Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Ifugao op donderdag 26 juni 2014, 17:29:49
Nee, nog niet. Ik heb wel een ander model gekocht voor P700 waar dezelfde schakelaars in zitten. Gekocht bij die joker van Sy. Ik heb voor dat geld de gok genomen dat deze schakelaars te vervangen zouden zijn. Dat bleek niet het geval. Pech gehad. Iedereen hier raadt mij aan om naar Cebu te gaan voor deze units. Dat ga ik dan maar een keertje doen als ik de tijd en zin heb.
BTW. vanavond mijn auto moeten laten staan bij Bogards voor de deur met een lekke band. Pedicab naar huis genomen en ik zie morgen wel verder.

Ja, ik ben even de naam van de straat vergeten waar al die autozaken in Cebu city zijn gevestigd....P. Lopez st.. of...Manalillistreet...in ieder geval tussen Carbon Market en een College...San Reloletos of zoiets (5 minuten lopen vanaf Metro gaisano)

Ja hoop dat u de wagen goed heeft afgesloten......beter even bij de Why Not kunnen parkeren als mogelijk...veeel veiliger met een sec guard daar.............die omgeving naast Bogarts vetrouw ik voor geen cent........

Ifugao

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 juni 2014, 18:08:24

Ja, ik ben even de naam van de straat vergeten waar al die autozaken in Cebu city zijn gevestigd....P. Lopez st.. of...Manalillistreet...in ieder geval tussen Carbon Market en een College...San Reloletos of zoiets (5 minuten lopen vanaf Metro gaisano)


Dat zou heel handig zijn om te weten. Mischien zijn er nog leden in Cebu die hier wat meer duidelijkheid in kunnen geven.

bananacreek

Ok...de naam van de straat is Leo Kilat st ....en in deze winkel kocht ik oilfilters voor mijn KIA truck die nergens anders te krijgen waren en "misschien"kunt u hier even naartoe bellen voor wat meer informatie?




bananacreek

#43
.


Die zaak is located iets boven de oranje marker op een afstand van ongeveer 25 meter naar het oosten ....dus naar beneden op de foto..zo'n beetje tegenover het blauwe blokje............

Maar ik kan natuurlijk niet garanderen of ze het onderdeel werkelijk hebben en ik weet niet wanner ik zelf naar Cebu ga ....de eerste maand zeker niet...want dan zou ik voor u kunnen gaan kijken....

bananacreek

Een 4wheel surplus aanhanger @ KEN's Trading (airport area Dumaguete)

Maar de eigenaar (Junior (Golden Rule hardware)....vraagt zeker een 80 duizend pesos  en dat kan niet door mijn maag....het is natuurlijk een mooi "collectors" item......

Maar zeker weten dat er later een koper komt ................. :jajaja: :jajaja:








bananacreek

Hier vraagt hij 100 duizend pesos voor ...een zeer mooi apparaat voor een collector....en ik kan een keer een aanval krijgen en het ding kopen ?...... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk: :denk:





Hier zou je dus een neuswiel op moeten bouwen............zoals hier bij mijn vrouw......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek

Dat lijkt meer op een luchthaven aanhanger of een generator aanhanger.............. :weetikniet: :weetikniet:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 16:02:15
Dat lijkt meer op een luchthaven aanhanger of een generator aanhanger.............. :weetikniet: :weetikniet:


Het lijkt inderdaad op een generator aanhanger.Toen ik militair was hadden we die trailers ook.

bananacreek

Eigenlijk wettelijk verboden hier die horens op de wagen.................zeer gevaarlijk....maar de wet is om gebroken te worden.... :jajaja: :lachen:


Ronny55

Citaat van: Paring Belga op dinsdag 17 juni 2014, 11:59:29
Hier kun je die kopen voor P618.000 (2013 model).

http://www.ayosdito.ph/2013+Ford+Expedition+-7770057.htm?cg=0#xtor=SEC-10024-GOO-[GS-DSAListingPages]-[Buy_New_Sell_Old]-[_cat:ayosdito.ph]

Gas Tank inhoud = 105 liters.
Om die gas tank te vullen kost het je 170 Euro.


Gebruik:
5,8km voor 1 liter (stad)
8,5km voor 1 liter (autostrade)

Rond het stad kun je er 610km mee rijden.
Doch kun je ongeveer 900km ermee rijden op de autostrade.

Zeer mooi gebouwde en grote Sport Utility Vehicle (SUV).

Ergens klopt er iets niet met die advertentie ....als dat klopt wat ze daar aangeven en het is de netto prijs , koop ik hem direct. Het zal eerder zijn , 618000 peso And 'to asume" wat wil zeggen nog 30,000 a 40,000 peso gedurende 4 jaar bvb  :jajaja:

BTW, 105 liter x 54 peso/l is bij mij 5670 peso das net geen 100 euro...  :weetikniet:

        Het verbruik ligt iets hoger, 20l/100km stad en 15l op 100km snelweg.....bij rustig rijgedrag....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.