Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De cdj2000 zoals hierboven bedoeld............en de cue is de tweede knop van onderen aan de linker kant van de speler...





Nou ben ik zeer giftig op die gast en kan er niet van slapen...... :confused2: :confused2: :confused2: :confused2: :confused2: :confused2:

Revenge....Filipino style........... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:



:confused2: :denk: :denk: :denk:.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

peldoman

Nou Creek, met 70 jaar nog een DJ, zie ik Tiesto terzijnertijd niet meer doen.
Dus, wie was dat die altijd zei; Gewoon Doorgaan!!!

bananacreek

Ja....wie zei dat nou ook weer........ :denk: :denk:

Ja, natuurlijk....wie anders ...dat was Kardinaal Johannes De Jong.......Halleluja....Halleluja.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:







Dus gewoon op zijn muit tikken....?...... :denk: :denk: :denk: :thankyoufw5: :thankyoufw5:..... :picsplease: :picsplease:


peldoman

Nee Creek, die zat in de jury van de playback show o.i.d.
Hij deed ballet voor de TV.
Engels accent heeft die.

Barry Stevens, heb hem gevonden.Barrie Edward Stevens is een Engelse choreograaf, regisseur en acteur die in Nederland werkt en woont. Stevens is bekend geworden door de televisieseries Ja zuster, nee zuster en TiTa Tovenaar. Hij maakte in Nederland de spreuk "Vooral doorgaan!"

bananacreek

Ja...Tita Tovenaar altijd om 18.45 uur...wilde ik nooit missen...en ik was verliefd op zijn dochter..... :happy: :happy: :happy:............. :denk: :denk:



Tita Tovenaar  :smiley-philippines: style..... :denk: :denk: :denk: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek