Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Vertragingen en annulaties op Brussels Airport door staking

Verschillende maatschappijen die vliegen op Brussels Airport, hebben vanavond vluchten geannuleerd door de aangekondigde sluiting van het luchtruim tussen 18.45 en 20.45 uur. Andere maatschappijen, zoals Brussels Airlines, laten hun vluchten vertrekken met vertraging. Op de luchthaven zwellen de wachtrijen aan de balies van enkele luchtvaartmaatschappijen aan. Het sociaal overleg bij Belgocontrol morgen is vervroegd van 17 uur naar 11 uur.

Lees verder, bron : http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/1928783/2014/06/25/Vertragingen-en-annulaties-op-Brussels-Airport-door-staking.dhtml

Rich de Nederbelg.

Amice

Citaat van: Ronny55 op woensdag 25 juni 2014, 07:09:48
Citaat van: Amice op dinsdag 24 juni 2014, 11:01:38
Het is  :nederlandsevlag: eigen dat je dan  moet klagen en bezwaar dient aan te tekenen. Tja recht is krom tegenwoordig.

Elkander besodemieteren mag dus blijkbaar en is de nieuwe law & order en de gedupeerde moet maar zien hoe hij zijn recht haalt.

Ik ben er niet voor niets weg gegaan.  :benweg:



Het is wel zo dat je er mee akkoord gaat met de voorwaarden

Dan zouden die voorwaarden dus onmiddelijk aanvechtbaar zijn, daarvoor hoef je niet eerst een gedupeerde te zijn/worden.

overigens niet akkoord met de voorwaarden betekent dan ook geen ticket.
Ik vraag me overigens af of dit dan wel in de voorwaarden is opgenomen want KLM heeft genoeg kennis in his om beter te weten.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op donderdag 26 juni 2014, 01:27:59
Citaat van: Ronny55 op woensdag 25 juni 2014, 07:09:48
Citaat van: Amice op dinsdag 24 juni 2014, 11:01:38
Het is  :nederlandsevlag: eigen dat je dan  moet klagen en bezwaar dient aan te tekenen. Tja recht is krom tegenwoordig.

Elkander besodemieteren mag dus blijkbaar en is de nieuwe law & order en de gedupeerde moet maar zien hoe hij zijn recht haalt.

Ik ben er niet voor niets weg gegaan.  :benweg:



Het is wel zo dat je er mee akkoord gaat met de voorwaarden

Dan zouden die voorwaarden dus onmiddelijk aanvechtbaar zijn, daarvoor hoef je niet eerst een gedupeerde te zijn/worden.

overigens niet akkoord met de voorwaarden betekent dan ook geen ticket.
Ik vraag me overigens af of dit dan wel in de voorwaarden is opgenomen want KLM heeft genoeg kennis in his om beter te weten.

De zitje reserveer je bij het online inchecken...24 uren voor de vlucht , ook die 50 euro moet je dan betalen. Heeft met de aankoop van het ticket niets te maken . In mijn geval waren het 2 koppels met baby's die die plaatsen innamen want tegen die wand zijn uitklapbare wiegjes...De andere plaatsen met beenruimte waren allen bezet dus werd ik er zomaar ergens tussen gewrongen  .....de eerste x dat ik genaaid werd zat ik nog ietwat comfortabel aan het gangpad, de laatste maal midden in de middelste rij wat me een heel benauwd en in gesloten gevoel gaf .....dat nooit meer. vermits je op de vlieger niet van je oren moet of mag maken , heb ik bij mijn thuiskomst een mail naar KLM gestuurd ....zelfs geen antwoord op gehad.  Zodus , KLM wie is dat.  :negatief:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Taking a flight? NAIA requires travelers to turn on gadgets


MANILA - The Ninoy Aquino International Airport (NAIA) started yesterday requiring all passengers on international flights, regardless of destination, to switch on all their electronic gadgets.

The move comes in the wake of a new regulation by the United States requiring US-bound travelers from Europe and the Middle East to submit to closer inspection of electronic items such as laptops and smartphones over fears that militants linked to al-Qaeda are developing new explosives that could be slipped onto planes undetected.

In a related development, a source said that aviation security officers from Canada will be in the country to inspect NAIA's security procedures from July 24 to 26.

Verbal order

The Department of Transportation and Communications' Office for Transportation Security (OTS) issued a verbal order for departing passengers to turn on their gadgets after these pass through x-ray machines.

If the gadget fails to work, the item will be confiscated and its bearer will be detained for questioning by security officers at the airport, according to the order.

Ninoh Buhay, OTS shift supervisor at NAIA's Terminal 1, said yesterday they received verbal instructions from the head office "to implement inspection of all electronic devices carried by international passengers regardless of destination" effective immediately.

He added that prior to the new order, OTS personnel have been inspecting all electronic devices by using x-ray machines and scanners.

The Philippine Airlines is the only carrier at NAIA that has direct flights to the US.

Delta Air, Cathay Pacific and China Airlines have stopovers in other Asian countries before proceeding to the US.

NAIA Terminal 2 manager Cecilio Bobila said passengers at NAIA-2 must go through three security checks, the last of which involves PAL security personnel inspecting the items brought by US-bound passengers before allowing them to board the plane.

Source : http://www.abs-cbnnews.com/nation/metro-manila/07/11/14/taking-flight-naia-requires-travelers-turn-gadgets
Rich de Nederbelg.

Amice

Ach ach waar zin we mee bezig?  :weetikniet:

Dus als je low bat hebt kun je na de x ray(waar dient die dan eigenlijk nog voor?) meteen apart en onder terrorisme verdenking staan want je cp werkt niet. :weetikniet:

Laat ze die verrekte moslims maar eens harder aanpakken i.pl.v. de wereld bevolking.
Maar nee Jihadisten kunnen gewoon terug komen en er moeten miljoenen extra komen om die te kunnen volgen.

Flauwekul allemaal, laten de politici vooral direkt op reis gaan.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Wat een gedoe allemaal weer.
En hoe moet het dan met alle dames die een Vibrator in hun bagage hebben.
Bat. moet vol zijn, dus extra oplaadpunten in de plane?
Zit je de hele vlucht naar die dingen aan de oplaadpunten te kijken. :denk:
Komen er weer mannen die een minderwaardigheid complex krijgen.
Moslims die boos worden, en zo huppelen we maar door.

boldy

Trouwens voor degene die voordat ze terug vliegen nog willen eten op Manila airport voordat ze de terminal ingaan die komen bedrogen uit want het restaurant  en de voyeur zijn pleite  :negatief:
Ik d8 nog ff lekker een hapje te doen op me gemakje daar met mijn vriendin maar helaas is het er niet meer  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Ik meen ergens hier gelezen te hebben dat die verplaatst zijn Boldy.
Al dan niet tijdelijk vanwege de opknap van terminal 1   :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

Ok het zou mooi zijn dat dat tijdelijk weg of verplaats is  en dan later weer op de ouwe stek terug komt want ik vind het tog wel ff lekker om daar nog ff te zitten en wat te eten.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

PAL now flies over Siberia en route to London

ABS-CBNnews.com
Posted at 07/24/2014 2:30 PM | Updated as of 07/24/2014 2:30 PM
MANILA, Philippines - Philippine Airlines (PAL) on Thursday said its Manila-London and London-Manila flights now fly over Siberia.

In a statement, PAL said the route does not fly over any conflict zone and provides shorter and more competitive flight times for passengers.

PAL noted this is the quickest option between Manila and London, allowing the airline to save on fuel consumption.

PAL is the only Philippine carrier which has direct flights between Manila and London.

Siberia makes up nearly all of Northern Asia. It covers 77 percent of Russia's territory, but the preferred airspace is nowhere near conflict and no-fly zones.

PAL had earlier allayed passengers' fears following the crash of Malaysia Airlines flight MH17 over eastern Ukraine, saying it follows regulations on flight paths and complies with all safety advisories covering allowed flight routes, areas of restriction or conflict areas.

Source: http://www.abs-cbnnews.com/business/07/24/14/pal-now-flies-over-siberia-en-route-london
Rich de Nederbelg.