ook maar even mijn verhaal meegeven

Gestart door ExSerCo, zaterdag 22 november 2014, 05:32:43

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 


@ Jens de mannen die het overkomt zijn daar nog atijd zelf bij , als ze leeg getrokken worden.  maar ja er  zijn er vele die met oogkleppen oplopen totdat ze helemaal kaal zijn, en dan is het te laat.

Kwestie van oogkleppen afzetten, en zien wat er om je heen gebeurd, en dan a la minute ingrijpen en grenzen stellen en kort houden.

maar ja er zijn ook van die mannen die koste wat kost hun relatie willen redden , ook tegen beter weten in.

Breken doet zeer, maar in sommige gevallen ben je een vrouw liever kwijt dan rijk


Ben nog nooit geplukt en laat me niet plukken . Door niemand.   I heb niet zo veel mensen kennis, maar dat heb ik altijd al heel gauw door of ik met een goede of slechte te maken heb


En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 


@ Jens de mannen die het overkomt zijn daar nog atijd zelf bij , als ze leeg getrokken worden.  maar ja er  zijn er vele die met oogkleppen oplopen totdat ze helemaal kaal zijn, en dan is het te laat.

Kwestie van oogkleppen afzetten, en zien wat er om je heen gebeurd, en dan a la minute ingrijpen en grenzen stellen en kort houden.

maar ja er zijn ook van die mannen die koste wat kost hun relatie willen redden , ook tegen beter weten in.

Breken doet zeer, maar in sommige gevallen ben je een vrouw liever kwijt dan rijk


Ben nog nooit geplukt en laat me niet plukken . Door niemand.   I heb niet zo veel mensen kennis, maar dat heb ik altijd al heel gauw door of ik met een goede of slechte te maken heb


En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

 Ik heb niet zo veel mensen kennis, maar dat heb ik altijd al heel gauw door of ik met een goede of slechte te maken heb

Beetje tegenstrijdig vind je niet,of je hebt mensen kennis en laat je niet vangen of je hebt het niet met de kans belazerd te worden.
Zijn wel mijn zaken niet maar in een post zegde je dat je al meerdere relaties had,zijn die stukgelopen door gebrek aan mensen kennis of werkten ze gewoon niet ?

Cobra

Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 18:18:44



Hebbie helemaal gelijk in  jaap.     vrouwen die niet deugen  en je willen plukken beter te mijden.      Want er zijn altijd nog wel goede te vinden is mijn ervaring, al moet daar vaak wel meer moeite voor doen om ze te vinden.

Ik heb de afgelopen 30 jaar al diverse huwelijken en relaties met   :smiley-philippines: dames gehad, en daar zat geen enkel verkeerde tussen.   Ook geen plukkers, 


Heb ook met exen goed contact , en ben met mijn huidige vrouw al weer sinds 1998 getrouwd.  Een mijlpaal voor mij   :lachen:


  Alleen over dat voorhuidjoggen ben ik het niet eens. Dat gaat zoooooooooooo vervelen op den duur,    Nee dan liever een vrouw die af en toe zeurt en altijd geld zal blijven kosten    :lachen:

   Eerlijk waar als mijn huidige reatie zou stranden ,( hoewel ik het nog lang hoop vol te houden ) zou ik weer voor een   :smiley-philippines: gaan. Bevalt al 30 jaar goed  :happy2:




Dus we mogen zeggen dat jij een echte "doordouwer"bent Gosternokke ?


Je geeft de moed niet zomaar op.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59

En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Daar ben ik het niet mee eens, denk dat de "tussenweg zelf dicht bij de meerderheid aanleund...Weet veel meer gevallen waar het meer een stilzwijgende wederzijde "overeenkomst" is dan Liefde. Hoor veel, "Ok mss is ze bij me voor het geld , zo wat , ze zorgt goed voor mij, mijn eten staat iedere avond netjes op tafel, het huis altijd netjes en over sex mag ik zeker niet klagen, mijn vorige (liefdes]relatie met een  :belgiesmiley: , zo lui als de nacht , meer eten uit blik dan gekookt, als ik er 2x per week ne poot naar uitstak was't :floet: Ben je alweer daar. Ze zorgt doed voor mij en ik goed voor haar, heel simpel.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Citaat van: Ronny55 op maandag 24 november 2014, 00:24:35
Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59

En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Daar ben ik het niet mee eens, denk dat de "tussenweg zelf dicht bij de meerderheid aanleund...Weet veel meer gevallen waar het meer een stilzwijgende wederzijde "overeenkomst" is dan Liefde. Hoor veel, "Ok mss is ze bij me voor het geld , zo wat , ze zorgt goed voor mij, mijn eten staat iedere avond netjes op tafel, het huis altijd netjes en over sex mag ik zeker niet klagen, mijn vorige (liefdes]relatie met een  :belgiesmiley: , zo lui als de nacht , meer eten uit blik dan gekookt, als ik er 2x per week ne poot naar uitstak was't :floet: Ben je alweer daar. Ze zorgt doed voor mij en ik goed voor haar, heel simpel.

Correct Ronny
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Bulldozer

Citaat van: Herbie op maandag 24 november 2014, 00:43:34
Citaat van: Ronny55 op maandag 24 november 2014, 00:24:35
Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59

En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Daar ben ik het niet mee eens, denk dat de "tussenweg zelf dicht bij de meerderheid aanleund...Weet veel meer gevallen waar het meer een stilzwijgende wederzijde "overeenkomst" is dan Liefde. Hoor veel, "Ok mss is ze bij me voor het geld , zo wat , ze zorgt goed voor mij, mijn eten staat iedere avond netjes op tafel, het huis altijd netjes en over sex mag ik zeker niet klagen, mijn vorige (liefdes]relatie met een  :belgiesmiley: , zo lui als de nacht , meer eten uit blik dan gekookt, als ik er 2x per week ne poot naar uitstak was't :floet: Ben je alweer daar. Ze zorgt doed voor mij en ik goed voor haar, heel simpel.

Correct Ronny
Klinkt meer als een slaaf dan een vrouw.

Herbie

Citaat van: Bulldozer op maandag 24 november 2014, 02:26:17
Citaat van: Herbie op maandag 24 november 2014, 00:43:34
Citaat van: Ronny55 op maandag 24 november 2014, 00:24:35
Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59

En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Daar ben ik het niet mee eens, denk dat de "tussenweg zelf dicht bij de meerderheid aanleund...Weet veel meer gevallen waar het meer een stilzwijgende wederzijde "overeenkomst" is dan Liefde. Hoor veel, "Ok mss is ze bij me voor het geld , zo wat , ze zorgt goed voor mij, mijn eten staat iedere avond netjes op tafel, het huis altijd netjes en over sex mag ik zeker niet klagen, mijn vorige (liefdes]relatie met een  :belgiesmiley: , zo lui als de nacht , meer eten uit blik dan gekookt, als ik er 2x per week ne poot naar uitstak was't :floet: Ben je alweer daar. Ze zorgt doed voor mij en ik goed voor haar, heel simpel.

Correct Ronny
Klinkt meer als een slaaf dan een vrouw.

Hoe kom je daar nu bij, een slaaf? In :nederlandsevlag: misschien?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Citaat van: Bulldozer op maandag 24 november 2014, 02:26:17
Citaat van: Herbie op maandag 24 november 2014, 00:43:34
Citaat van: Ronny55 op maandag 24 november 2014, 00:24:35
Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 20:07:59

En voor pinays geld : er zijn maar 2 soorten, of je heb een hele goed, of een hele slechte,     tussenweg is er vrijwel niet

Daar ben ik het niet mee eens, denk dat de "tussenweg zelf dicht bij de meerderheid aanleund...Weet veel meer gevallen waar het meer een stilzwijgende wederzijde "overeenkomst" is dan Liefde. Hoor veel, "Ok mss is ze bij me voor het geld , zo wat , ze zorgt goed voor mij, mijn eten staat iedere avond netjes op tafel, het huis altijd netjes en over sex mag ik zeker niet klagen, mijn vorige (liefdes]relatie met een  :belgiesmiley: , zo lui als de nacht , meer eten uit blik dan gekookt, als ik er 2x per week ne poot naar uitstak was't :floet: Ben je alweer daar. Ze zorgt doed voor mij en ik goed voor haar, heel simpel.

Correct Ronny
Klinkt meer als een slaaf dan een vrouw.

Als ze bij hem is voor het geld dan is ze geen slaaf maar een loonslaaf  :biggrinn:

Zolang ze dat uit vrije wil doet is er zelfs van beiden geen sprake.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stijn54

Mijn ervaring is dat Filippijnse niet beter zijn dan een andere vrouw maar ik kan hier een jongere hebben en niet in Belgie. Ik heb in Belgie enkele relaties gehad maar nooit graaiers maar altijd ingewikkelde relaties. Blijkbaar is het voor mij niet weggelegd.
Ik zou van mijn Belgische nooit gescheiden zijn maar ze dacht een betere gevonden te hebben wat na 4 jaar toch niet zo bleek te zijn.
Toen ik met mijn eerste filipijnse vrouw was hadden wij contact met  4 andere mixed koppels. Nu 10 jaar later is er nog slechts een koppel gehuwd en opvallend het enige koppel dat een kind heeft.
En over liefde is er zoveel geschreven, zoals vele filipinas hier zeggen i want a man who loves me unconditionally. Maar  wat heeft zij dan voor de man over?
Ik ben graag bij mijn vriendin maar het probleem ligt hem toch in het geld.
Zij wil een zekerheid in haar toekomst, wat ik kan begrijpen maar ik ben daar niet geschikt voor gezien ik haar niet naar Belgie kan brengen, het zou mijn derde huwelijk zijn met een Filippijnse, visa wordt nooit toegekend.
Ik vind het trouwens beter dat ze naar Belgie zou komen, de balans inzake geld is dan beter in evenwicht.
Ik wou dat ik het geld had ik zou hier een condo kopen en bij overlijden zou het dan naar haar gaan.

Amice

Citaat van: stijn54 op maandag 24 november 2014, 05:22:25
Mijn ervaring is dat Filippijnse niet beter zijn dan een andere vrouw maar ik kan hier een jongere hebben en niet in Belgie. Ik heb in Belgie enkele relaties gehad maar nooit graaiers maar altijd ingewikkelde relaties. Blijkbaar is het voor mij niet weggelegd.
Ik zou van mijn Belgische nooit gescheiden zijn maar ze dacht een betere gevonden te hebben wat na 4 jaar toch niet zo bleek te zijn.
Toen ik met mijn eerste filipijnse vrouw was hadden wij contact met  4 andere mixed koppels. Nu 10 jaar later is er nog slechts een koppel gehuwd en opvallend het enige koppel dat een kind heeft.
En over liefde is er zoveel geschreven, zoals vele filipinas hier zeggen i want a man who loves me unconditionally. Maar  wat heeft zij dan voor de man over?
Ik ben graag bij mijn vriendin maar het probleem ligt hem toch in het geld.
Zij wil een zekerheid in haar toekomst, wat ik kan begrijpen maar ik ben daar niet geschikt voor gezien ik haar niet naar Belgie kan brengen, het zou mijn derde huwelijk zijn met een Filippijnse, visa wordt nooit toegekend.
Ik vind het trouwens beter dat ze naar Belgie zou komen, de balans inzake geld is dan beter in evenwicht.
Ik wou dat ik het geld had ik zou hier een condo kopen en bij overlijden zou het dan naar haar gaan.

De  :eu: route volgen dan. Eens hertrouwd en woonachtig in een ander eu land kun je later terug naar  :belgiesmiley:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent