Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 15:19:23
Citaat van: vvjoris op vrijdag 17 augustus 2012, 08:53:19
Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 08:34:38
Dit is hier soms verwarrend. Er worden prijzen vermeld, maar (bijna) niemand vermeldt er bij of het om enkele, dan wel om heen/terugreis gaat.
Dus beste vrienden (awel ja, mede-forummers) graag even bij vermelden aub (svp voor de Nederlanders  :biggrinn:)


Hela zo'n dikke rode letters, dat is precies alsof je roept....

Prijzen zijn quasi altijd heen en terug, een enkele reis kost meestal zo'n 80 % van een H/T ticket, in sommige gevallen zelfs méér!

Sorry voor de dikke rode letters Joris, maar anders wordt het niet opgemerkt.

Nu, ik aanzie een post in hoofdletters als roepen, dus als dit je stoort, sorry he  :thumb:

Helemaal gelijk ... bij sms is dat ook zo.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Baliw-katok

Vanaf 2 januari terug vroegboekacties bij JOKER

vvjoris

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 28 december 2012, 07:05:02
Vanaf 2 januari terug vroegboekacties bij JOKER

Zoals elk jaar ...

Je kan nu al op de Joker site promotieprijzen vinden, als je per luchtvaartmaatschappij kijkt. Zo zie ik:

Cathay 895 (Cebu) 820 (Manila
China Southern 709 (Manila)
Emirates 671 (HKG)
Eitihad 831 (Manila)
KLM 580 (hkg)
Lufthansa 629 (HKG) (er waren vluchten vanaf 529, maar die zijn al uitverkocht...)
Singapore Airlines 864 (zowel CEB als MNL)

Sommige vluchten vertrekken vanuit AMS, beetje probleem dus als je eerst FYRA moet nemen....

Er zijn zeker nog andere promoties, die je meestal ook bij Joker kan krijgen, ik zie elders bvb Hainan 876 en British Airways 936 ... als je wat flexibel bent met datums kan je meestal nog wel 100 euro goedkoper vinden bij deze maatschappijen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

popcorn

Hey ,

Op welke datums kijk je dan ?
Wij vertrekken van 19 maart tot 19 april . Maar zie nog niet echt iets goedkoop staan , buiten China airlines .
Maar ja , die terugvluchten zijn gewoon te lang met China airlines .

gtz

Johan En Elvie

Citaat van: vvjoris op vrijdag 28 december 2012, 09:11:26
Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 28 december 2012, 07:05:02
Vanaf 2 januari terug vroegboekacties bij JOKER

Zoals elk jaar ...

Je kan nu al op de Joker site promotieprijzen vinden, als je per luchtvaartmaatschappij kijkt. Zo zie ik:

Cathay 895 (Cebu) 820 (Manila
China Southern 709 (Manila)
Emirates 671 (HKG)
Eitihad 831 (Manila)
KLM 580 (hkg)
Lufthansa 629 (HKG) (er waren vluchten vanaf 529, maar die zijn al uitverkocht...)
Singapore Airlines 864 (zowel CEB als MNL)

Sommige vluchten vertrekken vanuit AMS, beetje probleem dus als je eerst FYRA moet nemen....

Er zijn zeker nog andere promoties, die je meestal ook bij Joker kan krijgen, ik zie elders bvb Hainan 876 en British Airways 936 ... als je wat flexibel bent met datums kan je meestal nog wel 100 euro goedkoper vinden bij deze maatschappijen.


Wij gaan eind juli tot begin augustus in het hoogseizoen dus omdat wij niet anders kunnen.
In deze lijst is voor mij dan Singapore het beste omdat die prijs ook hetzelfde is in het hoogseizoen, alé dat schrijven ze toch op hun website bij joker.
Ik heb ze een mailtje gestuurd voor dat te boeken en voor meer inlichtingen.
Er is ook nog de goedkoper bij China Southern maar ik denk dat de vlucht wel niet éénvoudig zal zijn met misschien te veel tussenstops en te lange wachttijden? maar heb er ook naar gevraagd afwachten maar wat ze gaan antwoorden.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Ah al antwoord gekregen van Joker in Gent zoals je ziet kan je tijdens het hoogseizoen naar promoties fluiten, misschien nog wat wachten op beter tijdens de promoties die nog in januari komen.

Dag Johan,

Zoals op onze website vermeld zijn de prijzen van China Southern (709 euro) maar geldig tot vertrekdatum 31/03.
Bij Singapore Airlines (864 euro) kan je vertrekken tot 26/06 en terug vanaf 19/8.

Allebei onder voorbehoud van beschikbaarheid in deze prijsklasse.


Voor het hoogseizoen dien je bij China Southern te rekenen op prijzen van ong. 1116 euro.
Voor Singapore Airlines dien je tijdens de gevraagde periode te rekenen op ong. 1448 euro.

Ik stuur je meteen de vluchtschema's van beide maatschappijen door in een aparte mail.


Met vriendelijke groeten,
Bart



Vluchtvoorstel 1
 


--------------------------------------------------------------------------------

China Southern Airlines (CZ)





CZ 7817
21 Jul 2013
Brussels - Amsterdam
08:10/09:05 
met Klm Royal Dutch Airlines

CZ 308
21 Jul 2013
Amsterdam - Guangzhou
12:20/06:50 (Ma 22 Jul)
met China Southern Airlines

CZ 3091
22 Jul 2013
Guangzhou - Manila
08:45/10:55 
met China Southern Airlines

CZ 398
11 Aug 2013
Manila - Guangzhou
17:35/20:00 
met China Southern Airlines

CZ 307
11 Aug 2013
Guangzhou - Amsterdam
23:55/05:45 (Ma 12 Aug)
met China Southern Airlines

CZ 7821
12 Aug 2013
Amsterdam - Brussels
10:00/10:45 
met China Southern Airlines




Prijs


--------------------------------------------------------------------------------

Per volwassene: â,¬ 817 + â,¬ 299.26 luchthaventaksen + â,¬ 12 dossierkosten
 
Totaalprijs per volwassene: â,¬ 1128.26


 
De prijs zoals vermeld in dit voorstel is per persoon en afhankelijk van beschikbaarheid. Eens je je vlucht definitief bevestigd en betaald hebt, is de prijs gegarandeerd.

In het uitzonderlijke geval dat je voor exact hetzelfde vluchtvoorstel elders een betere prijs kreeg, contacteer ons dan zeker zodat we de reden voor dit prijsverschil kunnen nagaan.
 



Vluchtvoorstel 2
 


--------------------------------------------------------------------------------

SN Brussels Airlines (SN) Singapore Airlines (SQ)
 



SN 2093
20 Jul 2013
Brussels - London Heathrow
09:05/09:25 
met SN Brussels Airlines

SQ 305
20 Jul 2013
London Heathrow - Singapore
14:05/09:55 (Zo 21 Jul)
met Singapore Airlines

SQ 912
21 Jul 2013
Singapore - Manila
12:10/15:45 
met Singapore Airlines

SQ 921
10 Aug 2013
Manila - Singapore
18:50/22:20 
met Singapore Airlines

SQ 306
11 Aug 2013
Singapore - London Heathrow
01:10/07:35 
met Singapore Airlines

SN 2094
11 Aug 2013
London Heathrow - Brussels
10:05/12:15 
met SN Brussels Airlines




Prijs


--------------------------------------------------------------------------------

Per volwassene: â,¬ 924 + â,¬ 524.98 luchthaventaksen + â,¬ 12 dossierkosten
 
Totaalprijs per volwassene: â,¬ 1460.98



In het uitzonderlijke geval dat je voor exact hetzelfde vluchtvoorstel elders een betere prijs kreeg, contacteer ons dan zeker zodat we de reden voor dit prijsverschil kunnen nagaan.
 



Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

vvjoris

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 28 december 2012, 12:36:18

Voor het hoogseizoen dien je bij China Southern te rekenen op prijzen van ong. 1116 euro.
Voor Singapore Airlines dien je tijdens de gevraagde periode te rekenen op ong. 1448 euro.

In het uitzonderlijke geval dat je voor exact hetzelfde vluchtvoorstel elders een betere prijs kreeg, contacteer ons dan zeker zodat we de reden voor dit prijsverschil kunnen nagaan.
 

6 maand op voorhand boeken, dat is echt wel te vroeg, je weet nooit wat voor promotie er nog uit de lucht valt ...

Joker is wel heel correct, de vluchten met Singapore Airlines rechtsreeks boeken kost precies hetzelfde (behalve dat je die 12 euro niet moet betalen daar)

Merk op dat je met Singaporeair wel heel confortabel vliegt...

Maar, het kan alleszins goedkoper (maar minder confortabel want langs Peking + lange wachttijd in die gruwelluchthaven daar) met Hainan/Air China (en die kan je ook via Joker boeken) combinatie: van 19 juli tot 17 augustus 2013: â,¬ 966, dat is toch â,¬ 150 dan de huidige aanbieding met Air China.

In dezelfde periode raak je in Hong Kong met Hainan/Aeroflot/Finnair voor â,¬ 723 à 755 en HKG-MNL heb je voor 150 - 170 h/t met Airphil Express of Cebu Pacific. Dwz je raakt er in het 'hoogseizoen' zeker aan een prijs van ongeveer 900 euro, als je maar een beetje zoekt. Heb rap even exacte prijzen bekenen: met Aeroflot van BRU naar HKG via Moskou (dat schijnt vlot te gaan hoorde ik van een zwitser op het vliegtuig naar Cebu) en van HKG naar MNL met Cebu Pacific (waar ik bagage op 30 kg zette, wat het een beetje duurder maakte) is het all in 907 euro van 20 juli tot 19 augustus .... Bij deze vluchten geen lange wachttijden.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Ik hoor andere dingen over Moskou,  alles zou vrijwel alleen in het russisch aangegeven staat, heel af en toe in engels.  En het personeel op de luchthaven zou zeer slecht engels spreken.

Kennis van me is tijdje terug met Aeroflot via moskou naar India gereisd, die zegt Moskou nooit meer  :negatief:

Johan En Elvie

Bedankt voor deze reacties, het gaat me ook niet enkel om de goedkoopste maar ook om de vlotste verbinding en moet landen in manila omdat ik daar mijn bedrijf ga bezoeken eerst waar ik mee samenwerk voor mijn balikbayan dozen.
Het is dus ook een combinatie van zakenreis en vakantie wat ook voordelig is om in de boekhouding te brengen dus moet niet per see naar de goedkoopste zoeken.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Baliw-katok

Citaat van: vvjoris op vrijdag 28 december 2012, 14:52:08
6 maand op voorhand boeken, dat is echt wel te vroeg, je weet nooit wat voor promotie er nog uit de lucht valt ...

:weetikniet: hangt er vanaf. Als je een écht goedkope vlucht vindt, dan is het best van onmiddellijk te boeken. Ik boek meestal ook 6 maanden (of zelfs langer) vooraf.  Heb reeds 3x geboekt via BCD-travel  :thumb: :thumb: :thumb: en vlieg in april voor slechts 605 â,¬ van Paris CDG naar Manila.  Wachttijd heenreis 5.45 u, terugreis 2.25 u.