Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Niet zo vreemd natuurlijk met die oplopende spanning in Korea.   Bovendien werd de financiele wereld hier in Europa opgeschrikt door het bericht dat  afgelopen weekeinde  De Spaanse staatsbank  de kleine spaanse bank  Cajasur heeft  overgenomen om een falissement te voorkomen.  Nu maakte Cajasur maar een half % van het Spaanse financiele systeem uit, maar inmiddels is bekend georden dat er 40 kleine spaanse banken in moeilijkheden zitten ,die samen de heft van het spaanse  financiele systeem in handen hebben.   En dat is nieuws die zowel de beurs als de Euro geen goed doen.

Fail_over

Citaat van: Amice op dinsdag 25 mei 2010, 14:22:18
Het gaat echt niet goed in de wereld.

Nee, en Dutchy is aangereden terwijl hij de straat opliep. Hij heeft een dikke buil op z'n kop, en durft de straat niet meer op.

Komt wel goed schatje.....
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Kano

25-05-10 18:47 GELDAUTOMAAT
BPI / CITY

PHP 10.000,00 KOERS 56,9249
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Digos


26/05/10 Moneytrans Antwerpen

Koers 57,14

LIVE ONCE - LIVE IT

boomerang

Citaat van: Digos op donderdag 27 mei 2010, 14:22:34

26/05/10 Moneytrans Antwerpen

Koers 57,14



Je zou met wisselen misschien beter even kunnen wachten tot hij weer terug op 71php is denk ik.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Digos

Citaat van: boomerang op donderdag 27 mei 2010, 14:35:34
Citaat van: Digos op donderdag 27 mei 2010, 14:22:34

26/05/10 Moneytrans Antwerpen

Koers 57,14



Je zou met wisselen misschien beter even kunnen wachten tot hij weer terug op 71php is denk ik.

Het gaat hier niet over wisselen maar over opsturen in ons geval.... Moneytrans

Moesten we wachten op een koers van 71php, dan is de schoonfamilie deftig uitgedund  :lachen:

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

boomerang

Citaat van: Digos op donderdag 27 mei 2010, 16:00:35
Citaat van: boomerang op donderdag 27 mei 2010, 14:35:34
Citaat van: Digos op donderdag 27 mei 2010, 14:22:34

26/05/10 Moneytrans Antwerpen

Koers 57,14



Je zou met wisselen misschien beter even kunnen wachten tot hij weer terug op 71php is denk ik.

Het gaat hier niet over wisselen maar over opsturen in ons geval.... Moneytrans

Moesten we wachten op een koers van 71php, dan is de schoonfamilie deftig uitgedund  :lachen:

:daag:


Schoonfamilie kost klauwen vol geld is mijn ervaring hier. Je zou dus het nuttige met het aangename kunnen verenigen  :happy:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Digos


Jouw asawa leest hier op het forum niet mee denk ik....anders  :moord:

:floet:

LIVE ONCE - LIVE IT

klootzakken (voorheen Jens)

hoe staat het er nu voor met de peso ? ik wil volgende maand even op de koffie bij nanai . ik vrees het ergste  :negatief:

jens..........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

disnoke