Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 13:47:53
Leuk als mijn "lijkauto"....dan ga je echt in stijl........... :lachen: :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice: :ripba8: :ripba8:




Maar dan eigenlijk wel in camouflage................


Cobra

Citaat van: Cosyns Guy op zondag 16 november 2014, 13:06:50









Ik heb daar ook nog mee gereden in het leger, enkel bij de opleiding er voor, examen heb ik me moedwillig laten zakken, ik weigerde om welk diploma/rijbewijs of wat dan ook te halen in het leger.

Ik moet wel zeggen dat een ritje over de obstakelbaan wel aardig was, over een sloot van 1.7. meter breed en over een heuvel, stoppen als je er bovenop stond zodat de AMX stond te schommelen.


Was wel een aardige bezigheid.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Cosyns Guy

Citaat van: Cobra op zondag 16 november 2014, 14:42:50
Citaat van: Cosyns Guy op zondag 16 november 2014, 13:06:50









Ik heb daar ook nog mee gereden in het leger, enkel bij de opleiding er voor, examen heb ik me moedwillig laten zakken, ik weigerde om welk diploma/rijbewijs of wat dan ook te halen in het leger.

Ik moet wel zeggen dat een ritje over de obstakelbaan wel aardig was, over een sloot van 1.7. meter breed en over een heuvel, stoppen als je er bovenop stond zodat de AMX stond te schommelen.


Was wel een aardige bezigheid.
Tja,voor een beetje "spelen" in het terrein waren het leuke dingen maar in de winter hebben we meer dan eens een chauffeur met bevroren voeten eruit gehaald.
De koellucht werd binnen gezogen waar de chauffeur zat,kun je je inbeelden wat een vrieskelder het was bij -20 voor de chauffeur en de bemanning.
En pannes,niet bij te houden.Als die krengen 100 km reden zonder een probleem had je een goeie maar de meesten gaven het al op na nog geen 50 km.

pierrevanwies

#883
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 16 september 2014, 16:35:53
Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 september 2014, 13:42:23
Kawasaki (olie gekoeld) @ P97 T...........maar niet goed voor de bergen.........




Creek,er is een verschil tussen oliegekoeld en een oliekoeler.Dat type motorfiets is luchtgekoeld met een oliekoeler erop gemonteerd.Wat inderdaad helpt de bedrijfstemperatuur onder kontrole te houden vermits de olie ook gekoeld word,maar zonder luchtkoeling zou hij overhitten hoor.
Sorry voor een puntjeszuiger te zijn Creek,beroepsmisvorming denk ik.
,

problemen om fotos te plaatsen met pc,toch effe proberen......

was jarenlang de nr 1 bij suzukis topmodellen  Gsx en dr, lucht + oliekoeling.helaas de getoonde fotos van creek waren geen suzukis.

   .

bananacreek

Honda 125MRE (XRM) cashprice: P66400

125 Motard XRM: P68000

AFS110 Mogs: P46000

RS 125: P64000

Zeer onvriendelijk en DOM meisje die mij ter woord stond...@ Du Ek Sam.........en schreef zeer onduidelijk...hoe kunnen ze zo iemand te werk stellen?"... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Soms zijn ze hier zeer klant-onvriendelijk..... :negatief: :negatief: :negatief:

Iets ouder model XRM


Er wordt hier gezegd dat de nieuwe XRM modellen slechter van kwaliteit zijn als de oudere modellen ............... :weetikniet:.. :denk: :denk:







bananacreek


bananacreek


toyoke

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 november 2014, 12:43:00
Honda 125MRE (XRM) cashprice: P66400

125 Motard XRM: P68000

AFS110 Mogs: P46000

RS 125: P64000

Zeer onvriendelijk en DOM meisje die mij ter woord stond...@ Du Ek Sam.........en schreef zeer onduidelijk...hoe kunnen ze zo iemand te werk stellen?"... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Soms zijn ze hier zeer klant-onvriendelijk..... :negatief: :negatief: :negatief:

Iets ouder model XRM


Er wordt hier gezegd dat de nieuwe XRM modellen slechter van kwaliteit zijn als de oudere modellen ............... :weetikniet:.. :denk: :denk:







Is zo een beeje een sportiever afgietsel van de honda PX hier bij ons , eigenlijk zie ik zulke modellen graag
maar helaas zijn ze niet meer in europa , laatst in juli waren wij een maand in  :smiley-philippines: voor vakantie
en ik heb me toch maar een nieuwe yamaha mio MXi 125cc gekocht 86000pessos  :floet: combinatie van geel en zwarte
kleur die toen net uit was . asawa was niet blij met de investment maar na 2 ritjes was ik de perfecte taxi ...........
honey  :haha: can we go there .... and there ..... dus ja op 3 weken bijna 700km gedaan
En dan ook die reakties als ik alleen aant cruisen was ik hoorde hier en daar wel roepen van pogi Hmm  :ikkeniebegrijp:
echt een leuke vakantie gehad

boldy

Ik heb een beetje op internet gezocht om een motor rijbewijs te halen in de Filipijnen maar ik las dat je dat alleen maar kan als je daar woont.
Heeft iemand hier ervaring mee dat je tog een motor rijbewijs kan halen als je er maar voor een paar weken veblijft ?
Ik heb geen NL motor rijbewijs anders was het makkelijk geweest.
Miss dat er ergens al wat op het forum over staat maar ik kan het niet vinden.
het leven is net een lul keihard en veel te kort