:

Marinero

Citaat van: Bulldozer op donderdag 20 december 2012, 13:35:08
Citaat van: Marinero op donderdag 20 december 2012, 10:48:52
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat een knappe nederlandse vrouw al gauw denkt dat je een seriemoordenaar bent als je haar aanspreekt. Zal wel aan mijn uitstraling liggen?
WTK er zeker?  :lachen: :lachen:

Ja dus je zou denken dat het alleen maar mee kan vallen!  :biggrinn:

buizesmurf

Na een 7 jaar stukgelopen relatie met een filipijnse ga in in january ook terug om mijn nieuw ''liefje'' voor het eerst te ontmoeten.Spannend.......
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

vvjoris

Citaat van: Marinero op donderdag 20 december 2012, 13:49:13
Citaat van: Bulldozer op donderdag 20 december 2012, 13:35:08
Citaat van: Marinero op donderdag 20 december 2012, 10:48:52
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat een knappe nederlandse vrouw al gauw denkt dat je een seriemoordenaar bent als je haar aanspreekt. Zal wel aan mijn uitstraling liggen?
WTK er zeker?  :lachen: :lachen:

Ja dus je zou denken dat het alleen maar mee kan vallen!  :biggrinn:

Alé, Marinero, in 'real life' zie je er zo'n lieve jongen uit (of was dat omdat May erbij was....)

Maar, idd, in NL en BE hebben vrouwen wellicht andere 'verwachtingen' en 'eisen' en als ik soms mijn ogen niet kan afhouden van een mooi exemplaar (want hier in Antwerpen is ook wel vrouwelijk schoon aanwezig) kijken ze idd al terug met iets in hun ogen van 'oei, die wil me pakken', hoewel ik er helemaal niet viriel uitzie en een hele brave jongen ben....

Maar ik ben heel tevreden met mijn Filippijnse schoonheid, want het heeft 'geklikt', en na 5 jaar (met de nodige onenigheden) klikt het nog steeds. of je nu voor 't eerst kennis maakt via een dating site of in de  :smiley-philippines: face to face maakt niet veel uit denk ik, 't is gewoon de klik die er moet zijn ... Bij mij is er een leeftijdsverschil van 20 jaar, en dat is niet uitzonderlijk ginder, en boem boem kan wel meer als één keer per nacht .... Als er een leeftijdsverschil is van 30 kan ik er zelfs nog bij, maar eens het naar de 40 begint te gaan, 't kan bijna de kleindochter zijn al é...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Budgie

Even tussendoor Asawa kreeg net message dat een Fillipina kennisje van de inburgering oud 23 jaar gaat scheiden van haar man van 50 want hij heeft geen geld en gebruikt haar volgens haar alleen maar als seksslaafje en als ze iets wil is het altijd no money honey Anderhalf jaar getrouwd en waren toen zo in love 
Zag haar af en toe in de winkel Ziet er goed uit met alle plamuur en verf
Getting older beats the alternative -dying young

Herbie

Citaat van: Budgie op donderdag 20 december 2012, 21:48:17
Even tussendoor Asawa kreeg net message dat een Fillipina kennisje van de inburgering oud 23 jaar gaat scheiden van haar man van 50 want hij heeft geen geld en gebruikt haar volgens haar alleen maar als seksslaafje en als ze iets wil is het altijd no money honey Anderhalf jaar getrouwd en waren toen zo in love 
Zag haar af en toe in de winkel Ziet er goed uit met alle plamuur en verf


Zo iets  :crazy: :crazy: en denken dan dat ze mooi zijn  :jajaja: Ik haat die stinkende poeders.


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

In  :smiley-philippines:  vinden ze dat mooi met een gepoederd gezicht rond te lopen.   Zelfs op onze trouwfotoos staan men vrouw nog met poeder op.   Meestal is het hier in  :eu:  snel over zodra ze in de gaten hebben dat er niemand zo bij loopt.
Tenzij je gaat optreden als het spook van de opera   :lachen:



Triest dat bij sommige stellen na anderhalf jaar al misloopt.     Ik hoop zelf binnenkort ons 15 jarig huwelijk te kunnen vieren.

  Nou ja vieren, geld voor een feestje is er niet, moet helaas laatste tijd ook nog al eens  zeggen  ,, no money honey ,,

Maar ik heb nog geen voorgevoel dat ze er vandoor gaat     :weetikniet:


  Zou wel jammer zijn als ik net die 15 jaar niet haal ,  alhoewel mijn persoonlijk record heb ik al gebroken    :crazy:



 

Budgie

Citaat van: gosternokke op vrijdag 21 december 2012, 07:44:43
In  :smiley-philippines:  vinden ze dat mooi met een gepoederd gezicht rond te lopen.   Zelfs op onze trouwfotoos staan men vrouw nog met poeder op.   Meestal is het hier in  :eu:  snel over zodra ze in de gaten hebben dat er niemand zo bij loopt.
Tenzij je gaat optreden als het spook van de opera   :lachen:



Triest dat bij sommige stellen na anderhalf jaar al misloopt.     Ik hoop zelf binnenkort ons 15 jarig huwelijk te kunnen vieren.

  Nou ja vieren, geld voor een feestje is er niet, moet helaas laatste tijd ook nog al eens  zeggen  ,, no money honey ,,

Maar ik heb nog geen voorgevoel dat ze er vandoor gaat     :weetikniet:


  Zou wel jammer zijn als ik net die 15 jaar niet haal ,  alhoewel mijn persoonlijk record heb ik al gebroken    :crazy:



 

Bij mijn is het ook regelmatig sorry empty pocket maar ik denk dat ik de 5 jaar wel haal en ik hoop nog veel meer
Kwestie van blijven leven en het samen doen. Je moet er gewoon over willen en kunnen praten.
Maar met de verf bedoel ik niet zozeer de talkpoeder maar te veel mascara, oogschaduw in felle kleuren, nepnagels en zo
Het is inderdaad triest als het misloopt maar ja vindt het niet vreemd als zo`n oude dominante haan een jong volgzaam hennetje zoekt dan gaat het vaak fout als die op school het totaal anders zien bij de andere meisjes
Getting older beats the alternative -dying young

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Problemen met kontakt leggen? Nee, dat heb ik minder. Meer problemen met ze kwijt te komen. Ik ben gewoon te aardig, en die kroppen sla buiten dat uit !! Vooral die verse kropjes dus. Bah!

Maar je hoeft geen goede kontakt legger te zijn, maar kun je ...
- glimlachen
-je wenkbrauwen optrekken,
-af en toe met je tong je wenkbrauwen likken  ( :lachen: haha grapje tussendoor)

Je weet nu toch al dat ze zoeken naar .....   zekerheid ! Dat is voor hen liefde. Nu, straal dat uit. Wees korrekt, vriendelijk, rustig, zuip niet teveel, ga goed gekleed.
En bied als ze kontakt opnemen met je een drankje, kop koffie oid aan. Want armoedzaaiers en kuripot-ters (= gierig) willen ze niet. je hoeft niet de Sinterklaas clown te spelen, dat werkt averechts!

En laat je kaarten zien, dwz: vraag haar en vertel zelf: getrouwd, gescheiden, kinderen baan opleiding. Weet je nog: ze gaan voor zekerheid, comfort en status (dus ook graag een wat fatsoenlijke vent.)
Geloof: als je niet gelooft beter niet zeggen maar iets van: Katholiek, Christian, but not active going to church.

:atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf:

Als pastoraal werker heb ik natuurlijk altijd wat verschillende medicijnen bij me.
Dan een rits Paracetamol voor een taxi chauffeur met kiespijn (met 120 peso tip zodat ie naar de tandarts kan), en meer van dat huis apotheek spul.

Is er zo een met een wit gepoederd gezicht dan wenk ik haar (halika = kom eens hier = neutraal Overigens Lapitka = kom eens hier maar dan meer in de zin van: eens lekker bij me, tegen me aan zitten).
Dus ... halika. Dan zeg ik met een bezorgd gezicht en omfloerste stem: are you sick, you look so white, you don't feel well?  Dan geef ik haar paracetamol. dan ontkent ze (meestal) en dan leg ik haar uit dat ze wel zo uitziet en dat wij Americano's geen 15000 km vliegen voor witte gezichten want dan blijven we gewoon thuis want daar heeft iedereen een wit gezicht.

:jajaja: :jajaja: :jajaja:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).