Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wie heeft er ervaring met Bohol?

Gestart door Phille, woensdag 2 december 2009, 17:24:23

Vorige topic - Volgende topic

nils

Citaat van: Robert op dinsdag  8 december 2009, 23:36:35
Ik wil ook graag naar Bohol, wat is aan te raden direct naar Tagbiliran vliegen vanaf Manila of via Cebu en dan verder met de boot.

Vanuit het manila rechtstreeks is sneller dan via Cebu.

buizesmurf

Dezelfde Weesam vanuit cebu naar Bohol,vaart ook verder tot in Dumaguete,Negros.....en 1x maal per dag tot in Mindanao,Dipitan
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Luc

Je hebt ook de Supercat naar Bohol nemen. Is net naast de Weesam aan pier 4. Als de zee wat ruw is neem je beter de Supercat. Hun boten zijn groter, wat sneller en een beetje meer luxe. Is ook een paar honderd pesos duurder.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Robert

Luc, hoe lang doet die supercat erover.


Luc

#24
Citaat van: Robert op woensdag  9 december 2009, 12:40:37
Luc, hoe lang doet die supercat erover.



1h45min

http://www.supercat.com.ph/sched.asp?route=68#dtn


De Supercat is in ieder geval sneller dan de Weesam. De Weesam vertrekt in Ormoc om 8 uur, de Supercat om 8h20. Hier steekt de Supercat ons voorbij. Doen zeker 25 min minder op de trip Ormoc-Cebu


There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

nils

Ik was inderdaad met supercat gegaan.
Voor de verveling hadden ze airforce one opgezet.
Beetje oudbollig, maar blijft wel grappig
In ieder geval beter dan de Titanic.

De stoelen in de supercat zijn ook ingesteld op langer Nederlanders.
Voor een paar pesos extra, heb je in de business class boven meer beenruimte.

Phille

Heb wat opgezocht, er is een vlucht van Manilla naar Tagbilaran ... straks boeken, iemand ervaringen met luchtvaartmaatschappijen in de filipijnen, welke is de meest betrouwbare of is het daar een niveau wat wij gewoon zijn?

Alle raad is welkom.

Ben daar van 27/12 tem 31/12, heb het Bohol Beach Resort geboekt. Den 31ste eerst met de boot naar Cebu; dan een vlucht naar Cagayan de Oro ... "meet the parents"  :tomaten:, zal wel zo geen vaart lopen want daarstraks vertelde mijn vriendin dat mama voor mij een kamer heeft geboekt in het plaatselijke hotel .. lief hé  :blumen: daarna, als ik het overleefd heb, terug naar Manilla en hopelijk niet voor lang, zou nog graag willen relaxen op een of ander strand, uiteraard post ik hier af en toe e verslagske  :lachen:

Nog 2 weken en ik ben  :benweg:  :happy:

Robert

Heb wat opgezocht, er is een vlucht van Manilla naar Tagbilaran ... straks boeken, iemand ervaringen met luchtvaartmaatschappijen in de filipijnen, welke is de meest betrouwbare of is het daar een niveau wat wij gewoon zijn?

Ik heb met meerdere maatschappijen gevlogen, cebu pacific, philippine airlines, sea-air. je hebt nu ook zest air, ik kijk gewoon naar de prijs en hoe laat ze gaan vliegen.
De een zal zeggen nooit meer met cebu, de ander weer een andere maatschappij, heb ook wel eens vertraging gehad, in filipijnen beschouw ik dat maar als zijnde pech.
Zest Airways had laatst wel mooie aanbiedingen, zelf ook voor wat bestemmingen naar gekeken.

opinie

Citaat van: Robert op vrijdag 11 december 2009, 10:09:55
je hebt nu ook zest air

Was dat niet vroeger Asian Spirit? Die had toch geen al te beste naam?

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Luc

Asian Spirit, depart as a passenger, arrive as a spirit.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.