Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste bezoek bij vriendin

Gestart door willem, donderdag 15 november 2012, 22:26:48

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: huisman45 op woensdag  5 december 2012, 02:42:26
Eindelijk iemand die het hier goed verwoord,
ZEKERHEID is alles wat ze willen de rest is voor de meeste bijzaak.
voor de gene die hier wonen ,en niet van bar naar bar gaan,weten het al en zien het elke dag.
maar als je dat aan de meeste uitlegt,ook in europa, dan willen of kunnen ze dat niet begrijpen.

Vraag mij dan wel af als jullie zo denken over Filipinas waarom jullie dan in de eerste plaats er met eentje gehuwd of samenwonend bent ?

Budgie

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 19 december 2012, 19:43:21
Citaat van: huisman45 op woensdag  5 december 2012, 02:42:26
Eindelijk iemand die het hier goed verwoord,
ZEKERHEID is alles wat ze willen de rest is voor de meeste bijzaak.
voor de gene die hier wonen ,en niet van bar naar bar gaan,weten het al en zien het elke dag.
maar als je dat aan de meeste uitlegt,ook in europa, dan willen of kunnen ze dat niet begrijpen.

Vraag mij dan wel af als jullie zo denken over Filipinas waarom jullie dan in de eerste plaats er met eentje gehuwd of samenwonend bent ?


Guy het zou natuurlijk ook kunnen dat het wederzijds is die zekerheid
"I take care of you and you of me" is toch iets wat de meeste van ons willen.
En niet iedere paar maanden een nieuw groen blaadje.
Getting older beats the alternative -dying young

Quezonboy

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 19 december 2012, 19:43:21
Citaat van: huisman45 op woensdag  5 december 2012, 02:42:26
Eindelijk iemand die het hier goed verwoord,
ZEKERHEID is alles wat ze willen de rest is voor de meeste bijzaak.
voor de gene die hier wonen ,en niet van bar naar bar gaan,weten het al en zien het elke dag.
maar als je dat aan de meeste uitlegt,ook in europa, dan willen of kunnen ze dat niet begrijpen.

Vraag mij dan wel af als jullie zo denken over Filipinas waarom jullie dan in de eerste plaats er met eentje gehuwd of samenwonend bent ?


Het leeftijdsverschil tussen diegene en hun Filipijnse partner is waarschijnlijk niet zo groot als bij Willem?  :denk:

Ronald-D

Leeftijdsverschil of niet, ben in ieder geval benieuwd hoe dit afloopt! Zéker zo'n eerste ontmoeting....

Mijn ticket is ook geboekt, en 8 maart ga ik dan voor de eerste ontmoeting.....spannend allemaal...voel de zenuwen nu al....hahahaha

Baron

 :hoedjeaf:


.

g aan jullie gedacht gisteren (Viola en ik vierden ons 10 jarig jubileum). Er zijn hier zoveel mooie en goede vrouwen. Al dat dating is niks, als je eenmaal hier bent heb je zoveel meer en betere mogelijkheden. Gewoon wat je tegen het lijf loopt. Het is zo makkelijk om kontakt te leggen. En een ogenblik mekaar zien, praten, in de ogen kijken en je weet meer van iemand dan na maanden dating.

En persoonlijk zou ik dat leeftijdsverschil ook niet zo groot willen. Je komt jezelf tegen als je dadelijk 60 bent en je vrouw 24. Men zit in een heel andere levensfase. Jij denkt aan je oude dag, die overigens al begonnen is, en zij ligt 2 generaties achter op je.

In de leeftijd van 55-60 zou ik toch uitkijken naar een vrouw van 38-40.

Weet je wat de dames in de hoereca zeggen: I like old customer, 1 time boem boem and then sleepy. Young man all night boem boem. Brrrr.

Ja, maar als het echte liefde is dan is het net andersom. dan willen de jonge vrouwen OOK de hele nacht boem boem. En waar staan wij oudere jongeren dan? Staat er dan uberhaupt nog wat? En dan gaan de vrouwen ook eens hun mogelijkheden bezien, die leuke buurman of die man op de inpakafdeling ....

En wil je eens een jong blaadje? Nu, dan neem je die toch eens. Daar hoef je geen hele kist met kroppen sla voor te nemen. Gewoon af en toe eens een fris blad en de ouwe krop sla thuis laat je .... lekker thuis.


Wie zijn vrouw liefheeft laat haar thuis!

:crazy: :benweg:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

 :lachen:
Citaat van: Baron op donderdag 20 december 2012, 02:34:50Gewoon af en toe eens een fris blad en de ouwe krop sla thuis laat je .... lekker thuis.
:crazy: :benweg:

Wat een geluk dat ik geen oude krop ijsbergsla thuis heb  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronald-D

Heer Baron, bij deze nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum...proficiat!

Of dat daten (via datingsites) niks is.....tja...mag toch eigenlijk hopen van wel.....zij is namenlijk wél de reden dat ik naar Cebu afreis. Maar inderdaad, als ik eenmaal daar ben kom ik er dan denk ik snel genoeg achter.
Mijn vorige relatie, wat overigens een Nederlandse vrouw was, heb ik ook via een datingsite leren kennen....en alhoewel de relatie dan toch uiteindelijk verbroken is, hebben we toch wel leuke jaren gehad.

De reden dat ik zeg maar de makkelijke weg via een datingsite probeer, is gewoonweg omdat ik de 'guts' niet heb om op een vrouw af te stappen in een kroeg/bar/café of hoe je het ook noemen wilt....dit heb ik mijn hele leven overigens al gehad...die 'verlegenheid'. Begon al tijdens de kinderdisco....als ik een meisje leuk vond, of zij mij....dan moest ik er echt heen gesleept worden....hahahaha.

Ik ga nu nog maar even van het positieve uit, en zie ginder wel of de klik die er nu is tijdens het chatten, of die daar in levende lijve ook aanwezig is....oh....ik mag hopen van wel....want tja....ben écht verliefd...kán gebeuren natuurlijk, alhoewel ik nooit had gedacht dat dit kon gebeuren door alleen chatten via internet en elkaar zo af en toe eens te zien via de webcam....

Overigens....het leeftijdsverschil valt bij ons (Denk ik) nog wel mee....ik 41, en zij 31....had eerder op die site ook contact met iemand van 28....en voor mij persoonlijk vond ik dat eigenlijk al op het randje.....maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen natuurlijk, of ze met een groot leeftijdsverschil zitten of niet ;-)

Marinero

Citaat van: Kano op donderdag 20 december 2012, 10:15:50
:lachen:
Citaat van: Baron op donderdag 20 december 2012, 02:34:50Gewoon af en toe eens een fris blad en de ouwe krop sla thuis laat je .... lekker thuis.
:crazy: :benweg:

Wat een geluk dat ik geen oude krop ijsbergsla thuis heb  :lachen:

Oh oh! nu maar hopen dat die ouwe kroppen sla niet op dit forum zitten dan!

Marinero

Citaat van: Congo op donderdag 20 december 2012, 10:33:20
Heer Baron, bij deze nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum...proficiat!

Of dat daten (via datingsites) niks is.....tja...mag toch eigenlijk hopen van wel.....zij is namenlijk wél de reden dat ik naar Cebu afreis. Maar inderdaad, als ik eenmaal daar ben kom ik er dan denk ik snel genoeg achter.
Mijn vorige relatie, wat overigens een Nederlandse vrouw was, heb ik ook via een datingsite leren kennen....en alhoewel de relatie dan toch uiteindelijk verbroken is, hebben we toch wel leuke jaren gehad.

De reden dat ik zeg maar de makkelijke weg via een datingsite probeer, is gewoonweg omdat ik de 'guts' niet heb om op een vrouw af te stappen in een kroeg/bar/café of hoe je het ook noemen wilt....dit heb ik mijn hele leven overigens al gehad...die 'verlegenheid'. Begon al tijdens de kinderdisco....als ik een meisje leuk vond, of zij mij....dan moest ik er echt heen gesleept worden....hahahaha.

Ik ga nu nog maar even van het positieve uit, en zie ginder wel of de klik die er nu is tijdens het chatten, of die daar in levende lijve ook aanwezig is....oh....ik mag hopen van wel....want tja....ben écht verliefd...kán gebeuren natuurlijk, alhoewel ik nooit had gedacht dat dit kon gebeuren door alleen chatten via internet en elkaar zo af en toe eens te zien via de webcam....

Overigens....het leeftijdsverschil valt bij ons (Denk ik) nog wel mee....ik 41, en zij 31....had eerder op die site ook contact met iemand van 28....en voor mij persoonlijk vond ik dat eigenlijk al op het randje.....maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen natuurlijk, of ze met een groot leeftijdsverschil zitten of niet ;-)

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat een knappe nederlandse vrouw al gauw denkt dat je een seriemoordenaar bent als je haar aanspreekt. Zal wel aan mijn uitstraling liggen? In het buitenland reageren vrouwen al gauw vriendelijker dan in nederland als je gewoon een praatje aanknoopt. En dan heb ik het over de aantrekkelijke vrouwen natuurlijk, er zijn genoeg vrouwen in nederland die niet een sociale stoornis hebben... maar die zijn minder knap qua uiterlijk. En helaas... ik weet dat het niet om uiterlijk draait.. maar toch draait het ook om het uiterlijk.

Ronald-D

Citaat van: Marinero op donderdag 20 december 2012, 10:48:52
Citaat van: Congo op donderdag 20 december 2012, 10:33:20
Heer Baron, bij deze nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum...proficiat!

Of dat daten (via datingsites) niks is.....tja...mag toch eigenlijk hopen van wel.....zij is namenlijk wél de reden dat ik naar Cebu afreis. Maar inderdaad, als ik eenmaal daar ben kom ik er dan denk ik snel genoeg achter.
Mijn vorige relatie, wat overigens een Nederlandse vrouw was, heb ik ook via een datingsite leren kennen....en alhoewel de relatie dan toch uiteindelijk verbroken is, hebben we toch wel leuke jaren gehad.

De reden dat ik zeg maar de makkelijke weg via een datingsite probeer, is gewoonweg omdat ik de 'guts' niet heb om op een vrouw af te stappen in een kroeg/bar/café of hoe je het ook noemen wilt....dit heb ik mijn hele leven overigens al gehad...die 'verlegenheid'. Begon al tijdens de kinderdisco....als ik een meisje leuk vond, of zij mij....dan moest ik er echt heen gesleept worden....hahahaha.

Ik ga nu nog maar even van het positieve uit, en zie ginder wel of de klik die er nu is tijdens het chatten, of die daar in levende lijve ook aanwezig is....oh....ik mag hopen van wel....want tja....ben écht verliefd...kán gebeuren natuurlijk, alhoewel ik nooit had gedacht dat dit kon gebeuren door alleen chatten via internet en elkaar zo af en toe eens te zien via de webcam....

Overigens....het leeftijdsverschil valt bij ons (Denk ik) nog wel mee....ik 41, en zij 31....had eerder op die site ook contact met iemand van 28....en voor mij persoonlijk vond ik dat eigenlijk al op het randje.....maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen natuurlijk, of ze met een groot leeftijdsverschil zitten of niet ;-)

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat een knappe nederlandse vrouw al gauw denkt dat je een seriemoordenaar bent als je haar aanspreekt. Zal wel aan mijn uitstraling liggen? In het buitenland reageren vrouwen al gauw vriendelijker dan in nederland als je gewoon een praatje aanknoopt. En dan heb ik het over de aantrekkelijke vrouwen natuurlijk, er zijn genoeg vrouwen in nederland die niet een sociale stoornis hebben... maar die zijn minder knap qua uiterlijk. En helaas... ik weet dat het niet om uiterlijk draait.. maar toch draait het ook om het uiterlijk.

hahahaha....eh....tja, bij mij is het meer een vervelende eigenschap van mezelf vind ik.....en dat is dat ik tamelijk onzeker ben wat bij mij de rem er altijd opzet. Via een datingsite is bij mij het ijs wat sneller gebroken zeg maar ;-)