father figures documentaire 26-3-14 23:00 uur Nederland 2

Gestart door PHwaarde, woensdag 26 maart 2014, 06:10:27

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Owww, jammer dat er geen reden voor de break up word genoemd.  Misschien dan toch om dat  Dale geen zin had haar in Canada te brengen, omdat hij zelf liever in   :smiley-philippines:   bleef      :weetikniet: Goed van jouw Cees om nog te proberen uit te vinden wat er van die 2 is geworden   :thumb: 

1 Bonuspunt erbij van mij  :lachen:      O nee  sorry,dat is een ander forum waar je punten kan scoren  :biggrinn:

PHwaarde

meest waarschijnlijke reden: de Canadees was toch geen miljonair?  :floet:

westhoek

Citaat van: jens op dinsdag  7 april 2015, 10:34:48

ten eerste geloof ik niet dat die ouwe het verschil in leeftijd niet gemerkt heeft , op internet en van foto's kan ik mij hier nog wel iets bij voorstellen , maar in levend live kun je toch wel het verschil zien of zo'n kind  16 is of 23 jaar oud is . ik denk dat hij zijn pik beter in orde heeft dan zijn ogen .

Niet mee akkoord Jens. Ze is ouder dan ze lijkt, bij anderen is het vaak omgekeerd.
Ik wil je uitdagen met je 20 foto's te laten zien, en zeg me het verschil tussen 16 en 18-jarigen. Je weet dat ook goed genoeg. Bovendien kunnen ze liegen als de pest, zeker als er dollars in zicht zijn.

Natuurlijk speelt hij zeer gevaarlijk spel als ie het wist en ik begrijp de reportage niet al te goed. Reizen om te trouwen kon ze wel, nadien plots niet meer.

Cees


Haar leeftijd kwam tevoorschijn bij het aanvragen van paspoort om naar Hong Kong te gaan ze zijn daar getrouwd maar het huwelijk werd op de Filippijnen niet erkend en kon ze dus niet het land uit om naar Canada te gaan.
De documantaire is niet gemaakt omdat hij een vaderfiguur voor die Girly zou zijn maar uit oogpunt van de dochter uit Canada die al langere tijd niet echt een vader dochter relatie had.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: westhoek op zaterdag 11 april 2015, 15:18:05
Citaat van: jens op dinsdag  7 april 2015, 10:34:48

ten eerste geloof ik niet dat die ouwe het verschil in leeftijd niet gemerkt heeft , op internet en van foto's kan ik mij hier nog wel iets bij voorstellen , maar in levend live kun je toch wel het verschil zien of zo'n kind  16 is of 23 jaar oud is . ik denk dat hij zijn pik beter in orde heeft dan zijn ogen .

Niet mee akkoord Jens. Ze is ouder dan ze lijkt, bij anderen is het vaak omgekeerd.
Ik wil je uitdagen met je 20 foto's te laten zien, en zeg me het verschil tussen 16 en 18-jarigen. Je weet dat ook goed genoeg. Bovendien kunnen ze liegen als de pest, zeker als er dollars in zicht zijn.

Natuurlijk speelt hij zeer gevaarlijk spel als ie het wist en ik begrijp de reportage niet al te goed. Reizen om te trouwen kon ze wel, nadien plots niet meer.
beste westhoek , ik heb het over een leeftijd verschil van 7 jaar , 16-23  . en niet zo als jij beweerd 16 en 18 jaar .
goed lezen vriend .  :atyourservice:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

westhoek

Citaat van: jens op zondag 12 april 2015, 13:01:21
Citaat van: westhoek op zaterdag 11 april 2015, 15:18:05
Citaat van: jens op dinsdag  7 april 2015, 10:34:48

ten eerste geloof ik niet dat die ouwe het verschil in leeftijd niet gemerkt heeft , op internet en van foto's kan ik mij hier nog wel iets bij voorstellen , maar in levend live kun je toch wel het verschil zien of zo'n kind  16 is of 23 jaar oud is . ik denk dat hij zijn pik beter in orde heeft dan zijn ogen .

Niet mee akkoord Jens. Ze is ouder dan ze lijkt, bij anderen is het vaak omgekeerd.
Ik wil je uitdagen met je 20 foto's te laten zien, en zeg me het verschil tussen 16 en 18-jarigen. Je weet dat ook goed genoeg. Bovendien kunnen ze liegen als de pest, zeker als er dollars in zicht zijn.

Natuurlijk speelt hij zeer gevaarlijk spel als ie het wist en ik begrijp de reportage niet al te goed. Reizen om te trouwen kon ze wel, nadien plots niet meer.
beste westhoek , ik heb het over een leeftijd verschil van 7 jaar , 16-23  . en niet zo als jij beweerd 16 en 18 jaar .
goed lezen vriend .  :atyourservice:
Ja ok, maar dan nog tussen 16 en 23 of 18 en 23,.....
Hoedanook had ie moeten weglopen,....voor zijn eigen veiligheid ipv stunten uit te halen zoals naar Hong Kong vliegen, ik wist niet dat het kon.