Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Friend Visa aanvraag

Gestart door Phille, vrijdag 18 december 2009, 05:24:40

Vorige topic - Volgende topic

Digos

#30
Wat betreft dat afsnauwen....daar kan ik niet direct over meespreken. Van al de keren dat we op de  :belgiesmiley: ambassade waren zijn we correct behandeld.

Ik vroeg ook altijd direct naar iemand die nederlands kon praten, vond dat wel men recht als  :belgiesmiley:.

Maar niettemin kan ik het me wel voorstellen en heb dat ook al gezien en gehoord aldaar, hoe Filippina's worden behandeld aan de balie door Filippijnse (vrouwelijke) medewerkers van de ambassade.

Is het nu omdat ze tegen hun goesting werken, of is het nu jaloezie......god zal het weten.


Een goeie tip dat ik jullie wil meegeven is: "Zorg dat je dossier en al de papieren van de eerste keer in orde zijn" dat voorkomt al veel leed en frustatie's....ze zijn zeer punctueel wat dat betreft en van de filippijnse slag zijn ze niet gediend.

Voor de rest zou ik nog willen meegeven, om uit te zien met jullie uitspraken over de ambassade en personeel hier op het forum of elders....het staat nu in een topic dat open is voor iedereen, enkel als je in "enkel voor leden" post is het niet toegangelijk voor iedereen.

Jullie zaak is misschien nog volop in behandeling, maar al wat hier nu gepost word staat op het WWW, en ook het ambassade personeel heeft internet en is bekend met allerlei forums.... :shhh:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT