ook maar even mijn verhaal meegeven

Gestart door ExSerCo, zaterdag 22 november 2014, 05:32:43

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 

Dat kan wel zo zijn Jens maar dan nog er word hier bijna altijd maar gezecht om een vrouw die getrouwd is en/of kinderen heeft om te dumpen en dat snap ik niet.
Je kan iemand gerust waarschuwen over de problemen die ze daarmee me kunnen krijgen maar om nou elke keer te zeggen dat ze dat wijfje moeten dumpen vind ik nogal ver gaan.
Je hebt over de Filipijnse vrouwen die de vent uitzuigen maar, hoeveel venters zijn er wel niet die hun wijf misbruiken .
Het mes snijd nog altijd aan 2 kanten.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pinocchio

Citaat van: Amice op maandag 24 november 2014, 05:32:33
De  :eu: route volgen dan.

Dat is nieuw, de Belgie route ** kennen  we al, maar nu is er dus ook een  :eu: route

**   http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route

klootzakken (voorheen Jens)

#62
Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 05:51:54
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 

Dat kan wel zo zijn Jens maar dan nog er word hier bijna altijd maar gezecht om een vrouw die getrouwd is en/of kinderen heeft om te dumpen en dat snap ik niet.
Je kan iemand gerust waarschuwen over de problemen die ze daarmee me kunnen krijgen maar om nou elke keer te zeggen dat ze dat wijfje moeten dumpen vind ik nogal ver gaan.
Je hebt over de Filipijnse vrouwen die de vent uitzuigen maar, hoeveel venters zijn er wel niet die hun wijf misbruiken .
Het mes snijd nog altijd aan 2 kanten.
kijk het woord dumpen heb ik nooit gebruikt al hoe wel het er natuurlijk op neer komt , maar ik zal het anders uitleggen hoe ik er over denk.

bij voorbaat!!!!!!! smaken verschillen natuurlijk.

vraag 1, wat heb jij liever ? een schot kinderen van een ander die jij aan het vreten moet houden ++++ of kinderen van je zelf? [ het maken van die apen is ook nog mooi werk]
vraag 2 wat heb je liever ? een mooi en strak jong ding ? of een uitelkaar gebroken ouwe gehaktbal . en wat denk jij wat een kind groot brengen kost? . wel eens aan gedacht.

verliefdheid laat men toe ,het is een gezwel dat bij een man uitbreekt bij zijn pit. dat moet niet zo nodig gebeuren .

kijk als je toch op zoek bent en je wil een meisje uit de fils waar er zat en genoeg rond lopen die graag met een blanke willen gaan. dan snap ik niet dat er mannen zijn die bij de eerste gelegenheid al verliefd worden op zo'n vrouw die al een heel verhaal op haar conto heeft .
ik heb zulks nooit begrepen , het kost immers nix meer om een mooi fris jong ding te zoeken.
ik heb ze mee gemaakt die stad en land in beweging zetten een kapitaal uit geven om aan de vrouw te geraken . en dan is het zo ver, dan komen ze met een spook om de hoek, en vragen ook nog!!!! wat vind je er van . tsja wat moet je dan zeggen he. mooi, mooi hoor , maar inwendig denk je , vlikker op met dat ouwe kadaver.

dan even het volgende .
een man die direct verliefd word op de eerste de beste die maar voor bij komt is vaak verlegen en durf veel al geen vrouw aan te kijken .de vrouw in spe neemt vaak het heft in handen om een man aan wal te trekken .als zo,n man eenmaal op de kut heeft gezeten dan word zo,n man al snel minder verlegen en veel vrijer tegen over de vrouw in het algemeen . naar een paar jaar bij haar te zijn geweest gaan hem de ogen los en ziet hij in welke fout hij gemaakt heeft , hij moet immers de kinderen van een ander opvoeden ,dat vind hij dan niet meer zo leuk en het vrouwtje vertoont toch sporen van gebruik, hoofdpijn en zo , vaak vlak voor het slapen gaan. zo'n man gaat dan denken . en wat denkt zo,n man dan ? .
juist . de man denkt aan jens met zijn grote mond , en stukje bij beetje krijgt jens als nog gelijk.

je moet je er van bewust zijn wat je doet , er zijn namelijk ook kinderen in het spel .

lees het zo als je wil.  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Citaat van: Pinocchio op maandag 24 november 2014, 06:25:54
Citaat van: Amice op maandag 24 november 2014, 05:32:33
De  :eu: route volgen dan.

Dat is nieuw, de Belgie route ** kennen  we al, maar nu is er dus ook een  :eu: route

**   http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route

Precies ja want de belgie route geldt niet voor belgen.
In de door u gegeven link staat EU route dan ook vermeld.

CitaatDe België-route of Duitsland-route is een legale methode om de Nederlandse regels op het gebied van gezinshereniging te omzeilen door enige tijd alleen of samen met de echtgenoot, echtgenote, partner (aantoonbaar duurzame relatie) of geregistreerd partner in België te wonen. Een minder bekende en nieuwere naam voor België-route is EU-route omdat de België-route zich niet beperkt tot alleen België maar de hele EU. Omdat de tegenwerking en bureaucratie in België steeds groter wordt, is de Duitsland-route in opmars, waar de procedures en formaliteiten momenteel veel minder zijn.

Bij de België-route wordt er gebruikgemaakt van het Europees recht, meer precies Richtlijn 2004/38 [1]. Het Europese recht is soepeler op het gebied van gezinshereniging dan de Nederlandse wetgeving op dit gebied.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: Cosyns Guy op zondag 23 november 2014, 20:33:54
Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 


@ Jens de mannen die het overkomt zijn daar nog atijd zelf bij , als ze leeg getrokken worden.  maar ja er  zijn er vele die met oogkleppen oplopen totdat ze helemaal kaal zijn, en dan is het te laat.

Kwestie van oogkleppen afzetten, en zien wat er om je heen gebeurd, en dan a la minute ingrijpen en grenzen stellen en kort houden.

maar ja er zijn ook van die mannen die koste wat kost hun relatie willen redden , ook tegen beter weten in.

Breken doet zeer, maar in sommige gevallen ben je een vrouw liever kwijt dan rijk


Ben nog nooit geplukt en laat me niet plukken . Door niemand.   I heb niet zo veel mensen kennis, maar dat heb ik altijd al heel gauw door of ik met een goede of slechte te maken heb


En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

 Ik heb niet zo veel mensen kennis, maar dat heb ik altijd al heel gauw door of ik met een goede of slechte te maken heb

Beetje tegenstrijdig vind je niet,of je hebt mensen kennis en laat je niet vangen of je hebt het niet met de kans belazerd te worden.
Zijn wel mijn zaken niet maar in een post zegde je dat je al meerdere relaties had,zijn die stukgelopen door gebrek aan mensen kennis of werkten ze gewoon niet ?



@ Cosyns Guy,    Ik weet het kinkt tegenstrijdig , maar feit dat de relaties spaak liepen lag voor 95 % aan mij, en niet aan de vrouwen in kwestie. Want dat waren absoluut geen verkeerde.

En  GEEN  enkele   van die vrouwen die mij belazerde, niet op gebied van relatie, en niet op gebied van geld.

gosternokke

Zo Jens die heeft gesproken   :lachen:    Lekker grof in de bek op de vroege ochtend   :lachen:   

Maar ik lees het met plezier Jens , en wat belangrijker is, het zijn waarheden zo groot als koeien die je schrijft.


Een ander zen kroost opkweken daar doe ik ook niet aan mee.  En ik maak ze ook graag zelf   :lachen:

Ik heb er dan ook al een aardig clubje rondlopen zowel hier als in  :smiley-philippines:   :lachen:

 

Maar toch is enige nuance wel op zen plaats jens. Want Ik kan me heel goed voorstelling dat wanneer iemand tegen een unieke vrouw aanloopt, en die kids heeft uit een eerdere relatie die met liefde  op de koop toe neemd   :thumb:


Alleen ik zou het nooit doen ( denk Ik )   

gosternokke

Ik zet er bewust  ( denk ik ) achter. Omdat ik weet als je voor zo een beslissing staat en je dan ook nog eens hevig verliefd ben.  meeste mannen toch niet meer rationeel kunnen denken.       ik sluit niet uit dat het mij ook zou gebeuren.    Zijn immers zoveel dingen die meespelen in zo een beslissing

boldy

Kijk Verliefd dat word je en daar kies je niet voor. Als je alleen al iemand dumpt omdat zij getrouwd is of ene kind heeft dan ben je ieder geval niet verliefd.
Wat ik meestal niet snap iis dat de venters wel alles mogen hebben of gedaan hebben en daar moeten die wijven het maar wel mee doen maar andersom niet.
Ik bedoel zelf hebben ze al kinderen of zijn al een paar keer gescheiden  en dat maakt ze geen hol uit maar o wee als een wijffie dat hebt dan moet je er maar meteen dumpen  :ikkeniebegrijp:
Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Het is voor jullie maar een geluk dat smaken verschillen want anders liepen ze allemaal met mij mee en zaten jullie zonder :lachen:

btw we gaan weer helemaal  :offtopic: dus  :ontopic:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 08:15:54
Kijk Verliefd dat word je en daar kies je niet voor. Als je alleen al iemand dumpt omdat zij getrouwd is of ene kind heeft dan ben je ieder geval niet verliefd.
Wat ik meestal niet snap iis dat de venters wel alles mogen hebben of gedaan hebben en daar moeten die wijven het maar wel mee doen maar andersom niet.
Ik bedoel zelf hebben ze al kinderen of zijn al een paar keer gescheiden  en dat maakt ze geen hol uit maar o wee als een wijffie dat hebt dan moet je er maar meteen dumpen  :ikkeniebegrijp:
Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Het is voor jullie maar een geluk dat smaken verschillen want anders liepen ze allemaal met mij mee en zaten jullie zonder :lachen:

btw we gaan weer helemaal  :offtopic: dus  :ontopic:

Ben het volledig met jouw opinie eens Boldy.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 08:15:54
Kijk Verliefd dat word je en daar kies je niet voor. Als je alleen al iemand dumpt omdat zij getrouwd is of ene kind heeft dan ben je ieder geval niet verliefd.
Wat ik meestal niet snap iis dat de venters wel alles mogen hebben of gedaan hebben en daar moeten die wijven het maar wel mee doen maar andersom niet.
Ik bedoel zelf hebben ze al kinderen of zijn al een paar keer gescheiden  en dat maakt ze geen hol uit maar o wee als een wijffie dat hebt dan moet je er maar meteen dumpen  :ikkeniebegrijp:
Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Het is voor jullie maar een geluk dat smaken verschillen want anders liepen ze allemaal met mij mee en zaten jullie zonder :lachen:

btw we gaan weer helemaal  :offtopic: dus  :ontopic:

:thumb: :thumb:
Rich de Nederbelg.