Ga als buitenlander nooit mee naar albulario

Gestart door jamietagabundok, dinsdag 29 september 2015, 05:12:28

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Oh dat is handig die namen Josv.  :thumb:

Maar kangkong is toch de locale spinazie?
Of ben ik daarmee in de bonen? :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

@ Jos,  alles wat langs de weg groeit krijgt toch allen regenwater    :weetikniet:   O ja bedoelt of er misschien iemand heeft staan    ,, wateren,,   :lachen:

Zijn toch allemaal vitamines en meststoffen voor die plant Jos, en het word bovendien toch gekookt ,en wat niet weet , wat niet deert  :biggrinn:


  Dat Malunnggay is wel handig spul , goroeid gewoon in het wild aan kleine boompjes of struiken, als er toevallig geen groente in huis is even bos in wat Malunngay zoeken en je heb groente, ik vind het niks die kliene blaadje blijven te veel aan mijn kunstgebit plakken  :negatief:    :lachen:


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag  2 oktober 2015, 06:30:23
@ Jos,  alles wat langs de weg groeit krijgt toch allen regenwater    :weetikniet:   O ja bedoelt of er misschien iemand heeft staan    ,, wateren,,   :lachen:

Zijn toch allemaal vitamines en meststoffen voor die plant Jos, en het word bovendien toch gekookt ,en wat niet weet , wat niet deert  :biggrinn:


  Dat Malunnggay is wel handig spul , goroeid gewoon in het wild aan kleine boompjes of struiken, als er toevallig geen groente in huis is even bos in wat Malunngay zoeken en je heb groente, ik vind het niks die kliene blaadje blijven te veel aan mijn kunstgebit plakken  :negatief:    :lachen:

GEVONDEN:..... :denk: :denk:




josv

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag  2 oktober 2015, 06:30:23
@ Jos,  alles wat langs de weg groeit krijgt toch allen regenwater    :weetikniet:   O ja bedoelt of er misschien iemand heeft staan    ,, wateren,,   :lachen:

Zijn toch allemaal vitamines en meststoffen voor die plant Jos, en het word bovendien toch gekookt ,en wat niet weet , wat niet deert  :biggrinn:


 Dat Malunnggay is wel handig spul , goroeid gewoon in het wild aan kleine boompjes of struiken, als er toevallig geen groente in huis is even bos in wat Malunngay zoeken en je heb groente, ik vind het niks die kliene blaadje blijven te veel aan mijn kunstgebit plakken  :negatief:    :lachen:

:happy2:

Ik heb er nooit zo bij stil gestaan maar nu we wat "hoger" wonen valt het me op dat alles veel makkelijker groeit. Spontaan hadden we watermeloen naast het huis groeien ( ok, niet lekker ) en een tomatenplant waar we nu al een kilo vanaf gehaald hebben ( wel lekker !! ). Lemongrass doet het ook veel beter. Nene heeft nu 'n paar stokken malunggay in de grond gezet, wie weet.

En allemaal gevoedt met normaal water !!!!! ( alhoewel ik niet precies weet waar de kat z'n behoefte doet  :weetikniet: )
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

jamietagabundok


solar

Citaat van: josv op zaterdag 10 oktober 2015, 18:24:19
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag  2 oktober 2015, 06:30:23
@ Jos,  alles wat langs de weg groeit krijgt toch allen regenwater    :weetikniet:   O ja bedoelt of er misschien iemand heeft staan    ,, wateren,,   :lachen:

Zijn toch allemaal vitamines en meststoffen voor die plant Jos, en het word bovendien toch gekookt ,en wat niet weet , wat niet deert  :biggrinn:


 Dat Malunnggay is wel handig spul , goroeid gewoon in het wild aan kleine boompjes of struiken, als er toevallig geen groente in huis is even bos in wat Malunngay zoeken en je heb groente, ik vind het niks die kliene blaadje blijven te veel aan mijn kunstgebit plakken  :negatief:    :lachen:

:happy2:

Ik heb er nooit zo bij stil gestaan maar nu we wat "hoger" wonen valt het me op dat alles veel makkelijker groeit. Spontaan hadden we watermeloen naast het huis groeien ( ok, niet lekker ) en een tomatenplant waar we nu al een kilo vanaf gehaald hebben ( wel lekker !! ). Lemongrass doet het ook veel beter. Nene heeft nu 'n paar stokken malunggay in de grond gezet, wie weet.

En allemaal gevoedt met normaal water !!!!! ( alhoewel ik niet precies weet waar de kat z'n behoefte doet  :weetikniet: )
zijn die tomaten groter dan hier jos? hier zijn het allemaal van die kleine dingen die je er af haalt en als je ze langer laat zitten dan verrotten ze.

Marius

Citaat van: boldy op dinsdag 29 september 2015, 18:10:51
Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 september 2015, 15:02:55
De boze geesten weg jagen door bellen te blazen.... :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



De blanke vrouw denkt waarschijnlijk:......"What the F...ck is going on?"...ze kan haar lachen bijna niet houden en pist daarbij bijna in haar panty?..... :weetikniet: :weetikniet:

Die blanke vrouw is Floortje Dessing kloot. Zei presenteerd reisprogramma's.
Ze moest zeker lachen om wat de vrouw met haar deed. De vrouw vertelde haar dat ze ziek was(ernstig)  en niet veel later heeft ze haar reis af moeten breken om naar Nederland terug te gaan waar dat ze constateerde dat ze zeer ziek was.

Ik geloof er niet in maar het is wel een groot toeval.

zou die kwakdocter haar niet gewoon zelf ziek gemaakt hebben, alleen maar om gelijk te krijgen?

bananacreek

Nogmaals niet altijd mee te  "spotten" (eigenlijk een verkeerd woord)..... :neeneenee:

Mijn ex huishoudster had een Myoma in haar onderbuik en weigerde om een dure operatie te ondergaan (goedkoper in Provincial hospital) en nam een Albulario uit Valencia in de arm waar ze nu twee keer per week heen gaat.

Voordat ze naar die Albulario ging was het zo pijnlijk dat ze niet meer op een Habal2 kon rijden en als ik nu NA EEN JAAR vraag of ze nog een pijnlijke zwelling heeft dan zegt ze NEE en ze rijdt nu weer normaal als passagier op een Habal2 naar de bergen en dat is peperzwaar....

Dus er zit wel degelijk waarheid in soms...... :denk: :thumb:

Ook eentje met longontsteking gehad (ex huishoudster) en die wilde ook niets van een doctor weten en ik zei...je bent gek...maar later was het wel goed..... :ikkeniebegrijp:

Maar op het gebied van "LUMAY"en BARANG" dat moet ik nog ZIEN voordat ik het geloof en ik heb in het verleden 100 duizend pesos uitgeloofd om het voor elkaar te krijgen wat ik wilde zien.....maar ze konden het neit en ik heb er wel zeven gezien inclusief in Larena op Siquijor island....

"Now take a deep breath and think about sex with the wife of your neighbour..... :jajaja:"


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.