Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

ING

17-04-10 11:56 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY

PHP 10.000,00 KOERS 59,2487

:crying1:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

CitaatOpvallend detail is dat ik geen P40000 kon pinnen 2x geprobeerd maar transaction canceled.

Wat daar de reden van is weet ik niet ,heb t wel binnen nagevraagd maar men wist van niets.

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat HSBC de limiet gesteld heeft op â,¬500 per dag, met de huidige koers komt dat overeen met P 30000
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata




Waar gaat dit eindigen, dank U Griekenland.   :ikkeniebegrijp:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

disnoke

Idd in september kreeg ik nog 70 en nu is het zelfs geen 60 meer, hoop dat het tegen volgend verlof terug de goede weg opgaat

Kano

ING

23-04-10 11:14 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY
PHP 10.000,00 KOERS 58,2750

:benweg:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boomerang

Citaat van: Kano op dinsdag 27 april 2010, 08:39:21
ING

23-04-10 11:14 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY
PHP 10.000,00 KOERS 58,2750

:benweg:



Een voor ons enigszins trieste ontwikkeling, maar laten wij maar niet teveel mauwen als je in aanmerking neemt wat die stakkers in Manilla allemaal verloren hebben als gevolg van die enorme brand.
Zij komen daar heel wat moeilijker overheen als wij over die paar centen die wij momenteel op de peso verliezen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Kano

Gelijk heb je Boomerang. Er zijn wel ergere dingen op de wereld.  Niettemin gaat het wel hard nu, minder pesos voor een Euro en ook minder koopkracht voor de peso.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy


nou gaat lekker met de euro ,nu maar hopen dat de euro snel stijgt na de financiele  steun van europa want als het zo door gaat schiet het niet op




07-05-10 10:46 GELDAUTOMAAT

BPI / CITY
002 486429
PHP 1.100,00 KOERS 56,9948
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Ik heb nou niet bepaald de lndruk dat de EU aanstalten maakt om iets aan die lage Euro te doen ..in tegendeel.

Ook de markt reageert nauwelijks aangaande de euro en dat komt dan weer door de Hedgefondsen, die een lage Euro willen forceren.
Daarbij staat de ECB te kijken en doet niets, terwijl men dondersgoed weet  of kan weten wat de plannen zijn van die hedgefondsen.

Voorlopig zijn wij de dupe en aldus stel ik voor dat alle pensioenada's gelijk als de grieken maar gaan staken.  :haha:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Limburger

Goed ID gewoon staken. We sturen gewoon de centjes terug.
:lachen: