Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Walking ATM

Gestart door Phille, woensdag 17 maart 2010, 14:27:13

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies


Ik maak een afspraak en als ze deze niet aanvaarden...wel dan kunnen ze weer inpakken en  vertrekken.
Grt
[/quote]
  se' nen echte hoerenloper met een lease-contract lange termijn    :haha: :haha: :liefde:

Jan69

Citaat van: Michaela op dinsdag 19 april 2016, 08:47:45
Ik betaal 50 euro alleen haar knippen in amsterdam,  een hele goede filippijnse kapper,  ik kan natuurlijk 25 euro betalen voor een kapper vlakbij waar ik woon maar ben nooit tevreden.

Ik betaal minder dan 15€ vor wassen en knippen. 50€ voor en knipbeurt?   Vrouwen en ook filippijnse kennen precies de waarde vangeld niet en wat weervoor moeten doen. De duurste chocola in de winkel moeten hebben. Terwijl we hier in Belgie oroberen zuinig te leven

Adik

Waarom nu weer zo uitvallen? Michaela is zo ongeveer de enige vrouw hier. Wees aub een beetje zuinig op haar.  :thankyoufw5:

Verder is de prijs voor heren knippen niet meer dan (een deel van) een uurtarief. 15 tot 20 minuten en je staat weer buiten. Voor vrouwen, zeker met lang haar en als het niet om eenvoudig bijpunten gaat, is dat toch anders.

Zal niet voor elke vrouw gelden, maar ik ga vaker na de kapper omdat mijn korte haar weer lang is geworden, dan een vrouw met lang haar. Zowel mijn ex als mijn huidige vriendin gaan heel af en toe. Denk dat ik meer betaal per jaar uiteindelijk, dus wat zegt dat over de waarde van geld?  :weetikniet:

Michaela

 :thankyoufw5: Adik,  ja al die vrouwen waren geleidelijk verdwenen uit dit forum,  jammer.
Jan69, ik ken heus wel de waarde van het geld,  ik werk hard, en omdat ik zuinig ben sta ik heel goed financieel.
Ik geef niks om make up,  sexy kleren,  kettingen en zelf horloge niet en zeg het nou zelf,  dit is echt uitzonderlijk want filippijnse vrouwen zijn dol op van al deze dingen.
Kijk,  ik ben nog jong en al mijn hele leven ben ik nooit tevreden met mijn haar dus in nederland liet ik het maar groeien tot mijn middel.  Ik hoorde later dat de mensen in de dorp mij pocahontas noemde wat ik zelf wel leuk vond.
Mijn haar nu is niet zo lang meer maar toch een behoorlijk werk voor de kapper en het resultaat mag er zijn.
Dus oordeel niet meteen zou ik zeggen,  we kennen mekaar niet. Vragen waarom ik zoveel betaal zou meer op zijn plaats zijn.
Het haar is de trots van elke vrouw  :kusxe8:

Herbie

Ik geef niks om make up,  sexy kleren,  kettingen en zelf horloge niet

Zo mag ik het horen, mijn vrouwke houd daar ook niet van :happy: en ik ook niet. Schminkdozen horen in het karnavel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Jan69

Van die horloge klopt wel, G-Shock is haar merk.

Verder in de Robinson en SM mall naar de merkkleding als Jag jeans, etc. SM Mall is zowat te vergelijken met de Inno winkels in Brussel en Antwerpen. Ik heb in onze Inno  ook al wat gekocht maar alleen ls het aan -50% staat.
Ook in de malls in de Filippijnen alleen als het aan korting te koop was.  Dus vaak koop ik niets. geen korting, geen verkoop. En dit is toch moeilijk over te brengen naar de vriendin.  Hemden om mee naar het werk te gaan zijn er altijd van 5 tot 10€ hier in Belgie.
En ook afspraken over eventuele steun zijn belangrijk, wat heeft het voor zin om te besparen als het daarna naar de Filippijnen vliegt?
Voor 30€ chocolade kopen in SM mall is toch niet niks.

Blauwvinger

Citaat van: Herbie op dinsdag 19 april 2016, 23:42:46
Ik geef niks om make up,  sexy kleren,  kettingen en zelf horloge niet

Zo mag ik het horen, mijn vrouwke houd daar ook niet van :happy: en ik ook niet. Schminkdozen horen in het karnavel.
Herbie, wat zal jij veel geld overhouden.
Breng je geld maar naar de bank, dan krijgen de mensen van de bank een flinke bonus  :lachen:

Luke

Citaat van: Jan69 op donderdag 21 april 2016, 22:06:43
Van die horloge klopt wel, G-Shock is haar merk.

Verder in de Robinson en SM mall naar de merkkleding als Jag jeans, etc. SM Mall is zowat te vergelijken met de Inno winkels in Brussel en Antwerpen. Ik heb in onze Inno  ook al wat gekocht maar alleen ls het aan -50% staat.
Ook in de malls in de Filippijnen alleen als het aan korting te koop was.  Dus vaak koop ik niets. geen korting, geen verkoop. En dit is toch moeilijk over te brengen naar de vriendin.  Hemden om mee naar het werk te gaan zijn er altijd van 5 tot 10€ hier in Belgie.
En ook afspraken over eventuele steun zijn belangrijk, wat heeft het voor zin om te besparen als het daarna naar de Filippijnen vliegt?
Voor 30€ chocolade kopen in SM mall is toch niet niks.

Zo te lezen heeft de de juiste ATM gevonden  :daag:

Ronny55

Citaat van: Michaela op dinsdag 19 april 2016, 08:47:45
Ik betaal 50 euro alleen haar knippen in amsterdam,  een hele goede filippijnse kapper,  ik kan natuurlijk 25 euro betalen voor een kapper vlakbij waar ik woon maar ben nooit tevreden.
Dat is een redelijke prijs voor  :belgiesmiley::nederlandsevlag: .Mijn nichtje is kapster die vraag voor gewoon fohnen al 40 euro , knippen of de grijze haren bij verven is het al 60 tot 100 euro....heb daar prijzen gezien tot 250 euro . Dames kappers zijn IDD dure vogels pff
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Jan69

Waarom laten we onze toekomstige of huidige vrouwen dangeen opleiding volgen tot kapsters. Dan verdienen ze 250 er dag. Denk dat we dan snel vervangen worden door jongere exemplaren.