Exit clearance, hoe wie waar wanneer benodigheden.

Gestart door Ronny55, dinsdag 7 april 2015, 07:21:59

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

je hebt 700 betaald voor je ecc en 500 voor de express line net al iedereen met een toerist visa......je bent een beetje   :confused2:  maar je bent de enige niet.

je had die ECC immers al betaald voordien bij BI op het moment dat je een extentiion vroeg die over de zes maand totally komt.dus de tweede of derde verlenging [hangt ervan af of je met een 9a binnenkwaam of met niks...kijk maar eens op de officiele receipts of zelfs in je paspoort]..Dat is al sinds een jaar of 7 of zo dat je de ECC op voorhand betaald indien je toerist bent en niet tijdens het afhalen van ECC .....   :hoedjeaf:

pierrevanwies

 Heeft in feite rechtstreeks niks te maken met de ECC want die krijg je zowiezo niet in dit geval.....   :biggrinn:  .

  Bi geeft 2000 peso beloning voor iedereen die een overstaying alien aangeeft als mijn ogen nog kleine lettertjes kunnen lezen   :shhh: :shhh: :horenzienzwijgen:    .

  .

Amice

Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag 23 april 2015, 11:41:36
Heeft in feite rechtstreeks niks te maken met de ECC want die krijg je zowiezo niet in dit geval.....   :biggrinn:  .

  Bi geeft 2000 peso beloning voor iedereen die een overstaying alien aangeeft als mijn ogen nog kleine lettertjes kunnen lezen   :shhh: :shhh: :horenzienzwijgen:    .

  .

Mja, ik vind het op het randje mar goed.

Laten ze dat in nederland mar eens doen, mensen hebben meer te besteden en dan zijn we sneller van een hoop illegalen af maar ja dan moeten die toch weer bed bad en brood krijgen.  :biggrinn:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Dus je mag die illegalen meteen afschieten volgens de poster...  :confused2:

eddyvm

hallo
haaaaa,bedankt voor de opheldering,en sorry voor mijn onwetendheid.kan dus met een gerust gemoed naar de luchthaven gaan.groetjes

pagud

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 april 2015, 09:21:44
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 21 april 2015, 07:51:41
Citaat van: eddyvm op dinsdag 21 april 2015, 03:24:00
een kennis van ons is samen met zijn vrouw het land binnengekomen en wil binnen enkele maanden een buitenlandse reis maken met haar.

Het is niet duidelijk hoelang deze mensen nu in de Filippijnen verblijven.

Wie een Balikbayan visum in zijn pasport heeft staan mag een jaar in de Filippijnen verblijven en binnen deze periode zonder meer het land verlaten.

Als een Balikbayan langer dan een jaar in de Filippijnen verblijft zijn de immigratieregels van een gewone toerist van toepassing van zodra het jaar verstreken is.
Niet helemaal correct, "iedere buitenlander" die langer dan 6 maanden in de  :smiley-philippines: verbleven heeft moet een ECC hebben om uit te reizen . Het type visum je hebt heeft daarop geen invloed


juist !!!!!

jamietagabundok

Citaat van: Amice op donderdag 23 april 2015, 11:59:12
Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag 23 april 2015, 11:41:36
Heeft in feite rechtstreeks niks te maken met de ECC want die krijg je zowiezo niet in dit geval.....   :biggrinn:  .

  Bi geeft 2000 peso beloning voor iedereen die een overstaying alien aangeeft als mijn ogen nog kleine lettertjes kunnen lezen   :shhh: :shhh: :horenzienzwijgen:    .

  .

Mja, ik vind het op het randje mar goed.

Laten ze dat in nederland mar eens doen, mensen hebben meer te besteden en dan zijn we sneller van een hoop illegalen af maar ja dan moeten die toch weer bed bad en brood krijgen.  :biggrinn:



  Amice  hou op  over illigalen in  :nederlandsevlag:   .  De regering  staat al de hele week aan de rand van de afgrond, en iedere dag crises beraad, dank zij de illigalen in  :nederlandsevlag:    :negatief:       Het gaat nu nog maar om een paar duizend mensen, maar als je bedenkt dat dit jaar er een half miljoen vanuit Libie de oversteek naar   :eu:  maken    :negatief:   Niet te geloven.

stijn54

Vandaag naar BI in Mandaue geweest voor ECC na verblijf van bijna 8 maanden met touristvisum. 1 formulier invullen, 3 pasfoto s, 500 pesos betalen en na 1 uur klaar.

janvanderijt

ik vertrek 2 jun voor 3 weken naar nederland
heb een retour mani amst amst mani
moet ik in nederland een visum aanvragen? :denk:

Tinulang_Manok

Citaat van: janvanderijt op dinsdag 19 mei 2015, 03:03:33
ik vertrek 2 jun voor 3 weken naar nederland
heb een retour mani amst amst mani
moet ik in nederland een visum aanvragen? :denk:
Als jij de :nederlandsevlag: nationaliteit hebt, hoef je geen visum voor :nederlandsevlag: aan te vragen.
Amare et sapere vix deo conceditur