Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Naast de B747 is ook de 4 motorige A340 aan het verdwijnen.

Voor lange afstand is de B777 nu de standaard en in mindere mate de A380

Voor middel lange afstand is dit de B767 en de A330

Pinocchio

Citaat van: peldoman op donderdag  4 september 2014, 11:59:39
Het zijn wel allemaal vluchten van een week of 3.

Dit klopt voor Emirates met een gunstg prijskaartje van 595 Euro voor vluchten van Brussel naar Manila van maximum 1 maand

Blijf je liever langer dan is Etihad gunstiger.

Bijvoorbeeld een vlucht van 5 november tot 4 februari met Etihad voor 582 Euro (Supersaver.nl)

Vluchten vanuit Amsterdam zijn momenteel behoorlijk duurder dan vanuit Brussel.

Amice

ik denk overigens dat als men nog in november of rond die tijd wil gaan, men beter snel kan boeken, anders ben je straks duur uit vanwege de kerst hausse.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

share

Citaat van: Amice op donderdag  4 september 2014, 16:35:18
ik denk overigens dat als men nog in november of rond die tijd wil gaan, men beter snel kan boeken, anders ben je straks duur uit vanwege de kerst hausse.
Bij vertrek na 9 december beginnen de prijzen te stijgen...
Terugkeren kort na nieuwjaar is immens duur.


Rich

Citaat van: Pinocchio op donderdag 11 september 2014, 08:20:24
Wat scheelt er met Boeing Dreamliner als zelfs personeel er niet wil mee vliegen?

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2046307/2014/09/10/Wat-scheelt-er-met-Boeing-Dreamliner-als-zelfs-personeel-er-niet-wil-mee-vliegen.dhtml

Ja, had het ook gelezen en filmpje gezien, maar neem het toch maar met een korreltje zout. Boeing heeft toch wel een goeie reputatie dacht ik.
Rich de Nederbelg.

Luke


Amice

Citaat van: Luke op donderdag 11 september 2014, 10:49:29
Wie weet hoe er aan toe gaat bij AIRBUS....

Nou zo erg dat die nog wel eens de sponsor achter dergelike berichten zouden kunnen zijn, ze hebben er immers belang bij.

Al met al vind ik dit bericht een beetje te ver "over killed".
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

10 domestic flights cancelled amid 'Luis'

Posted at 09/13/2014 3:29 PM | Updated as of 09/13/2014 3:29 PM
MANILA - Ten domestic flights were cancelled on Saturday due to bad weather brought about by tropical storm "Luis."

On its Twitter account, the Department of Transportation and Communications (DOTC) said Cebu Pacific cancelled six flights while PAL Express cancelled four flights.

Cebu Pacific:

5J 323 Manila-Legazpi
5J 324 Legazpi-Manila
5J 521 Manila-Naga
5J 522 Naga-Manila
5J 877 Manila-Cotabato
5J 888 Cotabato-Manila

PAL Express:

2P 2959 Manila-Cotabato
2P 2960 Cotabato-Manila
2P 2925 Manila-Legazpi
2P 2926 Legazpi-Manila

According to state weather bureau PAGASA, "Luis" has intensified, now packing maximum sustained winds of 95 kilometers per hour (kph) near the center and gustiness of up to 120 kph.

Public storm warning signal number 1 has been hoisted over Isabela, Cagayan, Aurora, Quirino, and Catanduanes.

Source : http://www.abs-cbnnews.com/nation/regions/09/13/14/10-domestic-flights-cancelled-amid-luis
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Heb zowat overal aan het zoeken geweest maar kan er niks op vinden...Nl Wanner zou de luchthaven(laguindingan) van CDO uitgerust zijn met de benodigdheden voor landen en opstijgen in het donker . Kom ik nu in de namiddag aan in Manila moet ik er steevast overnachten , dat vind ik maar klote .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.