Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Rich op donderdag 19 september 2013, 14:33:19
Citaat van: Ronny55 op donderdag 19 september 2013, 14:29:38
Citaat van: Amice op donderdag 19 september 2013, 13:23:08
Citaat van: Rich op donderdag 19 september 2013, 12:38:23
Heb ook geen probleem met Heatrow. Je bent er voor hooguit een uur of 2 en alles goed aangegeven en veel drank en eetgelegenheden. Toch echt niet te vergelijken met het oubollige Naia.

Schiphol en Hongkong zijn voor mij wel de 2 beste.

vraag is dan uiteraard wat de rangorde van LHR en NAiA is anders is het slechts n schot in de ruimte.

Voor mij is LHR een gigantische chaos met lange wachttijden en NAIA is er niet minder om.
Geef mij maar Frankfurt of schiphol.

Daarnaast hoef je er idd niet te wonen maar in 2 uur(meestal meer) kunnen ze je het leven behoorlijk vergallen, vaak voor de rest van de dag.

Je wordt er nog moe van ook:lachen:

@ kabouter "lui"  :lachen: :lachen:.....

Voor iemand die heel veel reist kan ik dat aannemen, maar voor , hoogsten 1á 2 x per jaar dat kan m'n leven niet vergallen.


kabouter lui  :haha: Hoe kom je er op  :lachen: :lachen:

Nooit naar kabouter plop gekeken ....Daar is een kabouter lui bij  en die zegt altijd als ie iets moet doen....je wordt daar zo moe van....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op donderdag 19 september 2013, 14:54:26
Citaat van: Rich op donderdag 19 september 2013, 14:33:19
Citaat van: Ronny55 op donderdag 19 september 2013, 14:29:38
Citaat van: Amice op donderdag 19 september 2013, 13:23:08
Citaat van: Rich op donderdag 19 september 2013, 12:38:23
Heb ook geen probleem met Heatrow. Je bent er voor hooguit een uur of 2 en alles goed aangegeven en veel drank en eetgelegenheden. Toch echt niet te vergelijken met het oubollige Naia.

Schiphol en Hongkong zijn voor mij wel de 2 beste.

vraag is dan uiteraard wat de rangorde van LHR en NAiA is anders is het slechts n schot in de ruimte.

Voor mij is LHR een gigantische chaos met lange wachttijden en NAIA is er niet minder om.
Geef mij maar Frankfurt of schiphol.

Daarnaast hoef je er idd niet te wonen maar in 2 uur(meestal meer) kunnen ze je het leven behoorlijk vergallen, vaak voor de rest van de dag.

Je wordt er nog moe van ook:lachen:

@ kabouter "lui"  :lachen: :lachen:.....

Voor iemand die heel veel reist kan ik dat aannemen, maar voor , hoogsten 1á 2 x per jaar dat kan m'n leven niet vergallen.


kabouter lui  :haha: Hoe kom je er op  :lachen: :lachen:

Nooit naar kabouter plop gekeken ....Daar is een kabouter lui bij  en die zegt altijd als ie iets moet doen....je wordt daar zo moe van....

Ja, dat had ik idd begrepen. Vond die reactie wel grappig  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Amice

Mag kabouter "plop' en ik dan zelf even bepalen waar we onze energie insteken?

Wat mij betreft is dat iig niet in overvolle airporten met een drukte van jewelste en al zeker niet als er alternatieven zijn.

Gaan jullie dan maar lekker naar LHR in de rij aansluiten voor meerdere uren dan. als je daarvoor niet "te lui ' bent dan.

Ik heb iig altijd geleerd dat tijd geld is en dat laat ik me liever niet afjatten door ongeorganiseerde airporten,supermarkten etc. Dien aangaande heb ik idd nog de oude stempel dat de klant koning is.
Willen ze verdienen, dan zorgen ze maar dat er voldoende incheck of afreken balies zijn, zoniet dan mijd ik de airport als de pest en in de supermarkt laat ik steevast de pushcard of de basket staan en loop weg.

Er zijn altijd alternatieven om wel aan je gerief te komen.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Dat klopt wat je daar zegt...Indien mogelijk vermijden , maar als het niet anders kan maak ik er geen heilige dag van
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Manila-Dumaguete Cebu Pacific flights cancelled due to 'sunset limitation'


INQUIRER.net | Saturday, September 28th, 2013



MANILA, Philippines–"Sunset limitation" forced Saturday the cancellation of Cebu Pacific flights  5J-629 Manila to Dumaguete and 5J-630 Dumaguete to Manila, the Department of Transportation and Communication announced

Read more: http://newsinfo.inquirer.net/497019/manila-dumaguete-flights-cancelled-due-to-sunset-limitation-dotc#ixzz2gB5fcM8c
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

"Sunset limitation" houdt verband met onvoldoende runway verichting.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

Citaat van: Kano op zaterdag 28 september 2013, 11:28:55
Manila-Dumaguete Cebu Pacific flights cancelled due to 'sunset limitation'


INQUIRER.net | Saturday, September 28th, 2013



MANILA, Philippines–"Sunset limitation" forced Saturday the cancellation of Cebu Pacific flights  5J-629 Manila to Dumaguete and 5J-630 Dumaguete to Manila, the Department of Transportation and Communication announced

Read more: http://newsinfo.inquirer.net/497019/manila-dumaguete-flights-cancelled-due-to-sunset-limitation-dotc#ixzz2gB5fcM8c

Dit gebeurt vaker, wanneer de zichtbaarheid niet toereikend is, vliegt het toestel terug naar Manila of vliegt door naar Mactan. Daarom een goede raad, neem niet de laatste vlucht wanneer de duisternis intreed tussen 17h30 en 18h00.

bananacreek

Citaat van: callebaut op zaterdag 28 september 2013, 13:47:49
Citaat van: Kano op zaterdag 28 september 2013, 11:28:55
Manila-Dumaguete Cebu Pacific flights cancelled due to 'sunset limitation'


INQUIRER.net | Saturday, September 28th, 2013



MANILA, Philippines–"Sunset limitation" forced Saturday the cancellation of Cebu Pacific flights  5J-629 Manila to Dumaguete and 5J-630 Dumaguete to Manila, the Department of Transportation and Communication announced

Read more: http://newsinfo.inquirer.net/497019/manila-dumaguete-flights-cancelled-due-to-sunset-limitation-dotc#ixzz2gB5fcM8c

Dit gebeurt vaker, wanneer de zichtbaarheid niet toereikend is, vliegt het toestel terug naar Manila of vliegt door naar Mactan. Daarom een goede raad, neem niet de laatste vlucht wanneer de duisternis intreed tussen 17h30 en 18h00.


Gebeurde hier regelmatig als het vliegtuig teveel vertraging heeft dan wordt die vlucht op Dumaguete niet uitgevoerd en dan heb je een hoop kwade passagiers............
Er zijn enkele rijen lichten hier aan iedere kant van de runway, maar is dat niet genoeg?...... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Rich

Citaat van: bananacreek op zaterdag 28 september 2013, 14:50:27
Citaat van: callebaut op zaterdag 28 september 2013, 13:47:49
Citaat van: Kano op zaterdag 28 september 2013, 11:28:55
Manila-Dumaguete Cebu Pacific flights cancelled due to 'sunset limitation'


INQUIRER.net | Saturday, September 28th, 2013



MANILA, Philippines–"Sunset limitation" forced Saturday the cancellation of Cebu Pacific flights  5J-629 Manila to Dumaguete and 5J-630 Dumaguete to Manila, the Department of Transportation and Communication announced

Read more: http://newsinfo.inquirer.net/497019/manila-dumaguete-flights-cancelled-due-to-sunset-limitation-dotc#ixzz2gB5fcM8c

Dit gebeurt vaker, wanneer de zichtbaarheid niet toereikend is, vliegt het toestel terug naar Manila of vliegt door naar Mactan. Daarom een goede raad, neem niet de laatste vlucht wanneer de duisternis intreed tussen 17h30 en 18h00.


Gebeurde hier regelmatig als het vliegtuig teveel vertraging heeft dan wordt die vlucht op Dumaguete niet uitgevoerd en dan heb je een hoop kwade passagiers............
Er zijn enkele rijen lichten hier aan iedere kant van de runway, maar is dat niet genoeg?...... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



In Dumaguete is te weinig runway verlichting voor avond en nachtvluchten, maar o.a. ook Misamis en Caticlan hebben hetzelfde probleem.
Rich de Nederbelg.

Kano

Klopt, gisteren twee vluchten Manila>Dumaguete uitgevallen door "sunset limitation".  Zoals Callebaut schreef inderdaad wel iets om rekening mee te houden als je late vluchten boekt.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn