Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Van 4000 pesos Holy Child (plain chest scan) naar 5500 pesos....en 6700 in Silliman Medical..... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:



Resultaat?....morgen...zal waarschijnlijk nieuwe bougies en een timerketting moeten plaatsen... :denk: :denk: :denk:

bananacreek


opinie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 14 november 2017, 07:06:06
Van 4000 pesos Holy Child (plain chest scan) naar 5500 pesos....en 6700 in Silliman Medical..... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:



Resultaat?....morgen...zal waarschijnlijk nieuwe bougies en een timerketting moeten plaatsen... :denk: :denk: :denk:

plain chest scan  :denk: Niet met het apparaat op de foto. Dat is een CT-scanner, meer bepaald een Siemens SOMATOM Emotion. Er zijn twee versies: de 6 en de 16.

Als het een MRI-scanner was zouden de infuushaken een probleem vormen door het zware magneetveld.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Het is een Siemens CT-scan (oud model) en geen MRI want die hebben ze alleen in het Provincial hospital en ik kreeg een Plain-Chest scan en het resultaat was iets beter als in 2015 en bottom-line: Geen problemen..... :thumb: :thumb:

Alleen dit vonden ze voor het hart......ik vond het al zo roestig klinken de laatste maanden..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Inderdaad niet zo schoon en je moet je kledig op den grond gooien.... :run: :run:

bananacreek

In ieder geval is de Melanoma van 2014 NIET meer terug gekomen.... :happy: :happy: :happy:















Oeps te snel op de motor geklommen.....gelijk maar even opgevuld met vulcasealseal tegen het lekken om uit de bergen te komen... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:















Selfie in 2014...... :lachen: :lachen:







Morgenavoond.........zie hieronder....


bananacreek

Ik zou eigenlijk nooit moeten klagen nu want ik had al in 2014 de pijp uit moeten zijn....maar gelukkig was de pijp verstopt met vulcaseal..... :jajaja: :jajaja:

Een Nodular Melanoma kan binnen 3 maanden spreiden en dan werkt chemotherapy meestal niet meer en het gaat meestal gelijk naar de longen of de lever.... :run: :run: :run:

En al ben je dan nog te behandelen ...de meeste chemo's werken niet voor nodular melanoma en er is wel een pil @ 2400 pesos per stuk  ...6x per week... :confused2: :confused2: :confused2: :ontopic: :ontopic: :ontopic:

Andere huid melanomas spreiden eerst over de oppervlakte maar een "nodular" melanoma gaat gelijk de diepte in....



Hoe te genezen als TIJDIG ontdekt?..... :denk: :denk:

Weghalen zoals bij mij en dat red dan je leven als er geen complicaties bij komen...ik had wel complicaties...geestelijk gestoord LEVEL 4.... :confused2: :confused2: :confused2: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Een (nodular) melanoma kan na het weghalen altijd nog terug komen maar hoe langer zulks duurt hoe minder het risico en als de nieuwe melanoma op de scar van de eerste melanoma komt...... :denk: :denk: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run: :run:

Maar als er nog geen "recurrence" is na 5 jaar dan kan je wel weer beginnen met adem te halen... :happy: :happy: :happy:

Ik zit nu op 3 jaar en drie dagen...niet gek voor een ex-klootzak..... :thumb: :thumb:

In  :nederlandsevlag: sterven jaarlijks veel mensen aan melanoma en vaak omdat met het eigen lichaam niet regelmatig inspekteert en vaak te laat is als men naar de dokter gaat......

Oorzaak?........verbranding in de zon en zelfs als je (zoals ik) 30 jaar geleden behoorlijk was verbrand (ik in de bergen van Tanjay omdat ik dacht dat de wolken UV bescerming gaven... :crazy: :crazy: :crazy:)

Een melanoma kan terug komen op welke plaats dan ook op het lichaam en zelfs in de ogen, neus, mond en oren enz enz.... :ripba8: :run: :run:


bananacreek

Ok...morgenavond on duty tussen 2100 en 0100 uur.... :denk: :denk:

In 4 maanden maar één keer gedronken en dat was vorige maand 6 RED HORSE...en de volgende dag dacht ik de pijp uit te gaan op de Hemelse reis ( :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:)

Dus morgenavond de CT-scan vieren?.....maar dan met 6....?..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ontopic: :ontopic:





The "great Yamato" ......dat kan ik niet...ik speel alleen wat ik download....maar toch goede comments van het publiek en ook jaloezie van anderen.... :run: :run:

https://youtu.be/iith60PDruI

Maar voor 2100 deze twee stukjes...

https://youtu.be/l87rfv7_msE

https://youtu.be/2ehCA_Vu3Yg


opinie

Citaat van: Kano op dinsdag 14 november 2017, 23:59:45
Ik vind de ruimte er smerig uitzien

Een emmertje zeepsop zou wonderen doen. Een potje verf nog meer.

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 november 2017, 12:13:28
In  :nederlandsevlag: sterven jaarlijks veel mensen aan melanoma en vaak omdat met het eigen lichaam niet regelmatig inspekteert en vaak te laat is als men naar de dokter gaat......

Oorzaak?........verbranding in de zon en zelfs als je (zoals ik) 30 jaar geleden behoorlijk was verbrand (ik in de bergen van Tanjay omdat ik dacht dat de wolken UV bescerming gaven... :crazy: :crazy: :crazy:)

Een melanoma kan terug komen op welke plaats dan ook op het lichaam en zelfs in de ogen, neus, mond en oren enz enz.... :ripba8: :run: :run:

De oorzaak is o.a. dat men op twee weken vakantie zoveel mogelijk wil de sporen dragen van de vakantie. Dus dadelijk de hele dag aan het strand. Echter het huidtype is niet geschikt voor het bombardement aan UV-stralen.
Facebook staat vol selfies van kreeften.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus