Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op donderdag 25 augustus 2016, 15:53:46





wat mij zo opvalt is dat zowel de auto,s tuin en opstallen prima en pico bello zijn onderhouden  :hoedjeaf: .

heb ik toch wel eens anders gezien daaro hehe.   een dikke 10  Willem .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Dank U... :hoedjeaf:

Het gras was vorige week "gemaaid" een grasscutter @P600 voor 700 vierkante meters.....

Maar de gebouwen zijn een afdak voor de trailers...de cr-II...ga daar graag naar toe als er visite is..... :denk: :confused2:

En een extra gebouwtje voor ...."wat dan ook".... :denk: :denk:

Maar het land blijft van mijn ex, maar met mijn AOW gekocht en als ik geen vergoeding van haar krijg dan ga ik weer terug naar de rechtbank want de gebouwen staan op mijn naam en al kost dat me 50% (conjugal properties)....ik geef nooit en te nimmer op want ik heb genoeg redenen om de zaak 20 jaar te rekken.... :lachen: :lachen:

En ze is me ook nog 500 T pesos schuldig omdat ze het andere huis aan een mof had verhuurd en daarvan heb ik niets ontvangen terwijl de wet zegt: "All income from co-owned properties shell be equally devided amongst de co-owners (dus na de anullment werden de conjugal properties "co- owned" properties)....

Maar misschien ben ik volgend jaar de pijp uit.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run:

We zien wel.....


bananacreek

Geen nummerplaat op de trailer want ik verwissel de platen van beide trailers om belasting uit te sparen..... :lachen: :lachen:........ :run: :run:



boldy

EEn echte Nederlander dus om de platen te wisselen om geld uit te sparen  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Het leven is een survival cursus.....wie niet waagt die niet wint.... :denk: :denk: :rennen: :rennen: :rennen:




klootzakken (voorheen Jens)

ja dat kon vroeger ook mooi met auto,s maar sinds de verplichte APK is dit afgelopen , had vroeger 2 X mercedes  1 voor mijn werk in Duitsland en 1 voor privĂ© in Olland , zelfde kenteken . 1 maal verzekering en 1 maal belasting .

tsja vroeger was alles anders , ik zou het nu niet meer durven  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

  APK............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ja, nu van de beginnenden begrijpenden zijn.... :denk: :denk:

Verplichte keuring....










bananacreek