Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Een goeie link rudy.  :thumb:

Met de code die op men factuur staat kan ik de status al bekijken evenals onze plaatsen in de vlieger.

ook de 20 kg bagage staat er vermeld.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

rudy1962

Graag gedaan Digos maar ik begrijp nog steeds niet waarom je e-tickets zou moeten gaan afhalen ?

Mawibata

Citaat van: rudy1962 op zondag 14 maart 2010, 10:48:25
Graag gedaan Digos maar ik begrijp nog steeds niet waarom je e-tickets zou moeten gaan afhalen ?


Als je boekt via een reisbureau misschien ?
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

xav

Citaat van: Mawibata op zondag 14 maart 2010, 11:04:17
Citaat van: rudy1962 op zondag 14 maart 2010, 10:48:25
Graag gedaan Digos maar ik begrijp nog steeds niet waarom je e-tickets zou moeten gaan afhalen ?


Als je boekt via een reisbureau misschien ?

idd... en ik heb mijn verzekering daar ook afgesloten... dus die papieren heb ik ook nodig...

Digos


Wij hebben geboekt bij Joker in Antwerpen en we hebben enkel een factuur met het complete vluchtschema nu.

Ergens in de maand mei zouden ze de E-tickets via mail (want het zijn E-tickets) toesturen.

Misschien moet je ze gaan afhalen als je zelf geen printer hebt.... :denk:

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

xav

natuurlijk kon ik die zelf ook afprinten, maar ik ging toch naar het reisbureau voor mijn verzekering... dus waarom mijn eigen papier gebruiken als het op een ander kan  :lachen:

Mawibata



Citaat van: xav op zondag 14 maart 2010, 12:13:20
. dus waarom mijn eigen papier gebruiken als het op een ander kan  :lachen:



Currypot     :happy2:  Ben je zeker dat   :belgiesmiley:  juist is in je profiel en het niet   :nederlandsevlag: moet zijn   ?  ?  ?
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

xav

Citaat van: Mawibata op zondag 14 maart 2010, 14:07:04


Citaat van: xav op zondag 14 maart 2010, 12:13:20
. dus waarom mijn eigen papier gebruiken als het op een ander kan  :lachen:



Currypot     :happy2:  Ben je zeker dat   :belgiesmiley:  juist is in je profiel en het niet   :nederlandsevlag: moet zijn   ?  ?  ?

:shhh: het mag niet geweten zijn bij de nederlandse belastingen  :lachen:

Budgie

@ Xav het zal de Nederlandse belasting worst zijn want je betaald toch niet aan hun

Maar om zo zuinig te zijn schaamt zelfs een Nederlander zich. 2 velletjes papier Of heb je na het printen de rest van het pak meegenomen?
Getting older beats the alternative -dying young

xav

Citaat van: Budgie op zondag 14 maart 2010, 15:04:16
@ Xav het zal de Nederlandse belasting worst zijn want je betaald toch niet aan hun

Maar om zo zuinig te zijn schaamt zelfs een Nederlander zich. 2 velletjes papier Of heb je na het printen de rest van het pak meegenomen?

:lachen: voor alle duidelijkheid dan maar... dat was wel als grap bedoeld... het kwam er gewoon op neer dat ik er toch moest zijn voor mijn verzekering... en alle papieren lagen klaar in een dossier...