Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

joker reizen

Gestart door rudy1962, woensdag 23 december 2009, 18:18:56

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: Budgie op zondag 14 maart 2010, 20:47:04
Ik weet niet hoe het in Belgie is maar ik kan rechtstreeks via internet vanuit mijn bankrekening betalen

Bedoel je iDeal? Vergelijkbaar is Ogone maar of dat zo van de grond komt is nog maar de vraag.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

joselito

Citaat van: joselito op donderdag 11 maart 2010, 23:45:16


Abu Dhabi  valid 365  days   Today -31-10-2010    â,¬ 995    Departure from Brussels 30 kg luggage


Het is opgelost

Het betekent dat het ticket maximaal 365dagen geldig is (maximaal verblijf in de Filippijnen) Vertrek datum is tussen vandaag en 31 oktober 2010.


Budgie

@ Opinie Inderdaad Ideal en daar je bijna alles op internet via dat kan betalen tegenwoordig heb ik die dure creditcard de deur uitgedaan.

@xav Je hapte op mijn opmerking van 2 vel Dus was je hongerig en zoals wij Nederlanders dan zeggen je bent aan eten toe
Getting older beats the alternative -dying young

xav


nu es via Joker.be geboekt... 708 euro + 10 euro dossierkosten... weer voor een 7 tal weken weg  :happy:


Brussel naar Manila 
   
Vlucht 1 dinsdag 12 oktober 2010 
  Vertrek: 22:20 Brussel, België - Brussels Airport, terminal M 
Aankomst: 07:00 +1 dag(en)    Abu Dhabi, Ver. Arabische Emiraten - Abu Dhabi International, terminal 3 


Luchtvaartmaatschappij: Etihad Airways EY56  Toestel: Airbus Industrie A330-200 
Uiterste check-in: informatie niet beschikbaar

 
Tarieftype: economy klasse 
Bagage: 23 kilo per reiziger 


 
Wijziging van gewenst toestel. Tijd tussen vluchten = 3:15. 
   
Vlucht 2 woensdag 13 oktober 2010 
  Vertrek: 10:15 Abu Dhabi, Ver. Arabische Emiraten - Abu Dhabi International, terminal 3 
Aankomst: 23:10  Manila, Filippijnen - Ninoy Aquino International, terminal I1 


Luchtvaartmaatschappij: Etihad Airways EY428  Toestel: Boeing 777-300ER 
Uiterste check-in: informatie niet beschikbaar

 
Tarieftype: economy klasse 
Bagage: 23 kilo per reiziger 

   
Manila naar Brussel 
   
Vlucht 1 dinsdag 30 november 2010 
  Vertrek: 01:05 Manila, Filippijnen - Ninoy Aquino International, terminal I1 
Aankomst: 06:05  Abu Dhabi, Ver. Arabische Emiraten - Abu Dhabi International, terminal 3 


Luchtvaartmaatschappij: Etihad Airways EY421  Toestel: Boeing 777-300ER 
Uiterste check-in: informatie niet beschikbaar

 
Tarieftype: economy klasse 
Bagage: 23 kilo per reiziger 


 
Wijziging van gewenst toestel. Tijd tussen vluchten = 2:55. 
   
Vlucht 2 dinsdag 30 november 2010 
  Vertrek: 09:00 Abu Dhabi, Ver. Arabische Emiraten - Abu Dhabi International, terminal 3 
Aankomst: 13:20  Brussel, België - Brussels Airport, terminal M 


Luchtvaartmaatschappij: Etihad Airways EY55  Toestel: Airbus Industrie A330-200 
Uiterste check-in: informatie niet beschikbaar

 
Tarieftype: economy klasse 
Bagage: 23 kilo per reiziger 


Rich

Vroegboekactie van 16 augustus tot en met 17 september


Promotarieven in de kijker

Azië en Australië:


Bangkok vanaf 569 euro met Etihad Airways
Hong Kong vanaf 545 euro met KLM
Jakarta vanaf 635 euro met KLM
Mumbai vanaf 524 euro met KLM
Sydney vanaf 933 euro met Etihad Airways

Bron : http://www.joker.be/nl/klm?page=1&utm_source=TamTam+Joker-Nieuwsbrief&utm_campaign=c5e760bf3b-TT140812+Vroegboekactie&utm_medium=email#flights
Rich de Nederbelg.

disnoke

Spijtig genoeg staan die van Ethiad er pas donderdag op, hoop dat mnl er weer bij is

vvjoris

Citaat van: Rich op dinsdag 14 augustus 2012, 13:25:01
Vroegboekactie van 16 augustus tot en met 17 september


Promotarieven in de kijker

Azië en Australië:


Bangkok vanaf 569 euro met Etihad Airways
Hong Kong vanaf 545 euro met KLM
Jakarta vanaf 635 euro met KLM
Mumbai vanaf 524 euro met KLM
Sydney vanaf 933 euro met Etihad Airways

Bron : http://www.joker.be/nl/klm?page=1&utm_source=TamTam+Joker-Nieuwsbrief&utm_campaign=c5e760bf3b-TT140812+Vroegboekactie&utm_medium=email#flights


Ook buiten de promoperiode lijkt het op dit moment niet heel duur: BRU - LHR - HKG - CEB, British Airways en Airphil Express: 827 eur, BRU - LHR - HKG - MNL, British Airways en Airphil Express: 775 eur, bij vluchten 17/12 en 20/1, merk op dat de KLM voorwaarden bij de promotarieven hierboven maximum stay van 30 dagen inhouden.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

polowonder

Dit is hier soms verwarrend. Er worden prijzen vermeld, maar (bijna) niemand vermeldt er bij of het om enkele, dan wel om heen/terugreis gaat.

Dus beste vrienden (awel ja, mede-forummers) graag even bij vermelden aub (svp voor de Nederlanders  :biggrinn:)

vvjoris

Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 08:34:38
Dit is hier soms verwarrend. Er worden prijzen vermeld, maar (bijna) niemand vermeldt er bij of het om enkele, dan wel om heen/terugreis gaat.

Dus beste vrienden (awel ja, mede-forummers) graag even bij vermelden aub (svp voor de Nederlanders  :biggrinn:)


Hela zo'n dikke rode letters, dat is precies alsof je roept....

Prijzen zijn quasi altijd heen en terug, een enkele reis kost meestal zo'n 80 % van een H/T ticket, in sommige gevallen zelfs méér!
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

polowonder

Citaat van: vvjoris op vrijdag 17 augustus 2012, 08:53:19
Citaat van: polowonder op vrijdag 17 augustus 2012, 08:34:38
Dit is hier soms verwarrend. Er worden prijzen vermeld, maar (bijna) niemand vermeldt er bij of het om enkele, dan wel om heen/terugreis gaat.
Dus beste vrienden (awel ja, mede-forummers) graag even bij vermelden aub (svp voor de Nederlanders  :biggrinn:)


Hela zo'n dikke rode letters, dat is precies alsof je roept....

Prijzen zijn quasi altijd heen en terug, een enkele reis kost meestal zo'n 80 % van een H/T ticket, in sommige gevallen zelfs méér!

Sorry voor de dikke rode letters Joris, maar anders wordt het niet opgemerkt.

Nu, ik aanzie een post in hoofdletters als roepen, dus als dit je stoort, sorry he  :thumb: