Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Gisteravond kwam er een Amerikaan naar me toe en die schudde zijn hand iets op en  neer (wobbelen) en hij zei: "SO...SO...SO"

Hij ging naar achteren en begon met de manager te spreken...en ik volgde hem en vroeg aan hem: "What the fuck are you talking about So So SO?"

"If you can do it better ....lets find out and show me"........and don't forget that a few months ago another American had been killed with a Red Horse bottle on his head"........ :ripba8: :ripba8:

"What the hell is wrong with you AMERICANS?" YOU OWN THIS PLANET?....?????????

Ik ging terug naar de werkplek en na een paar minuten kwam hij naar me toe en bood zijn verontschuldigingen aan .... :denk: :denk:

Een andere dronken Amerikaan gaf me twee flessen SML en moest Electro horen ......wat een ellende met die dronken foreigners...vaak helemaal geen respect voor anderen .......maar er was wel een hele vriendelijke Australian uit  Adelaide.....en zo blijf je aan de gang.......... :run: :run: :run:





bananacreek

Deze wijn wordt het meeste besteld in de Why Not........zou goed zijn..... :weetikniet: :weetikniet:

P380...of P280.....vergessen..... :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run: :run:








bananacreek

Vanmiddag een ISIS video clip gezien op Facebook in de disco..(geen link) en weet niet op welk topic dit thuis hoort....

Met een payloader werd een diepe geul gewgraven en vanuit een truck werden kinderen, vrouwen en mannen in de geul GESCHOPT en ze werden allemaal kapot geschoten en wie niet dood was werd dan levend begraven...honderden. :negatief: :negatief:

Maar werd dat ook niet gedaan ergens in Bosnia of in die buurt waar de moslims als konijnen werden afgeschoten?

De Isis video clip zou hier NIET thuishoren op dit topic....ik heb veel gezien maar dat was het uiteinde.....

Nog een kopje thee uwe exellenties?...????


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

2300 Watts maar de salesman wiat in het geheel niet of dat RMS of music power was en kon het ook niet vinden en een manula?....out of stock... :lachen: :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: