Digos-Tagbilaran-Dumaguete-Bacolod.

Gestart door Digos, vrijdag 23 april 2010, 00:44:18

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Ik ga dus niet meer met een onvolledige registratie met een motor het eiland af, inmiddels heb ik daar wel zat van. Ik verwijs naar deel 5 en 6 van de reistopic Bommel en Tom Poes naar het eilandenrijk.
Maar natuurlijk kan het allemaal goed gaan...............
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Digos


Om toch nog even hier op voort te gaan wat betreft die registratie en nummerplaat bij aankoop van een nieuwe motorbike.....en waarom het zolang duurt dat je je plate hebt.

Ik heb heel wat afgeschuimd op het net en ook Filippijnse forums van Bikers etc....., en de normale gang van zaken ((tussen haakjes)) is dat je binnen de week je plate kan hebben, maar het hangt volledig af van de dealer en niet van LTO.

Daar we toch misschien zinnens zijn om eentje aan te schaffen had ik de branch/groep in Digos gemailt met de vraag of zij me bij aankoop van een bike me een nummerplaat konden bezorgen binnen de week.

Dit is hun reply......

Greetings!

Sir, This pertains to your email thru customercare@norkis.com asking for the registration of motorcycle..With this sir, our registration will take at least 1 week plus due to time frame by our processor to travel to Polomolok, South Cotabato where we process our LTO Registration but we can assure sir to have the registration for your motorcycle at less time for you to use it on the road.

We are very thankful of choosing us...For more quirries you can visit us at our branch here in Digos located at Quezon Avenue, Digos City our telephone number is 553-3815.

Thank you and God Bless.


Knowell Pyne Comorposa
Norkis Digos,Branch Manager


Nou Polomolok ligt nu niet direct naast Digos (3 uur) en dan weet je ook direct waarom de registratie zo lang duurt.....ze sparen een heel deel op en gaan dan voor de registratie's om kosten te besparen.




Citaatbut we can assure sir to have the registration for your motorcycle at less time for you to use it on the road.

:denk:  :ikkeniebegrijp:  :dollareyes:

LIVE ONCE - LIVE IT