Fotoverslag Filippijnen 2https://www.facebook.com/017

Gestart door Rich, donderdag 27 april 2017, 15:03:08

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Bezoek aan Hiwang Village.









Schedels van Japanse soldaten die werden buitgemaakt tijdens de 2e wereldoorlog.
























Rich de Nederbelg.

ganda


Rich, een pitcher plant dat is toch een vleesetende plant als ik me niet vergis. Dronk die man daarvan?


TheDolphin

Je hebt aardig wat foto's geschoten Rich :thumb: bedankt voor het delen. Ik zag sommige huisjes daar op het randje van een afgrond gebouwd daarbij denk ik al dat gaat een keer fout. :hoedjeaf: Goede conditietraining zo'n tour en goed voor de vetverbranding. Een kerkje met een basketbalveldje :lachen: De streetview quiz zit nog steeds in gedachte merk ik :crazy: Nou ik heb nog een mooi kerkje met een basketbalveldje bewaard voor als je weer mee kunt doen straks.

Rich

@Ganda de pitcher plant is idd een vleesetende plant en wordt daar ook gezien als  overlevingsplant omdat de plant condens bevat. Zuiverwater dat je kan drinken. De plant is waterdicht en de gids toonde me dat er een soort van dopje aan de plant zit en dat pluk je er af en dan kan je het water drinken.

@Dolphin, ja heel wa huizen worden tegen een bergflank gebouwd, ook in Banaue zelf heel wat appartementen tegen de bergflank, maar men heeft hier weinig last van aardbevingen zei men. Wat ik me wel afvroeg was of het niet gevaarlijk is i.v.m. landslides, maar daar zijn ze niet bang voor.


Goede conditie? ABSOLUUT !!!!   Maar eerlijk.............ik ben een paar keer gestorven onderweg en moest meerdere keren halt houden  :lachen:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Dat komt omdat je veel hoger als in Belgie zit op dat moment en dan kan het wel eens benauwd worden met de lagere luchtdruk....maar toch netjes gedaan.. :thumb: :thumb: :run: :run: :run: :run: :run:

Prachtige foto's.............. :thumb: :thumb: :thumb:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Michaela

Die beelden zijn mooi, ik vraag me af hoe oud ze zijn en of ze beelden nog steeds maken.
Ze lijken op de verzameling van mijn man afkomstig uit Indonesie, Timor.

Rich

Wat bedoel je met hoe oud ze zijn Michaela, en of ze die beelden nog steeds maken?
Rich de Nederbelg.

Rich

Had het effe niet door. Je bedoelt waarschijnlijk die houten beelden. Ja die maken ze nog steeds in de streek daar.
Rich de Nederbelg.

boldy

Rich ik vind vooral die portret foto's geweldig zeg  :thumb: De rest is ook mooi maar die portretten steken er voor mij bovenuit.

In zwart/wit zijn zulke portetten ook geweldig

Wederom bedankt voor je verslag.
het leven is net een lul keihard en veel te kort