Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Heb ook al wat zitten rondsurfen en amaai wat kunnen die prijzen nogal verschillen ... maar 665 â,¬ is een mooie deal Digos !  :thumb: :thumb:

nils

Wel vriendelijk dat de olierijke landen ons mee laten profiteren. :)

stip66

Citaat van: Digos op dinsdag  9 maart 2010, 20:46:46

Ik hoop dat de Etihad liefhebbers of moet ik zeggen de KLM haters nu content zijn..... :lachen:


Ik weet uit ondervinding dat je bij deze de betere keuze gemaakt hebt, dat zal je later zelf kunnen beamen. Laat die arrogante dieven met hun lakse en onbeschofte manieren nu eens eindelijk achter je. Je komt in een wereld van verschil en respect.....

Good choice, laat ons je ongezouten mening weten waarom je nog ooit met KLM zou knoeien  :atyourservice:

innka3

Citaat van: stip66 op dinsdag  9 maart 2010, 21:56:26
Good choice, laat ons je ongezouten mening weten waarom je nog ooit met KLM zou knoeien  :atyourservice:
eeh,misschien omdat het rechtstreeks is ??
en ik heb 2 1/2 j in abu gewerkt hele goede vliegmaatschappij etihad,maar als je koffer er niet is
probeer dan maar wat te halen bij hun""nada"""noppo""niks  :horenzienzwijgen: dan  niet thuis.
terwijl de klm/airfrance(ik vlieg al een jaar of tig) zich wel netjes aan de iata regels houd

ruff rider

 :hoedjeaf:

Prima prijs die 665 â,¬. Ik heb januari ook met Etihad gevlogen en is me prima bevallen. Spijtig kon het niet voor die prijs eind juli tot eind augustus, kwam voor die periode op 1080 â,¬ en dat maal 4 was me iets te veel. Daarom is het nu Finair geworden via Hong kong en vandaar met Cebu-pacific naar Manila.
Enige nadeel met Etihad is de late aankomst in Manila. Als je nog een binnenlandse vlucht moet maken lukt dat niet nog dezelfde dag.

greetz
Ruff Rider

stip66

#15
Is juist Ruff, maar de de â,¬ 500 die je per persoon hebt uitgespaart, kan je nog wel uitgebreid gaan shoppen en nog wat lekkers of bruikbaar kopen voor de familie om 's anderendaags met de eerste vlucht naar de volgende bestemming te vertrekken.

Trouwens, als je boekt via Mariton Travel, krijg je gratis 1 overnachting met ontbijt aangeboden.....

ruff rider

 :hoedjeaf:

Je begrijpt me verkeerd denk ik stip66. Als ik voor 665 â,¬ met Etihad had kunnen vliegen had ik het zeker gedaan maar voor vertrek op 28 juli en terug op 31 augustus kost het ticket bij Etihad 1080 â,¬/p (ook bij Mariton).

greetz
Ruff Rider

Phille

Citaat van: innka3 op dinsdag  9 maart 2010, 22:54:28
Citaat van: stip66 op dinsdag  9 maart 2010, 21:56:26
Good choice, laat ons je ongezouten mening weten waarom je nog ooit met KLM zou knoeien  :atyourservice:
eeh,misschien omdat het rechtstreeks is ??
en ik heb 2 1/2 j in abu gewerkt hele goede vliegmaatschappij etihad,maar als je koffer er niet is
probeer dan maar wat te halen bij hun""nada"""noppo""niks  :horenzienzwijgen: dan  niet thuis.
terwijl de klm/airfrance(ik vlieg al een jaar of tig) zich wel netjes aan de iata regels houd

Voor ons Belgen is KLM geen rechtstreekse vlucht te noemen, we moeten eerst in Amsterdam geraken. Dus Brussel -Amsterdam; Amsterdam - Manilla ... totale reisduur is een paar uur minder; maar de vlucht zelf is één en al ellende ... heb net op joker een vlucht geboekt, vertrek 4 mei 2010, terug 17 mei 2010 = 683,00 euro  :jajaja: Ik heb op de site van KLM gekeken en momenteel is het daar 894,00 euro (is trouwens ook zo op de site van Eithad zelf), scheelt toch alweer 200 eurootjes  :happy:


joselito

hallo, ik ben terug van weg geweest.
Ik heb eens op de site van Mariton gekeken.

http://www.mariton.nl/en/1_1_return.htm

Abu Dhabi   valid 180     Today -31-10-2010    â,¬ 775    Departure from Brussels  30 kg luggage

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

xav

kan iemand me vertellen of je bij ethiad altijd 30 kg mag meedoen...? kan het niet direct vinden op mijn papieren die ik gekregen heb bij mijn boeking... moet nog om mijn e-ticket gaan...