Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Voor het eerst sedert 1979 Nederlandschen tv gekeken via START Nederland ............. :denk: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Denk dat ik volgend jaar aan de verkiezingen mee doe en voor Minister President ga.... :denk: :denk: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Boerenpartij....... :thumb: :thumb:



Wordt ik gekozen (kan niet anders) dan is het volgende mijn lijfspreuk..... :jajaja: :jajaja:



Geen genade voor de Muslims?....... :confused2: :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Op staatsbezoek in de Filipijnen.... :denk: :denk:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

CityMall misschien voor de kerst open?.... :denk:









Dat zou dus prachtig zijn als er een ACE in Dumaguete zou zijn.... :thumb: :happy: :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek



Die Amerikanen hebben altijd wel wat te klagen...maar kijk eerst even in eigen huis betreffende discrimminatie en human rights?....zitten de Indianen nog steeds in een reservaat?.... :weetikniet: :weetikniet:

Wounded Knee.....


Oklala Dakota


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze Ace was in CityMall ergens ...maar het ging hier ergens fout dus .....laat maar zitten...

Maar ik dacht dat ACE alleen in SM was....weer fout gedacht .... :rennen: :rennen:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 augustus 2016, 14:35:28
Gisteravond kwam er een Amerikaan naar me toe en die schudde zijn hand iets op en  neer (wobbelen) en hij zei: "SO...SO...SO"

Hij ging naar achteren en begon met de manager te spreken...en ik volgde hem en vroeg aan hem: "What the fuck are you talking about So So SO?"

"If you can do it better ....lets find out and show me"........and don't forget that a few months ago another American had been killed with a Red Horse bottle on his head"........ :ripba8: :ripba8:

"What the hell is wrong with you AMERICANS?" YOU OWN THIS PLANET?....?????????

Ik ging terug naar de werkplek en na een paar minuten kwam hij naar me toe en bood zijn verontschuldigingen aan .... :denk: :denk:

Een andere dronken Amerikaan gaf me twee flessen SML en moest Electro horen ......wat een ellende met die dronken foreigners...vaak helemaal geen respect voor anderen .......maar er was wel een hele vriendelijke Australian uit  Adelaide.....en zo blijf je aan de gang.......... :run: :run: :run:






Dinsdagavond kwam er een blanke naar me toe nadat ik platen gedraaid had en de man vroeg me of ik de eigenaar van de zaak was en ik zei nee ik ben een gewone klootzak en toen sprak hij over de CUE van de Pioneer speler ( CDJ200)....en toen vertelde hij dat hij zaterdag als guest dj zou spelen en hij was een Noor..... en ik wist nog niet wie ik voor me had todat iemand mij vanmiddag vertelde dat dit dezelfde man was die mij vorige week benaderde zoals in het bovenstaande bericht omschreven.... :confused2: :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:

Ok...dan ga ik daar op zaterdagavond henen en eens kijken wat hij speelt.....(maar ik hoorde al dat hij geen video heeft)....en het is een jonge gast die denkt dat hij ieder meisje hier kan versieren (ja de hoeren... :lachen: :lachen:)...... :run: :run: :run: :run:

Dan ga ik naar hem toe en tik hem flink op den rechter schouder en ga met mijn linkerhand waggelen en zeg....."SO...SO....SO"..... :jajaja: :jajaja:

Kijken wat voor een commentaar hij heeft....en hij geloofde niet dat ik 70 jaar ben.... :confused2: :confused2:

Nou ook op mijn oude leeftijd kan ik hem nog hebben..... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:... :shhh: :shhh: :spank: :spank: :spank: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :nocomment: :nocomment:

De vlooienneuker.................. :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: :denk: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :floet: :floet: