Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Internet vriendin opzoeken in Cebu

Gestart door Ronaldd33, woensdag 19 juni 2013, 10:50:04

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Lorre op woensdag  2 oktober 2013, 09:51:03
Citaat van: gosternokke op maandag 30 september 2013, 12:41:35
Heel apart hotel , dat Henryhotel, met zen niet afgewerkte plafonds en dergelijke .


Gosternokke, de niet-afgewerkte plafonds noemt men structuurbeton, is tegenwoordig heel hip :floet:.  Verder is de industriële look in Europa ook heel erg in en vergeet niet, het is een 4 sterren hotel :thumb:.  Oja, de aircon in The Henry Hotel hoor je NIET zoemen :thumb:.


Citaat van: Ronny55 op maandag 30 september 2013, 13:17:12Inderdaad Tune hotel is een zeer goede optie qua cotering/prijs 36055/26 nachten BV +/- 25 euro/nacht .  :weetikniet: ben er zelf wel nooit geweest


Wat je schrijft Ronny55 klopt, alleen kan ik je meedelen dat deze prijs zonder 24h aircon, zonder 24h TV, zonder 24h internet en zonder linnenservice (handdoeken en bedlakens) is.  Een aircon vind ik persoonlijk wel echt aangenaam (nodig), beetje TV kijken of internetten na een drukke dag is ook wel leuk en propere handdoeken en lakens vind ik wel opportuun.  Indien je er 26 nachten verblijft, kom ik uit op 39.260 P all-in (1510 P= 27 â,¬/nacht).  
Wel moet je elke dag naar de onthaalbalie om je rugzakje met handdoek, zeepje en shampootje, idem dito voor je internettoegangscode (1 code is 24h geldig).  De kamers zijn echt wel heel klein, badkamer met douche, lavabo en toilet, verder voorzien van aircon, TV en kluisje.
Ik verbleef in Tune Hotel Makati en al bij al vond ik het geen slecht hotel, staar je alleen niet blind op de basisprijs...

  Ja ik weet het , word bewust gedaan betonnen delen van het skelet van de betonconstuctie niet afwerken en bewust in het zicht laten.

  En je ziet het in  :eu:  ook steeds vaker. Ik was net bij IKEA in Barendrecht en das dan wel geen hotel ,maar ook daar hangen roosters aan het plafond en je kan zo de dakconstructie zien  :negatief:



serge81

de quest hotel is ook wel goed, ligt juist over ayala center, ik ben in mei dit jaar naar daar geweest met een collega van het werk en wij hadden een kamer met terras juist boven het zwembad was leuk om buiten te zitten met de avond , maar is wel een van de duurdere hotels daar , costabella is ook goed maar ligt dan weer in het uiterste van mactan eiland als je graag iets wilt gaan bezichtigen zal je altijd een tricycle moeten nemen of een taxi die je kan bestellen aan de receptie

Ronaldd33

Ik heb vorige week geboekt. Het is inderdaad Quest hotel geworden. Mijn oog viel er al steeds op.
Bedankt voor de tips in ieder geval.

Ronaldd33

Het is bijna zover. Over ander halve week ga ik al. Mijn overstaptijd in Hong Kong is trouwens maar 2 uur en 3 kwartier. Wijst het zich daar van zelf of moet ik maar hopen dat ik geen vertraging heb? Dat laatste doe ik sowieso wel natuurlijk ;). En bij Quest hotel heb ik een ophaalservice geregeld. Staan ze daar met een bordje op mij te wachten of moet ik mij ergens melden?


Ronny55

Citaat van: Ronaldd33 op woensdag 26 februari 2014, 22:27:46
Het is bijna zover. Over ander halve week ga ik al. Mijn overstaptijd in Hong Kong is trouwens maar 2 uur en 3 kwartier. Wijst het zich daar van zelf of moet ik maar hopen dat ik geen vertraging heb? Dat laatste doe ik sowieso wel natuurlijk ;). En bij Quest hotel heb ik een ophaalservice geregeld. Staan ze daar met een bordje op mij te wachten of moet ik mij ergens melden?


Volg de massa maar , het grootste deel heeft een connecting flight dan kom je weer in de boordinghal hal en effe kijken waar Manila of je hoord effe rond wie Hongkong kent en naar manila doorvliegt...zo heb ik het gedaan de 1 x
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ifugao

Citaat van: Ronaldd33 op woensdag 26 februari 2014, 22:27:46
Wijst het zich daar van zelf of moet ik maar hopen dat ik geen vertraging heb?

Dat hangt er van af. Als je op hetzelfde ticket vliegt met dezelfde maatschappij dan weten ze dat je te laat bent voor een aansluitende vlucht, en dan wachten ze op je. (Jou baggage heeft immers een label naar de eindbestemming) Heb je echter 2 verschillende tickets met verschillende maatschappijen dan heb je pech als je te laat bent.
Zo hebben wij eens 10 uur!! in Brunei gewacht op passagiers uit London die ook nog mee moesten, terwijl ons vliegtuig klaar stond.

innka3

Citaat van: Ronaldd33 op woensdag 26 februari 2014, 22:27:46
Het is bijna zover. Over ander halve week ga ik al. Mijn overstaptijd in Hong Kong is trouwens maar 2 uur en 3 kwartier. Wijst het zich daar van zelf of moet ik maar hopen dat ik geen vertraging heb? Dat laatste doe ik sowieso wel natuurlijk ;). En bij Quest hotel heb ik een ophaalservice geregeld. Staan ze daar met een bordje op mij te wachten of moet ik mij ergens melden?


HK is erg makkelijk als je aankomt even kijken wat je vlucht is en op de borden
welke terminal deze vertrekt.het kan zijn dat je met een ombemand treintje moet van de ene
naar de andere terminal

Ronaldd33

Oeps, kleine tikfout gemaakt. Ik heb maar 1 uur en 45 minuten overstaptijd. Het is overigens wel dezelfde maatschappij (Cathay) naar Cebu.

robert van dijck

Citaat van: Ronaldd33 op donderdag 27 februari 2014, 07:10:37
Oeps, kleine tikfout gemaakt. Ik heb maar 1 uur en 45 minuten overstaptijd. Het is overigens wel dezelfde maatschappij (Cathay) naar Cebu.

Geen probleem zeker als je met Cathay vliegt, ik heb al diverse overstaps gedaan in Hong Kong met slechts 50 min overstaptijd, als het krap is staan ze met bordjes klaar om je te begeleiden.

Robert

Ronald-D

Spannend! Je eerste keer :)
Overstap is ruim zat... Gewoon de borden bekijken met je gate nummer erop en borden volgen maar :)

Hoe lang ga je?

Ik vlieg je twee weken later achterna naar Cebu... Ik vertrek 27 maart en vlieg 2 mei weer terug.

Ik ga er nu voor de derde keer naartoe en in december/januari is ze drie weken bij mij geweest...

Ik wens je veel plezier en succes!