Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Emirates to fly Clark
Begins Flight October 1



Philippineairspace February 18, 2013

Emirates Airlines announced that it will begin daily flights between Dubai and and Manila-Clark starting October 1 2013 using Boeing 777-300ER aircraft.

Emirates flight EK338 will depart Dubai at about 4 am and arrive at Clark International Airport at 4:40 pm. The return flight, EK339 will depart at 6:35 pm and arrive at Dubai International Airport at 11:05 pm.

The airline operates 3 daily flight out of NAIA and has been operating in the country since 1990.

"The launch of flights between Clark International Airport and Dubai will offer our passengers the flexibility of choosing from two destinations in the Philippines," said Tim Clark, President Emirates Airline in a statement on Monday, February 18.

The new route also allows Emirates SkyCargo to provide more than 160 tonnes of additional cargo hold capacity each way per week, further supporting Philippines exports of perishables, such as dairy products, fruit and vegetables, meat, seafood and electrical and electronic equipment, and its imports of textiles, apparel, plants, flowers and chemical products.


Source: http://philippineairspace.blogspot.com/2013/02/emirates-to-fly-clark.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 februari 2013, 12:26:31


De taxi maffia zit al te gnuiven, schat ik zo in.
Er zou een vaste pendeldienst naar Cdo ingelegt worden . Zal waarschijnlijk niet gratis zijn.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Dubai opent eerste terminal voor superjumbo's ter wereld

De nieuwe terminal, exlusief bedoeld voor A380-toestellen van Emirates, is volledig operationeel in Dubai nadat het gebouw sinds vorige week gestaag in gebruik werd genomen. De terminal biedt nu plaats aan maximaal twintig Airbus A380's op hetzelfde moment, meldt Luchtvaartnieuws.nl.

                                             

De terminal is een indrukwekkende constructie met een oppervlakte van 580.000 vierkante meter. Jaarlijks kunnen er maximaal vijftien miljoen passagiers verwerkt worden. Het gebouw herbergt de grootste First Class- en Business Class-lounges ter wereld, die via aviobruggen in directe verbinding staan met de vliegtuigen. Reizigers in economy hebben een eigen aviobrug, die een verdieping lager is gesitueerd, ter beschikking.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1581843/2013/02/19/Dubai-opent-eerste-terminal-voor-superjumbo-s-ter-wereld.dhtml
Rich de Nederbelg.

Kano

Chinees uniform het mooist




In een poll waarin twintig luchtvaartmaatschappijen met elkaar werden vergeleken zijn de uniformen van de stewardessen van China Eastern Airlines er als beste en mooiste uitgekomen. Op de voet volgt het tenue van de vrouwen van Asiana Airlines.


Lees verder: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/21305701/__Chinees_uniform_het_mooist__.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Kan er niet warm of koud van worden, laat staan dat de kleine jongen recht overeind komt met of zonder die blauwe pilletjes die Creek soms aanbeveelt................Dat het dus allemaal erg subjectief is bewijst het eens te meer. Zou de lvmij Nokair in het onderzoek zijn betrokken, gegarandeerd dat China Eastern Airlines er niet als beste uit de bus was gekomen.
Enfin, oordeel zelf: http://www.telegraaf.nl/reiskrant/21305451/__Prijsvechter_maakt_naam_met_sexy_kalender__.html

Kano

Ketelbinkie,  dit zijn niet de stewardessen van Nok air, maar modellen voor een kalender



De Nok stewardessen zien er zo uit:



:lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Zelfs in die simpele gele jurkjes zien die NOk aair stewardessen er nog 10 keer beter uit dan die Chinese, in hun lelijke blauwe tenue, met hun strakke haar en een truttig sjaaltje rond de hals geknoopt.    :negatief: :negatief:    Afschuwelik om te zien.

Ketelbinkie

Citaat van: Kano op dinsdag 19 februari 2013, 12:27:43
Ketelbinkie,  dit zijn niet de stewardessen van Nok air, maar modellen voor een kalender



De Nok stewardessen zien er zo uit:



:lachen:


Qua face zie ik weinig verschil tussen de modellen en echte stewardessen van NokAir, dus blijf ik bij mijn mening. Mocht jij een voorkeur hebben voor de meisjes van China Eastern Airlines. Wel moet gewoon kunnen, smaken kunnen immers verschillen: beauty is in the eyes of the beholder; niet toch :lachen: :lachen:.

Kano

O nee geen voorkeur , als ze maar lief zijn   :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich

Citaat van: Kano op dinsdag 19 februari 2013, 14:54:02
O nee geen voorkeur , als ze maar lief zijn   :lachen:

Pas maar op dat het geen kerels zijn  :lachen:
Rich de Nederbelg.