Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Peso rekening openen

Gestart door Pinocchio, woensdag 7 juni 2023, 12:01:16

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Nou, het is wat het is. Ik snap niet zo goed wat ik fout doe en geen pot geld heb van 30000 euro zodat ik ook met een goede koers kan wisselen. Ik moet gewoon iedere maand geld over maken.

Pinocchio

Citaat van: koy op woensdag  7 juni 2023, 14:11:55Ik had ooit een Revolut rekening - zeer moeilijk te sluiten want ze zijn nu verhuisd naar Lithouwen na de Brexit.
Revolut gaat volgend jaar haar Belgische klanten overhevelen naar een Belgische Revolut rekening.

Pinocchio

De (officiele XE) wisselkoers Euro-Peso staat momenteel op 61,38 en dat is zowat de hoogste koers van de voorbije 3 maanden.

boeman

Is het interresant om euro's te storten vanuit België op een dollar account in de Filipijnen ? Wat is jullie ervaring ?

Kano

Citaat van: boeman op woensdag 20 december 2023, 11:43:37Is het interresant om euro's te storten vanuit België op een dollar account in de Filipijnen ? Wat is jullie ervaring ?

Dat is niet interessant want dan moet je wisselen eerst van EUR-DOLLAR en later van DOLLAR naar PESO. met verschil in aankoop en verkoop koers en bank commissies.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Citaat van: boeman op woensdag 20 december 2023, 11:43:37Is het interresant om euro's te storten vanuit België op een dollar account in de Filipijnen ? Wat is jullie ervaring ?


open een EUR account

Pinocchio

Momenteel is de Euro-Peso wisselkoers 61,56 en dat is 1 % meer dan 24 uur geleden, een nieuw record van de laatste 3 maanden

Kano

Citaat van: Luke op woensdag 20 december 2023, 23:53:28
Citaat van: boeman op woensdag 20 december 2023, 11:43:37Is het interresant om euro's te storten vanuit België op een dollar account in de Filipijnen ? Wat is jullie ervaring ?


open een EUR account



Op een Euro account krijg je geen of heel weinig rente. En wel vragen of het geld op de Euro rekening direct op een peso rekening kan worden overgemaakt (vaak moet dat eerst naar dollars worden gewisseld),
danwel je Euro's in contanten kunt opnemen en zodoende bij een bumbay of zo kunt wisselen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pinocchio

De wisselkoers Euro/Peso op XE is nu 61,64 en klanten van  Revolut krijgen 61,50.

Pinocchio

Vandaag zondag krijg je bij BDO moneychanger NAIA 3 (airport) 59,46 pesos en de XE rate is nu 60,50