Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Voor het verzenden van dozen naar de Filippijnen kan u terrecht bij ons.
zie website voor meer informatie
www.balikbayan.be

Alvast bedankt voor je tijd.
Johan En Elvie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Fail_over

Link lijkt niet te werken. Kom op een duitse site terecht. Is dat de bedoeling?

Is er ook een mogelijkheid om dozen vanuit  :smiley-philippines: Manila naar  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: te sturen?
:hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

xav


Digos


De link werkt langs deze kant ook goed, men kan zelfs nog kiezen welke taal.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata



Een kleine korting voor de forumleden zou niet afgewezen worden.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Johan En Elvie

#6
Korting kunnen wij niet meer geven, we hebben reeds de goedkoopste prijzen van de markt.
En bij ons heb je STEEDS 2 dozen betalen en een 3de gratis.
Kijk maar eens rond goedkoper zal je niet vinden

Groetjes,
Johan En Elvie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

klootzakken (voorheen Jens)

ja de site werkt prima, hoeveel kg mag er eingelijk in zo,n doos? ik had er laatste keer één van 120 kg , daar deden ze nog al moelijk over.  :lachen: die klanten zijn niets gewend.
en is het een probleem dat ik in het oosten van nederland woon? en krijg je bij verzending de 5â,¬ terug of hoe zit dat, ben namelijk niet van plan om voor een lege doos â,¬5 te betalen. of het moet al een doosje van zo,n lief jong ding zijn  :haha:

jens...
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Johan En Elvie

Beste Jens,

Het heeft helemaal geen belang waar je woond.
Die 5 euro is inderdaat voor de lege doos, waarom doen we dat?
1) De dozen zijn heel stevig en kosten ons ook heel veel geld (je moet maar eens prijs vragen voor deze afmeting in deze sterke kwaliteit 80x40x60cm)
2) Als mensen een doos komen halen en we geven deze gratis mee en later brengen ze deze niet opgevuld terug zijn we de doos en geld kwijt. Dit gebeurde vroeger veel te veel, waarom weet ik niet maar misschien bedachten ze zich of gebruiken de doos voor iets anders? Ze kregen ze toch gratis mee dus who care.

Wat de kg betreft wij moeten wel een gewicht van 70kg plaatsen omdat wij al te buitensporige zaken willen vermijden (verhalen gehoord van mensen die tegels opsturen)
Als de dozen veel te zwaar zijn dan hebben onze mensen aldaar heel veel problemen om ze nog ordentelijk te verhandelen. Je zal ook wel weten dat het daar allemaal manueel moet verhandeld worden, het zijn wel sterke mannen maar een beetje respect is op zijn plaats.

Het is zaak om als je bijvoorbeeld 3 dozen opstuurt je de zwaarste zaken verdeeld over de 3 dozen zo beperk je het gewicht per doos.

Wij gaan niet klagen als er eens een zwaardere doos bijzit maar zorg ervoor dat het niet de spuigaten uitloopt.

Als je van zover moet komen geef ik je de raad om de spullen reeds goed ingepakt mee te brengen en ze hier te plaatse samen met ons in te pakken in de doos zo hoef je niet eerst om een doos te komen om ze nadien gevuld terug te bregen.
Breng voldoende spullen mee en zie wat er hier ingaat.
Je kan je ook reeds een idee vormen, hier nog eens de juiste binnenafmetingen.
80cm lang, 60cm hoog en 40cm diep (dus grondvlak is 80x40cm)

Alvast bedankt
Johan En Elvie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Pieter-Jan

Hallo Johan en Elvie

Wnr komen die 3 dozen toe in davao die ik in december bij jullie binnen gestoken heb?
Trouwens ik lees hier 2 pls 1 gratis. Die korting heb ik niet gekregen en we hebben nual 6 dozen verstuurd.

Pieter-Jan en Kimmy