Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld sturen naar de Filippijnen

Gestart door Fail_over, maandag 24 november 2014, 12:58:02

Vorige topic - Volgende topic

hakke

heb zelf ook proberen te versturen met word remit deed het niet moest al haar gegevens invullen en daarna van men mastercard alles perfect ingevult daarna kwam er op dat het toch niet mogelijk was toen online met medewerker gesproken die zei dat ik naar men bank moest gaan omdat die waarschijnlijk worldremit blokkeerde  :ikkeniebegrijp:

Ik naar men bank argenta die zijden dat alles openstaat kan er overal mee betalen zijden ze ze had zelf naar brussel gebelt dus...
Ik terug thuis weer proberen van te betalen werkte weer niet toen ben ik van miserie toch maar weer naar moneytrans moeten gaan :weetikniet:

Had daarvoor lcc geprobeert dit was nog erger kon zelf nog niet men passwoord ingeven is nooit gelukt om nog maar te starten had om hulp gevraagt maar daar reageren ze zelfs nog niet op men mail dus daar moet ik ook niet zijn... :confused2:

Luc

Worldremit werkt ook met maestro kaart. Zelf al gedaan.

WorldRemit accepts Visa, Mastercard and Maestro.  When paying with a credit card you may be charged a cash advance fee so please check with your card provider.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

jiggy

Hakke, tja... bij mij liep alles perfect.
"Er kwam op dat het niet mogelijk was", doch bij de meeste sites, ook bvb bij het boeken van een vliegticket wordt ook in dergelijke melding verteld WAAROM het niet mogelijk is (bvb door een veld verkeerd of niet in te vullen).

Mocht ik van jou zijn ik zou toch nog eens proberen. Dat kost minder tijd dan naar een Moneytrans te gaan, of... die moet op 5 minuten van je deur zijn. Én worldremit is "altijd open" , dus kan je geld overmaken op een tijdsstip dat het jou past...

Herbie

Azimo proberen is nog goedkoper op 10.000 peso is dat vandaag een verschil van 7 euro :thumb: werkt perfect op android en appel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

snah68

Voor mij is transferwise het goedkoopst en bij gebruik van een creditcard ook vrij snel. De eerste keer is het gratis. Naast de lage transactie  kosten heeft transferwise voor mij ook altijd een veel betere koers (van deense kronen naar PHP). Een bankrekening op de Filipijnen is echter wel een verreiste

Herbie

Links heb je Azimo rechts WorldRimit





Bij azimo moet je nog de 2.99 fee bij tellen bij worldrimit is er al 4.99 bij gerekend, nu komt dat op een
verschil van 6.09 euro dat azimo goedkoper is, op 10.000 peso zoals je kan zien is verschil van koers ook
meer dan 1 peso plus fee, worldrimit 2 euro duurder op fee.
Vorig jaar gebruikte ik altijd Smallworldfs die was dan het goedkoopste.
Als iemand nog iets goedkopers weet, vermeld het maar schapo

Is wel met Cash Pick-up, hoe het zit met Bank Tranfer of andere methode weet ik niet.
Natuurlijk zend iedereen op zijn eigen manier, wat hij zelf gemakkelijks vind en beste vind.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

@snah68 Ja TransferWise heb ik ook, en inderdaad dat kan je alleen maar naar een bankaccount sturen. Is ietje goedkoper maar als je bv vandaag geld stort, komt het maar woensdag aan :negatief:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Chowking

Geen Western Union  :daag: meer voor mij, Alleen World Remit vanaf nu voor Cash Pick up, Ze zijn Goedkooper duidelijker/overzichtelijker.Je krijgt zelfs sms(en email) zodra t geld is opgehaald(en de ontvanger krijgt een sms als t geld klaar staat :clapping:  en een zeer goede 24hrs klanten service (zoals Jiggy al eerder zei)Ik had een foutje in de naam van de Ontvanger gemaakt en daardoor kon t geld niet worden afgehaald,maar na een emailtje naar de klantenservice werd het in mum van tijd opgelost!  :applaus: :applaus:AA++


jiggy


josv

Ik sta soms toch verbaasd hoeveel capriolen er uitgehaald moeten worden om geld te "sturen". Mijn vriendin had toendertijd gewoon een maestro-pasje van de ING waar ze geld mee af kon halen bij de atm, mits ik het erop had gezet natuurlijk.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....