ook maar even mijn verhaal meegeven

Gestart door ExSerCo, zaterdag 22 november 2014, 05:32:43

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

 :welcome: op het forum Excerco .


  je heb niet de makkelijkste weg gekozen, maar  als het een eerijke vrouw met een goed hart is zou ik zeggen ga er voor  :thumb:


Je heb ze inmiddels ontmoet en hoop voor je dat je je ogen en oren goed de kost heb gegeven.


  Dat er nu door diverse personen word geroepen , ,, dumpen,,  vind ik niet kunnen.  Ik adviseer mensen atijd te zoeken naar een pinay die ongehuwd is en geen kids heeft.

  Maar als je een goed gevoel bij haar heb ,  zij oprecht is,     zie ik niet in waarom haar te dumpen.     Ik zou er zelf niet voor kiezen , maar ja ik begrijp ook wel als je eenmaal verliefd bent is er geen weg meer  terug.

Ik zou het ook niet kunnen weet ik zeker , een vrouw dumpen, puur om het feit dat ze gehuwd is en kids heeft, en annulment moeilijk is.

Misschien mensen met een hart van steen dat kunnen.     Succes met je relatie  Excerso

pierrevanwies


  het onderwerp zou al bijna 'TO DUMP OR NOT TO DUMP' kunnen heten met de pro? en contras.   :applaus: :applaus:  .

   niet dumpen houd ook nog eens in dat naast de financiele kosten en eventuele ellende u ook nog te maken kunt krijgen met ene super jaloerse bana die u een mes
   in uwe rug steekt vroeg of laat of het laat doen   :bolo:  of in het andere geval [als het ne goeie is]dat ie nog jarenlang gaat geld schooien en krijgen natuurlijk om haar
   kinderen door optevoeden   :shots:   :smileyemoticonsjointom0:   enz .   

Cobra

#42
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 08:53:59


voor 15 jaar geleden was er wel degelijk een forum over de Filippijnen , het forum van de kapo [kamp baas in duistsland  2e wereld oorlog]Antoon [god hebbe zijn zwarte ziel] op dit forum waar Jaap [recht voor zijn raap] alias Cobra de boel terecht op de spits dreef, kwamen toen al de eerste geruchten over de vele leugens en trucjes van de pinai aan het woord ,


Dat klopt, maar toen was ik nog een eenling en werd door velen als een "Rascist" en ":nazi:" bestempeld, op het forum of via dreigmails.
Vele  van de forumleden durfden wel voorzichtig mijn verhalen te bevestigen, maar toch nooit zo rechtstreeks net als ik, bang om teruggefloten te worden.


Dat kwam dan vanzelfsprekend door de allochtonen vertroetelings/beschermings politiek die toen gedicteerd werd  vanuit het kremlintorentje.

Maar deze jongen zweeg niet, de waarheid is de realiteit, de waarheid is niet wat een ander of een sekte wil dat je dat als waarheid beschouwd.

Aan zulke achterlijke politiek is de Sovjetunie ook ten onder gegaan.


En nederland bijna.



Als ik nu alles lees wat velen hier zeggen, is het precies hetzelfde als ik toen alleen deed.

Die "rascisten/ :nazi: jagers" van toen zouden nu overuren moeten draaien om ook elk individu te verwensen net als ze toen bij mij deden.


En zoals ik destijd online een tegeltje maakte van "His holyness" anton waarop stond "Al zijn anton en zijn leugens nog zo snel, de waarheid achterhaald hen wel !", zo is nu in de loop der jaren dat ook gebleken bij al die verhalen over blanke die hun geld ontfutseld werd met allerlei trucs.

Vrijwel niemand verzwijgt tegenwoordig nog wat de realiteit is en zo hoort het ook.

:thumb:

Kan voor onbekenden wat hard overkomen, maar het leven is nu eenmaal hard.

Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 08:53:59
ik begon toen toch wel te twijfelen aan mijn gedachten over mijn vriend die mij zo veel over de Filippijnen had verteld, en wat ik destijds zwaar in twijfel trok kreeg hoe langer hoe meer waarheid . eenmaal in de Filippijnen aangekomen dacht ik al snel anders over mijn vriend , er was nog geen woord gelogen over alles wat hij mij destijds vertelde . hoe kon het in godsnaam mogelijk zijn dat ik mij zo vergiste in mijn mensenkennis  . nu nog steeds kom ik er dingen tegen die geen normaal mens voor mogelijk houd en ik moet denken aan mijn vriend die mij zo gewaarschuwd had.
ik weet dan ook zeker dat jij nog vaak aan het forum denkt bij een bezoek aan de Filippijnen .niets is onmogelijk daar, hou daar rekening mee.

zelf heb ik meerdere members van Filippijnen  forums bezocht op de Filippijnen , en allen delen mijn mening hierover .

Ik weet niet meer hoeveel van zulke verhalen mij al persoonlijk en via email of op het forum verteld zijn door mensen als jij Jens, eerst denken dat alle verhalen en waarschuwingen die ze verteld worden door wie dan ook zwaar overtrokken zijn, dan vervolgens (langzaam aan) erachter komen dat het wel zo is.

En sommige zaten dan mogelijk al tot hun nek in de stront door hun ongelovigheid.


Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 08:53:59
doe er mee wat je wil .aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleed.

maar als je eenmaal een goede Filipijnse vrouw hebt , wil je nooit meer een blanke soepkip bekijken, aldus mijn mening.
een ieder mag hier anders over denken .              

Dat is IDD zo Jens !


Ik kan me niet voorstellen wat een straf het is om  in mijn eigen huis door een nederlands commanderend slagschip uit de dolle mina klasse * als slaaf behandeld te worden, das mijn manier van leven niet.

Kijk b.v. maar eens op je werk of elders naar die  knorrende en grommende en snauwende  sagereinen die zo leven en overduidelijk tegen hun zin en met knikkende knieen naar huis gaan s'avonds.


Voor er massaal commentaar komt dat niet alle nederlandse dames zo zijn, dat weet ik ook al lang, maar ze zijn er wel !

Ze worden nu eenmaal vaak als stereotype van de nederlandse vrouw gezien, komt omdat degene die niet zo zijn ook niet zo opvallen.


Er zijn ook ontzettend aardige nederlandse dames.


Ik kan er zo direct niet 1 opnoemen, maar ze zijn er wel ! :lachen:
(voor diegenen die geen gevoel voor humor hebben, deze laatste zin was als grap bedoeld)


Wat Excerco betreft, zoals iemand al zei, als je een goed gevoel hebt bij je getrouwde vriendin, ga je gewoon door, maar wees altijd alert !


Met onze waarschuwingen en mogelijke tekenen dat iets niet klopt in je achterhoofd.




*(Deze omschrijving is door mij zelf verzonnen, heb ik niet van een ander)


(doe er mee wat je wil .aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend-Auteur: Jens)
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Ronny55

Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 08:53:59


maar als je eenmaal een goede Filipijnse vrouw hebt , wil je nooit meer een blanke soepkip bekijken, aldus mijn mening.
een ieder mag hier anders over denken . 

:agreed: 200%. Maar ik ga wel niet beweren dat er ook geen goede  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: vrouwen zijn , maar iedereen kent het verhaal van die naald in een hooiberg  :floet:

2x getrouwd in  :belgiesmiley: , zij waren de soepkippen maar ik was wel gepluimd  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cobra

#44
Volgens mij, of de vrouw nu Filipijns of Europees is, als ze niet deugen en enkel maar kunnen commanderen en je ook nog kaal willen plukken kan je beter alleen blijven wonen en de rest van je leven een rukje er aan geven aan voorhuidjogging doen.
 

:lachen:  :lachen:  :lachen:

Daar bespaar je veel ellende EN GELD mee uit.


Of zie ik dat verkeerd ?

:denk:  :ikkeniebegrijp:
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

nils

De inhoud van het topic is vergelijkbaar met "Wie prikt mijn roze wolk lek" en zelf heb ik er weinig aan toe te voegen.
Behalve dat in de Filippijnen goedgelovigen vaak het onderspit delven.
Lees waar anderen fouten maken, hou je ogen open en doe wat je goed dunkt.
Veel success.  :thumb:

Adik

Vanwege het verschil in rijkdom liggen rationele motieven al snel voor de hand. Echter bij de vrouwen met minder armoede zijn de rationele motieven net zo aanwezig. Ze hebben immers ook hersenen gekregen. Het ligt er alleen wat minder boven op. Ik kan persoonlijk wel waarderen als iemand geen dom schaapje is, en een beetje voor haar eigen natje en droogje kan zorgen. De kunst is m.i. dan ook uitvinden hoe belangrijk/ welke prioriteit dit heeft voor je vriendin. Is het bijzaak of hoofdzaak?

Dat wil nog geen garantie geven de toekomst, maar laten we wel wezen - er zijn meer 'kano's' op de wereld ;) Alsof velen hier de rijksten zijn die hun filippijnse ex-vrouwen ooit hadden kunnen tegen komen? Er moet toch wel wat meer zijn geweest dan alleen een goed gevulde zak beurs? Dat je als persoon een beetje bij elkaar past enzo. Mogelijk zelfs enige fysieke aantrekkingskracht?

Wellicht dat sommigen zich zelfs als gentleman hebben gedragen, wat minder gebruikelijk lijkt daar. Echter als ze dan hier een poosje verblijft is het opeens niet zo bijzonder meer want hier lopen blijkbaar meer beschaafde mannen rond? De kunst van een succesvolle relatie is m.i. als de een veranderd dat de ander dan mee kan groeien. Dat lukt/ kan soms niet altijd en dan groei je (helaas) uit elkaar.  Op afstand en later bij elkaar van verschillende culturen dien je daar een beetje extra beducht op te zijn.

Voor de rest heeft de vriendin van de topic starter nogal wat "strings attached". Toch kan de moeite die er nu (ook door haar) in gestoken dient te worden een heel waardevolle pijler in een relatie worden. In tegenstelling tot een partner die nog niets heeft ervaren en/of veel in de schoot heeft geworpen gekregen (en dus overal makkelijk over denkt) zou een partner met enige levenswijsheid (door eerdere foute keuzes) juist een pre kunnen zijn qua duurzaamheid en integriteit. Is alleen even de vraag in hoeverre die levenservaring aan iemand zelf te danken is ;)   

Ik zou zeggen, heb geen haast. Vraag je regelmatig af of iets komt door haar cultuur of haar persoonlijkheid, en geniet in de tussentijd van de mooie momenten. 


gosternokke

Citaat van: Cobra op zondag 23 november 2014, 13:47:59
Volgens mij, of de vrouw nu Filipijns of Europees is, als ze niet deugen en enkel maar kunnen commanderen en je ook nog kaal willen plukken kan je beter alleen blijven wonen en de rest van je leven een rukje er aan geven aan voorhuidjogging doen.
 

:lachen:  :lachen:  :lachen:

Daar bespaar je veel ellende EN GELD mee uit.


Of zie ik dat verkeerd ?

:denk:  :ikkeniebegrijp:


Hebbie helemaal gelijk in  jaap.     vrouwen die niet deugen  en je willen plukken beter te mijden.      Want er zijn altijd nog wel goede te vinden is mijn ervaring, al moet daar vaak wel meer moeite voor doen om ze te vinden.

Ik heb de afgelopen 30 jaar al diverse huwelijken en relaties met   :smiley-philippines: dames gehad, en daar zat geen enkel verkeerde tussen.   Ook geen plukkers, 


Heb ook met exen goed contact , en ben met mijn huidige vrouw al weer sinds 1998 getrouwd.  Een mijlpaal voor mij   :lachen:


  Alleen over dat voorhuidjoggen ben ik het niet eens. Dat gaat zoooooooooooo vervelen op den duur,    Nee dan liever een vrouw die af en toe zeurt en altijd geld zal blijven kosten    :lachen:

   Eerlijk waar als mijn huidige reatie zou stranden ,( hoewel ik het nog lang hoop vol te houden ) zou ik weer voor een   :smiley-philippines: gaan. Bevalt al 30 jaar goed  :happy2:


Maar weer wel voor een goede,  en geen plukker

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Cobra op zondag 23 november 2014, 13:47:59
Volgens mij, of de vrouw nu Filipijns of Europees is, als ze niet deugen en enkel maar kunnen commanderen en je ook nog kaal willen plukken kan je beter alleen blijven wonen en de rest van je leven een rukje er aan geven aan voorhuidjogging doen.
 

:lachen:  :lachen:  :lachen:

Daar bespaar je veel ellende EN GELD mee uit.


Of zie ik dat verkeerd ?

:denk:  :ikkeniebegrijp:
heb dat schrift toch een aantal jaren gemist , eindelijk is de man die dit als geen ander kan weer terug op de wereld .zo langzamerhand komt die weer los :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.