Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Op mijn vluchtplan staat 20 kg, Xav

stip66

Is niet zo moeilijk Joselito,

Dwz, dat deze aanbieding, als je vandaag boekt, nog 180 dagen ( 6 maanden ) geldig blijft.
Maw als je vandaag boekt, moet je vertrekken voor 31 october 2010.

Verder 30 Kg bagage


En als je via Mariton boekt, krijg je nog 1 overnachting met ontbijt erbij in MNL.

Reden is omdat deze vlucht meestal rond 23 uur aankomt, en als je wilt doorreizen naar een andere bestemming, je moet wachten tot de dag erna.

Ikzelf heb vorig jaar eveneens zonderproblemen geboekt bij Mariton.

:atyourservice:

joselito

Citaat van: stip66 op donderdag 11 maart 2010, 16:17:11
Is niet zo moeilijk Joselito,

Dwz, dat deze aanbieding, als je vandaag boekt, nog 180 dagen ( 6 maanden ) geldig blijft.
Maw als je vandaag boekt, moet je vertrekken voor 31 october 2010.

:atyourservice:

Ik begrijp het nog altijd niet Stip 66

Tussen nu en 31 oktober zijn er meer dan 180 dagen.

Goed, ander voorbeeld

Abu Dhabi  valid 365  days   Today -31-10-2010    â,¬ 995    Departure from Brussels 30 kg luggage

Neem dit voorbeeld. Het blijft één jaar geldig. Betekent het dan dat je mag vertrekken tussen nu en 31 oktober en dat je tussen nu en 365 dagen later de tijd hebt om terug te keren?
Dus dat je als je al daar bent kan bepalen wanneer je wil terug komen?


opinie

Het betekent volgens mij:

Stop over. .geldigheidduur. .actieduur. .prijs. .vertrek. .bagage
Abu Dhabi.valid 180 days.Today -31-10-2010.€ 775.Departure from Brussels.30 kg luggage
Abu Dhabi.valid 365 days.Today -31-10-2010.€ 995.Departure from Brussels.30 kg luggage

geldigheidduur: maximum tijd tussen vertrek- en retourvlucht daarna is het ticket waardeloos.

actieduur: periode waarin de prijs geldig is. Je moet in die tijdspanne vertrekken.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

stip66

Wel, ik denk dat je het beste is effe kunt bellen met hun, dan weet je wat ze precies bedoelen en kan je het hier duidelijk maken  :weetikniet:

opinie

Mijn argument is: eens over 30 dagen geldig zijn de tickets duurder. De geldigheidduur is het enige verschil tussen de twee tickets om een meerprijs van â,¬ 220 te verklaren.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Mawibata

Citaat van: opinie op vrijdag 12 maart 2010, 00:39:48
Mijn argument is: eens over 30 dagen geldig zijn de tickets duurder. De geldigheidduur is het enige verschil tussen de twee tickets om een meerprijs van â,¬ 220 te verklaren.

Klopt.

Probeer maar eens bij KLM

Meestal zijn de Promo's 30 dagen bij meer dan 30 dagen ginder verblijven is het ticket duurder.



:daag:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos

Citaat van: xav op donderdag 11 maart 2010, 14:58:13
kan iemand me vertellen of je bij ethiad altijd 30 kg mag meedoen...? kan het niet direct vinden op mijn papieren die ik gekregen heb bij mijn boeking... moet nog om mijn e-ticket gaan...

Die vraag had ik me ook al gesteld en was het vergeten te vragen bij de boeking en we krijgen onze E-tickets pas in de loop van mei.

Effe rond kijken op de site van Etihad brengt me als je niet vliegt in de hogere klasse op 20 kg en 7 kg handbagage en eventueel nog een laptop.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

xav

ondertussen mijn e-tickets gaan halen... en is idd 20 kg  :jajaja:

rudy1962

Citaat van: xav op zaterdag 13 maart 2010, 23:56:20
ondertussen mijn e-tickets gaan halen... en is idd 20 kg  :jajaja:

e-tickets gaan afhalen ? sorry, begrijp ik niet goed, ik heb via mail een code gekregen en met die code moet ik me aanbieden aan de incheckbalie

je kan ook je vluchtgegevens bekijken op www.checkmytrip.com