Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ABNAMRO GEVAARLIJK VOOR EXPAT!

Gestart door Amice, zondag 21 november 2010, 05:36:45

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

ING staat niet bekend als een flexible instelling. Ik zit al meer dan 30 jaar bij Abnamro voorheen amro Ja ik heb ook kul gehad met ze maar ik zit hier nu al jaren en heb eerlijk gezegd weinig
problemen.
Ik maak geen reclame want bij elke financiele instelling zijn problemen en dat komt hoofdzakelijk door domme medewerkers die niey weten waar ze het over hebben.Het lijkt wel of een mens verandert als ie bij een bank gaat werken
De arrogantie ten top soms.
Nevertheless Bij mij gaat het goed gelukkig voor mij dan :applaus:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Amice

Inderdaad is er overal wel wat ,ik zit bij de ING en heb nauwelijks klagen. Voorheen bij de Rabo was ook goed maar van die 3 is ABN wel het slechtste.
Eens maar nooit weer ABN AMro met de andere 2 zal ik wellicht (weer)in zee gaan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Tja en hoe kan zo iets nou aflopen?
Als volgt:

De man was dus terug gekomen uit nederland en had het saldo van zijn ABN rekening over gemaakt naar zijn filippijnse bankrekening en heeft zijn in nederland wonende zus gemachtigd om de nederlandse abn rekening te beheren.

Eenmaal terug in  manila, begon hij wel met puinruimen aangezien hij nogal wat geld geleend had van dees en gene om toen te kunnen overleven, maar toch was dat nog wel te overzien en had hij toch een behoorlijke reserve pot moeten hebben.

Afgelopen vrijdag werd ik echter gebeld, dat hij was opgenomen in het ziekenhuis vanwege een stroke en zijn vriendin had geen geld om het ziekenhuis en medicijnen te betalen.

Midden in de nacht werd ik daarna gebeld door de zus uit nederland die me mededeelde de zaak niet te vertrouwen omdat de vriendin haar gevraagd had om â,¬5000 over te maken(jaja na 1 dag ziekenhuis verblijf).
Ik adviseerde haar om dan maar de ambassade in te schakelen, hetgeen ze zou doen.

Ik bleef echter maar telefoontjes en texten krijgen van de vriendin om geld,geld en nog eens geld.
Gisteren kreeg de dochter(van de vriendin) aan de lijn, die info vroeg over de ambassade, want ze wilde er naartoe.

Verder niets vernomen in de loop van de dag, tot ik zelf een text stuurde met de vraag of het nu geregeld was door de ambassade en jawel was allemaal al voor mekaar,maar de man in kwestie was wel inmiddels overleden.

Another one bites the dust.

:ripba8:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent