Bommel naar de Filipijnen (na?) covid 2022

Gestart door O.B.Bommel, maandag 1 augustus 2022, 07:22:38

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Met de boot neem je een suite kun je lekker uitrusten.
Ik ga altijd met de boot van Dumaguete naar Cebu en neem dan een suite.
Nadeel je staat al rond een uur of zes zeven in Cebu.
Een snelle manier terug is neem een taxi tot de pond en dan met de Ceres verder, kost wat heb je wat.
Of een avond boot terug sta je middernacht in Dumaguete.

Johan

folkertjong


O.B.Bommel

Citaat van: opinie op donderdag 22 september 2022, 21:32:15Die 15 kg is ook de standaardbagage voor alle CebuPacific vluchten, als ik me niet vergis. Maar voor een toeslag kan je ook meer mee. Ook in de turboprops.
Propellorvliegtuigen vliegen enkel Cebu-Lakawon. Hebben ze die vroeger richting Dumaguete gebruikt?

Op de standaardtoestellen is het 20 kilo al kan je ook 15 boeken. Die propellervliegtuigen hadden max 15. Hoe het nu is weet ik niet. Dumaguete heeft nu meer vluchten.
Vroeger waren er maar 3x in de week vluchten Duma - Cebu. Dat waren alleen die kleine oude dingen.

Maar mijn info kan best achter lopen ik kom tot op heden steeds op Manila uit dus kijk ik niet verder naar vluchten vanuit Cebu. Overigens zag ik toen ik terugvloog naar Manila een Air Asia toestel naar Manila in Dumaguete, dat was eerst ook niet.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Pinkpanther

Dat bijbetalen is maar minimaal.....bij Cebu Pacific.....ik schat dat ik  10 euro moest bijbetalen 3 jaar geleden  ,,uodrade naar 20 kg.

MvG

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf: