Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

Budgie


     :lachen:   voor alle duidelijkheid dan maar... dat was wel als grap bedoeld... het kwam er gewoon op neer dat ik er toch moest zijn voor mijn verzekering... en alle papieren lagen klaar in een dossier...


Xav het is goed. Neem maar een stevig dinner want ge zijt hongerig.
Getting older beats the alternative -dying young

Phille

Hoe heb je betaald Budgie als ik vragen mag; als ik met mijn credit card betaal heb ik automatisch een annuleringsverzekering en reisverzekering, via Joker kost dat als ik goed gekeken heb bijna 50 euro ... lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.

innka3

Citaat van: Phille op zondag 14 maart 2010, 17:36:54
lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.
je kan beter de kleine lettertjes er op na lezen.want niks is gratis,en al helemaal bij die banken  :negatief:
vooral voor de  :nederlandsevlag: je ziektekosten verzekering als je een basisverzekering heb afgesloten
en je krijgt wat in het buitenland betalen ze niets  :confused2:  want je moet een uitgebreide polis hebben.

infas

Citaat van: Digos op zondag 14 maart 2010, 12:09:00

Wij hebben geboekt bij Joker in Antwerpen en we hebben enkel een factuur met het complete vluchtschema nu.

Ergens in de maand mei zouden ze de E-tickets via mail (want het zijn E-tickets) toesturen.

Misschien moet je ze gaan afhalen als je zelf geen printer hebt.... :denk:

:daag:



Dat hebben ze mij in Gent ook gezegd, een 2 weken voor afreis zou ik een mail krijgen van hun met de tickets....

Rich

Citaat van: Phille op zondag 14 maart 2010, 17:36:54
Hoe heb je betaald Budgie als ik vragen mag; als ik met mijn credit card betaal heb ik automatisch een annuleringsverzekering en reisverzekering, via Joker kost dat als ik goed gekeken heb bijna 50 euro ... lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.

Zit niet inbegrepen in elke creditcard dacht ik.

Bij master card zit een annulerings en reisverzekering, maar bij Visa niet denk ik.
Rich de Nederbelg.

Rich


[/quote]

e-tickets gaan afhalen ? sorry, begrijp ik niet goed, ik heb via mail een code gekregen en met die code moet ik me aanbieden aan de incheckbalie

[/quote]

Op je  e-ticket staan een code en ook je e-ticket nummer. Je kan je gewoon aanmelden aan de incheckbalie met je paspoort, en dat is normaal gezien voldoende.

Zorg er wel voor dat je je e-ticket bij de hand hebt, maar waarschijnlijk heb je dat niet nodig.

Ikzelf heb mijn e-ticket nog nooit moeten laten zien.
Rich de Nederbelg.

Budgie

Dat ik mijn tickets van Cathy Pacific bestelde heb ik het gewoon via de module van mijn bankrekening betaald Daar ik een uitgebreidere ziekte kosten verzekering heb ben ik in het buitenland verzekert.

Ik weet niet hoe het in Belgie is maar ik kan rechtstreeks via internet vanuit mijn bankrekening betalen Maak dus geen gebruik meer van een reisbureau maar van een website waar je tickets kan bestellen Kijk als Nederlander wel wie de meeste provisie vraagt Had nu maar 10 Euro servicekosten voor twee tickets bij vliegticketskopen.nl

De E.tickets kan ik dan onmiddelijk uit printen en daags van te voren check ik computermatig in met de betrefende nummers en print tickets en geef die af bij de balie en krijg dan instapkaarten

Maak geen gebruik van een reisverzekering of annulering via hun Alleen annulering via mijn verzekeringspakket kost als ik het goed weet maar een paar euro per jaar in het totale verzekeringspakket dat ik heb Een reisverzekering? Ach heb niet veel van waarde bij mij Oude video en een goedkope camera en verschoning Verlies van een bankpas is verzekerd bij de bank en ik trek nooit erg veel tegelijk uit de muur
Getting older beats the alternative -dying young

Phille

Citaat van: Rich op zondag 14 maart 2010, 20:16:36
Citaat van: Phille op zondag 14 maart 2010, 17:36:54
Hoe heb je betaald Budgie als ik vragen mag; als ik met mijn credit card betaal heb ik automatisch een annuleringsverzekering en reisverzekering, via Joker kost dat als ik goed gekeken heb bijna 50 euro ... lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.

Zit niet inbegrepen in elke creditcard dacht ik.

Bij master card zit een annulerings en reisverzekering, maar bij Visa niet denk ik.

Dat zou kunnen, ik heb beide, maar voor reizen te betalen gebruik ik altijd mijn mastercard, ga ik even nakijken straks.

Digos


Nou ja....antwoord is simpel

CitaatHoe heb je betaald Budgie als ik vragen mag; als ik met mijn credit card betaal heb ik automatisch een annuleringsverzekering en reisverzekering, via Joker kost dat als ik goed gekeken heb bijna 50 euro ... lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.

Je creditcard met alles er op aan zogezegd kost je jaarlijkks ook 50â,¬ aan bankkosten en in hoever kan je daar op vetrouwen??? Tot puntje op paaltje komt......?

Ik ga toch liever voor een aparte verzekering waar ik zeker kan zijn.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

xav

Citaat van: Digos op zondag 14 maart 2010, 21:55:04

Nou ja....antwoord is simpel

CitaatHoe heb je betaald Budgie als ik vragen mag; als ik met mijn credit card betaal heb ik automatisch een annuleringsverzekering en reisverzekering, via Joker kost dat als ik goed gekeken heb bijna 50 euro ... lijkt mij weg gegooid geld gezien dit een service is dat bij mijn credit card hoort.

Je creditcard met alles er op aan zogezegd kost je jaarlijkks ook 50â,¬ aan bankkosten en in hoever kan je daar op vetrouwen??? Tot puntje op paaltje komt......?

Ik ga toch liever voor een aparte verzekering waar ik zeker kan zijn.

O0



ik ga ook liever voor een aparte verzekering... heb nu voor annulerings-ziekteverzekering 32 euro betaald... is een zeer uitgebreide polis waar ik tot 250.000 euro verzekerd ben...

Citaat van: Budgie op zondag 14 maart 2010, 17:26:51

   


Xav het is goed. Neem maar een stevig dinner want ge zijt hongerig.

??????