Waar in Davao een Philips airfryer kopen ?

Gestart door Antonio, maandag 10 januari 2022, 15:20:21

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Citaat van: Harrydlk op maandag 10 januari 2022, 17:05:39
https://www.lazada.com.ph/philips/?from=input&q=airfryer

Ben juist een beetje huiverig voor Lazada. Hoewel ik veel bij hun en Shopee bestel, maar soms is het gewoon chinees kopieer spul van slechte kwaliteit...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

tjenn

Moet er een beetje geluk mee hebben, ik heb indertijd een security camera met simkaartslot bij Lazada gekocht en hangt er al een jaar of zes en heeft zelfs odette overleeft niet alle Chinese spullen zijn crapy.

koy

Hallo,

Jullie zijn blijkbaar goed gekend in Davao... ik heb een vriend in Davao waar ik (als het weer kan) naartoe wil.

Wat is een goed hotel in Davao dat ook betaalbaar is?
Welke buurt is het best voor buitenlanders?
Waar kan je best condo of appartement kopen?

sorry beetje  :offtopic: of toch niet?
bedankt voor jullie input

ik betaal er ene als ik in Davao ben   :daag:
leven en laten leven...


Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Ronny55

Hebben zo'n airfryer van phillips al zo'n 5 a 6 jaar ....toch al ne keer of 10 gebruikt , laatste keer 5 jaar geleden ....Weggegooid geld.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Antonio

Citaat van: Ronny55 op woensdag 19 januari 2022, 03:34:20
Hebben zo'n airfryer van phillips al zo'n 5 a 6 jaar ....toch al ne keer of 10 gebruikt , laatste keer 5 jaar geleden ....Weggegooid geld.
Voor ons geen weggegooid geld, we hadden zo'n ding in NL, toch wel 1 keer per 1 á 2 weken in gebruik, fijn ding.
Eigenlijk gingen we hem pas echt gebruiken, nadat we een uitgebreide kook demo hadden gezien in Sligro.
Daarvoor alleen maar frietjes en een stukje kip ...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Emigrant

Ik heb voor mijn vrouw haar koffieshop een Hanabishi airfryer oven gekocht, deze kan ook als oven , grill en toaster gebruikt worden, ze gebruikt hem bijna dagelijks sinds Mei 2021 zonder problemen.
Type nummer is HAFEO- 23SS, (23LITER) er bestaat ook een grotere uitvoering van 30 liter.

Luke

We hebben hier een air broiler, Kan een hele kip en meer in. Gebruiken dat regelmatig...



Wel meer werk aan de afwas....

opinie

Wij hebben vorig jaar een stoomoven-combinatie gekocht. (stoom, hete lucht, traditioneel) We zijn zeer tevreden met de resultaten. Echt een aanrader.

Citaat van: Antonio op maandag 17 januari 2022, 12:52:36
Dank, ik heb even een mailtje gestuurd naar de verkoper.

Niet dat we nieuwsgierig zijn,  :happy2:  maar heb al een reactie gehad?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus