Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Chatten/Filippijnen

Gestart door Rich, donderdag 10 juni 2010, 17:44:27

Vorige topic - Volgende topic

Rich


De laatste maand ondervind ik problemen tijdens de chatsessies met mijn vriendin via Yahoo messenger.

Zij heeft zelf geen pc meer, dus ze gaat steeds naar een internetcafé. Naast de gebruikelijke problemen van brownouts etc, is het zo dat tijdens het chatten haar cam steeds "bevroren" is.
Om doodziek van te worden, want ik doe niets anders dan steeds maar weer klikken, en dan beweegt het beeld zo'n 30 sec en staat alles weer stil. Tijdsverlies en ergernis is het  :kwaad:
Wat kan de reden hiervan zijn?

Ik zoek nu een alternatief............wie geeft mij goede raad ?

Bedankt, Rich

Rich de Nederbelg.

boldy

dat probleem heb ik ook ligt aan de connectie daar denk ik of aan ym zelf . wat je ook kan proberen is of met skype of camfrog te chatten , soms wil dat wel eens werken  maar d8 alleen dat de meeste pc's in internet cafe  geen skype of cf hebben
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: Rich op donderdag 10 juni 2010, 17:44:27

De laatste maand ondervind ik problemen tijdens de chatsessies met mijn vriendin via Yahoo messenger.

Zij heeft zelf geen pc meer, dus ze gaat steeds naar een internetcafé. Naast de gebruikelijke problemen van brownouts etc, is het zo dat tijdens het chatten haar cam steeds "bevroren" is.
Om doodziek van te worden, want ik doe niets anders dan steeds maar weer klikken, en dan beweegt het beeld zo'n 30 sec en staat alles weer stil. Tijdsverlies en ergernis is het  :kwaad:
Wat kan de reden hiervan zijn?

Ik zoek nu een alternatief............wie geeft mij goede raad ?

Bedankt, Rich



De snelheid wil hier vaak sterk variabel zijn en hoe meer PC's ingelogd zijn op dezelfde zendmast des te trager wordt de verbinding.

s'Ochtends of s'avonds maakt vaak een groot verschil uit. Ik spreek hier uit eigen ervaring doch weet niet hoe het anders in de lande gesteld is.

Ik zou haar adviseren een ander internetcafé te gaan proberen want als daar veel gamers in de huidige zitten dan gebruiken ze nogal wat capaciteit.

Succes
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: boomerang op donderdag 10 juni 2010, 17:57:47
Citaat van: Rich op donderdag 10 juni 2010, 17:44:27

De laatste maand ondervind ik problemen tijdens de chatsessies met mijn vriendin via Yahoo messenger.

Zij heeft zelf geen pc meer, dus ze gaat steeds naar een internetcafé. Naast de gebruikelijke problemen van brownouts etc, is het zo dat tijdens het chatten haar cam steeds "bevroren" is.
Om doodziek van te worden, want ik doe niets anders dan steeds maar weer klikken, en dan beweegt het beeld zo'n 30 sec en staat alles weer stil. Tijdsverlies en ergernis is het  :kwaad:
Wat kan de reden hiervan zijn?

Ik zoek nu een alternatief............wie geeft mij goede raad ?

Bedankt, Rich




Ik zou haar adviseren een ander internetcafé te gaan proberen want als daar veel gamers in de huidige zitten dan gebruiken ze nogal wat capaciteit.

Succes

Ja dat had ik haar al aangeraden, maar het is overal hetzelfde probleem.
Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op donderdag 10 juni 2010, 18:09:47
Citaat van: boomerang op donderdag 10 juni 2010, 17:57:47
Citaat van: Rich op donderdag 10 juni 2010, 17:44:27

De laatste maand ondervind ik problemen tijdens de chatsessies met mijn vriendin via Yahoo messenger.

Zij heeft zelf geen pc meer, dus ze gaat steeds naar een internetcafé. Naast de gebruikelijke problemen van brownouts etc, is het zo dat tijdens het chatten haar cam steeds "bevroren" is.
Om doodziek van te worden, want ik doe niets anders dan steeds maar weer klikken, en dan beweegt het beeld zo'n 30 sec en staat alles weer stil. Tijdsverlies en ergernis is het  :kwaad:
Wat kan de reden hiervan zijn?

Ik zoek nu een alternatief............wie geeft mij goede raad ?

Bedankt, Rich






Ik zou haar adviseren een ander internetcafé te gaan proberen want als daar veel gamers in de huidige zitten dan gebruiken ze nogal wat capaciteit.

Succes

Ja dat had ik haar al aangeraden, maar het is overal hetzelfde probleem.

Persoonlijk heb ik er geen last van want ik gebruik hotmail voor mijn communicatie met het thuisfront. Laat haar deze dan ook gebruiken. In de wat geavanceerde internetcafé's zijn deze wel geïnstalleerd op de PC's.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

xav

windows messenger is idd veel beter dan yahoo Rich... maar dan moet je wel allebei dezelfde versie hebben...

skype werkt ook beter dan yahoo... maar zoals boldy al aangaf, niet iedere pc in internet cafe heeft skype...


boomerang

Citaat van: xav op donderdag 10 juni 2010, 18:41:39
windows messenger is idd veel beter dan yahoo Rich... maar dan moet je wel allebei dezelfde versie hebben...

skype werkt ook beter dan yahoo... maar zoals boldy al aangaf, niet iedere pc in internet cafe heeft skype...



Ik ben Skype hier nog niet tegengekomen en de ellende is dat de installatie een eeuwigheid duurt op die langzame dingen hier.

En anders mag zij gerust hier bij mij komen hoor, no problema  :lachen:  Hoewel mijn jaloerse asawa dan wel vuur zal spuwen  :moord:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Misschien wel een reden voor mij om jaloers te zijn  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: xav op donderdag 10 juni 2010, 18:41:39
windows messenger is idd veel beter dan yahoo Rich... maar dan moet je wel allebei dezelfde versie hebben...

skype werkt ook beter dan yahoo... maar zoals boldy al aangaf, niet iedere pc in internet cafe heeft skype...



Ok bedankt jongens, ik zal het eens uitproberen  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Fail_over

Tja, heb het al eerder gezegd, in het begin ging mijn asawa ook van internetcafee naar internet cafee.

Heb haar toen, thuis smart-bro gegeven, 999 php per maand, en een smartphone met fring erop. Draadloos.

Sinds 2008 staan wij dag en nacht online met elkaar in verbinding. via internet.

Zij wekt mij, ik wek haar. Er is bijna geen dag voorbij gegaan of we hadden contact.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......