Stukje grond kopen - Isabela/Palanan

Gestart door froggy007, dinsdag 24 juli 2018, 14:08:10

Vorige topic - Volgende topic

joost

Hallo Fail.
Ik denk dat je het hele verhaal even moet nalezen. Misschien begrijp je me verhaal dan beter. Ik probeerde Froggy alleen even uit te leggen waarop hij moet letten. Is dit duidelijk voor je? Zo niet dan probeer ik het wel uit te tekenen.
Joost.

Fail_over

Citaat van: joost op woensdag 25 juli 2018, 20:58:12
Hallo Fail.
Ik denk dat je het hele verhaal even moet nalezen. Misschien begrijp je me verhaal dan beter. Ik probeerde Froggy alleen even uit te leggen waarop hij moet letten. Is dit duidelijk voor je? Zo niet dan probeer ik het wel uit te tekenen.
Joost.

Het is goed Joost. Laat maar.
Het is toppie dat je Froggy wilt helpen.  :thumb:  ga zo voort.

:hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

joost


Hallo Fail.
Ik ben niet de enige die Froggy wil helpen. Bedank de andere ook ff. Enne. Voortaan even goed lezen voordat je commentaar gaat leveren.
Joost.

P.S.
Zeiken kan ik ook.

TheDolphin

Is leasen van het lot voor 50 jaar met optie tot verlenging voor nog 50 jaar dan niet een beter idee? Zoiets heb ik hier op het forum in soortgelijke topics wel eens gelezen.

Fail_over

Citaat van: joost op woensdag 25 juli 2018, 16:41:09
Citaat van: froggy007 op woensdag 25 juli 2018, 14:42:49
Citaat van: Luc op woensdag 25 juli 2018, 13:22:21
Als ik het goed begrijp is het een stuk van 20 meter breed en 600 meter diep.

Koop je dan niet beter een mooi stuk in de bergen met uitzicht op zee? Dichtbij de weg die ze daar aanleggen. Heb je ook meer koelte tijdens de avond.

Willen we er later een soort airbnb van maken, dan denk ik dat dichtbij het strand een grotere aantrekkingskracht heeft.
Omgeving is ideaal voor snorkelen en duiken; of per bootje naar de dicht bijzijnde witte stranden.

Hallo.
Mjn zwager en schoonzus die zjn 'n beach resort aan het opknappen in Car Car. Wij zijn daar in april geweest. Wij kwamen daar rond 11 uur smorgens aan. Ik de zwembroek aan en de zee in. Zee?? Zee trok weg. Eb. Wilde je gaan zwemmen dan moest je een 'n 100 meter lopen om natte voeten te krijgen. Later kwam de vloed maar toen werd het donker. Wat ik hier mee wil zeggen? Let goed hoeveel water er nog staat als het eb is. Je kunt wel 'n mooi strand hebben en alles in kannen en kruiken maar als je geen water hebt om te zwemmen dan zul je binnen de kortste keren niet veel bezoekers hebben.
Joost.

Dus bovenstaand is "het hele verhaal wat ik na moet lezen"?

Mag ik noteren dat ik iedere post goed lees en interpreteer!

Mijn post over de 100 meter naar de kustlijn was louter ter entertainment. Voor te lachen.  :lachen:
Als je daar niet mee kunt lachen dan typeert dat jou.

Ik pretendeer dat ik geen enkele kennis heb over welke officiĆ«le regelsdie gelden in de  :smiley-philippines: , ik geef enkel advies VANUIT MIJN EIGEN STANDPUNT.

Naar mijn gevoel ben ik helemaal niet aan het "zeiken" enkel een vrolijke toon aan een bericht toevoegen.
Als je dit echt als zieken beschouwd dan nodig ik je uit om dit te melden aan de admin.

(Kom op zeg, 100 meter lopen om de zee te voelen)



Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

kristof19

Ik vond het een goede Fail en ik denk dat IEDEREEN (op enkelingen na) het wel snapt die regelmatig de Filipijnen bezoekt of bezocht. :jajaja:
Vegeet ook de umbrella niet mee te nemen voor die 100 meter :thumb:

bananacreek

Foreigners kunnen alleen maar 25 jaar leasen met een 25 jaar option tot verlenging..... :denk:

joost

Citaat van: Fail_over op woensdag 25 juli 2018, 22:26:42
Citaat van: joost op woensdag 25 juli 2018, 16:41:09
Citaat van: froggy007 op woensdag 25 juli 2018, 14:42:49
Citaat van: Luc op woensdag 25 juli 2018, 13:22:21
Als ik het goed begrijp is het een stuk van 20 meter breed en 600 meter diep.

Koop je dan niet beter een mooi stuk in de bergen met uitzicht op zee? Dichtbij de weg die ze daar aanleggen. Heb je ook meer koelte tijdens de avond.

Willen we er later een soort airbnb van maken, dan denk ik dat dichtbij het strand een grotere aantrekkingskracht heeft.
Omgeving is ideaal voor snorkelen en duiken; of per bootje naar de dicht bijzijnde witte stranden.

Hallo.
Mjn zwager en schoonzus die zjn 'n beach resort aan het opknappen in Car Car. Wij zijn daar in april geweest. Wij kwamen daar rond 11 uur smorgens aan. Ik de zwembroek aan en de zee in. Zee?? Zee trok weg. Eb. Wilde je gaan zwemmen dan moest je een 'n 100 meter lopen om natte voeten te krijgen. Later kwam de vloed maar toen werd het donker. Wat ik hier mee wil zeggen? Let goed hoeveel water er nog staat als het eb is. Je kunt wel 'n mooi strand hebben en alles in kannen en kruiken maar als je geen water hebt om te zwemmen dan zul je binnen de kortste keren niet veel bezoekers hebben.
Joost.

Dus bovenstaand is "het hele verhaal wat ik na moet lezen"?

Mag ik noteren dat ik iedere post goed lees en interpreteer!

Mijn post over de 100 meter naar de kustlijn was louter ter entertainment. Voor te lachen.  :lachen:
Als je daar niet mee kunt lachen dan typeert dat jou.

Ik pretendeer dat ik geen enkele kennis heb over welke officiĆ«le regelsdie gelden in de  :smiley-philippines: , ik geef enkel advies VANUIT MIJN EIGEN STANDPUNT.

Naar mijn gevoel ben ik helemaal niet aan het "zeiken" enkel een vrolijke toon aan een bericht toevoegen.
Als je dit echt als zieken beschouwd dan nodig ik je uit om dit te melden aan de admin.

(Kom op zeg, 100 meter lopen om de zee te voelen)

Hallo.
Ik bedoel hier mee te zeggen dat je het vanaf het begin , waar Froggy zijn vraag steld , vandaar moet beginnen te lezen.
Joost.