father figures documentaire 26-3-14 23:00 uur Nederland 2

Gestart door PHwaarde, woensdag 26 maart 2014, 06:10:27

Vorige topic - Volgende topic

kristof19


Herbie

Citaat van: yepyep op donderdag 27 maart 2014, 17:09:56
Ik gebruik deze VPN sinds een jaar of twee: http://strongvpn.com/packages_netherlands.shtml

Eenmaal ingesteld op NL, doe je je voor als Nederlandse internetgebruiker en kan je ook uitzendiggemist bekijken. Maar als je connectie langzaam is, zet het weinig zoden aan de dijk.



Even nagekeken kost 55$ voor een jaar.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

marko-v

Ik gebruik http://www.nlfreevpn.com/. Deze is gratis, ff lezen hoe je de instellingen doet en daarna iedere keer als je er gebruik van wil maken ff naar de website gaan om de code te zien (deze veranderd 2x per dag), daarna invoeren en je kan alles bekijken wat normaal geblokkeerd is.
:happy: :daag:

snah68


Baron

 :hoedjeaf:

Waar meent iemand het recht te halen om in te grijpen in het leven van 2 andere volwassenen. Waar meent een dochter het recht vandaan te halen om te beoordelen of haar vader wel ethisch verantwoord handelt.

Die Girlie is ongeveer even oud als de dochter, die is dus in de ogen van de dochter niet veroorloofd om beslissingen over haar leven te nemen en zij wel.

Kortom, volgens mij zo een arrogante dominante en beter wetende westerse trut. mannen: dit soort vrouwen links laten liggen !! Of afschieten dat kan ook haha!

:explotieren: :moord: :kotsen:



Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Alex

Citaat van: Baron op zondag 30 maart 2014, 00:25:46
:hoedjeaf:

Waar meent iemand het recht te halen om in te grijpen in het leven van 2 andere volwassenen. Waar meent een dochter het recht vandaan te halen om te beoordelen of haar vader wel ethisch verantwoord handelt.

Die Girlie is ongeveer even oud als de dochter, die is dus in de ogen van de dochter niet veroorloofd om beslissingen over haar leven te nemen en zij wel.

Kortom, volgens mij zo een arrogante dominante en beter wetende westerse trut. mannen: dit soort vrouwen links laten liggen !! Of afschieten dat kan ook haha!

:explotieren: :moord: :kotsen:





Ik vind het wel een verschil of je partner 16 of 18 jaar is.

Amice

Citaat van: Alex op vrijdag 11 april 2014, 17:57:42
Citaat van: Baron op zondag 30 maart 2014, 00:25:46
:hoedjeaf:

Waar meent iemand het recht te halen om in te grijpen in het leven van 2 andere volwassenen. Waar meent een dochter het recht vandaan te halen om te beoordelen of haar vader wel ethisch verantwoord handelt.

Die Girlie is ongeveer even oud als de dochter, die is dus in de ogen van de dochter niet veroorloofd om beslissingen over haar leven te nemen en zij wel.

Kortom, volgens mij zo een arrogante dominante en beter wetende westerse trut. mannen: dit soort vrouwen links laten liggen !! Of afschieten dat kan ook haha!

:explotieren: :moord: :kotsen:





Ik vind het wel een verschil of je partner 16 of 18 jaar is.

Wettelijk wel ja maar genetisch eigenlijk niet want alles zit er bij beiden op en aan en doen  vaak op sexueel gebied niet van elkaar onder.
Ook de geestelijke (on)volwassenheid bij beiden zal daar weinig aan af doen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

nils

De documentaire father figures is een paar dagen geleden opnieuw uitgezonden en terug te zien via NPO gemist.
http://www.npo.nl/2doc/03-04-2015/VPWON_1240707

Ik vraag me toch echt af wat die 73e jarige buiten de :jajaja: en het verzorgen van :eat1ow4: met deze meid van 17/18 aan moet.
It's more fun in the Philippines.

Rich

Citaat van: nils op zondag  5 april 2015, 23:16:31
De documentaire father figures is een paar dagen geleden opnieuw uitgezonden en terug te zien via NPO gemist.
http://www.npo.nl/2doc/03-04-2015/VPWON_1240707

Ik vraag me toch echt af wat die 73e jarige buiten de :jajaja: en het verzorgen van :eat1ow4: met deze meid van 17/18 aan moet.
It's more fun in the Philippines.

Enkel vanuit  :nederlandsevlag: te bekijken zo te zien : "Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken"

Rich de Nederbelg.