Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ja, inderdaad daar waren al vragen over gesteld in de House en Senate langer geleden......maar in de tussentijd voor dat dit naar Dumaguete zal overwaaien ga ik gewoon door en kan het er nog altijd uit trekkenn en veranderen naar een andere tint en voor mij is dan de UV protection het belangrijkste....wat komt dat gaat komen.... :run: :run: :run: :run:

Maar in ieder geval dank voor de links... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 23 november 2017, 00:41:05
Creek, wat kost het dan om de hele auto van die UV film te voorzien?  Eigenlijk niet toegestaan, maar geen hond die daar op let merk ik.



Ik vroeg dat aan de Bayut verkoper van het bedrijf en hij wist niet eens wat een Honda Horizon of Isuzu Bighorn/Trooper was (alle drie ongeveer hetzelfde) zo ook een model van Opel en het merk in Australia waar ik nu niet op kan komen..... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk: :denk:...Ja HOLDEN

Toen kreeg hij hulp van da manager die ook niet zijn positie kon waarmaken...verdomme...een training van 5 maanden bijvoorbeeld dan moet je toch je beroep kunnen waarmaken?...ik had maar twee weken nodig om mijn toekomst te bepalen..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Abu Soyabean..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Nou de bottomline is dat het tegen de 4000 pesos zou zijn en dat vind ik niet kloppen want iemand die bij me thuis is geweest zei dat het wel 9000 pesos zou gaan kosten ZONDER 1200 pesos labor.....

Probleem met die mensen is dat je alles met een lepel uit hun mond moet halen om zomaar te spreken.....zijn dan alle verkopers in den Nederlanden wel intellegent?....Nee hoor...ik moest een keer wat electronica kopen en de man wist er niets vanaf....(jaren '70)...misschien zijn ze nu slimmer daar?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: kristof19 op donderdag 23 november 2017, 02:10:21
Citaat van: Kano op donderdag 23 november 2017, 00:41:05
Creek, wat kost het dan om de hele auto van die UV film te voorzien?  Eigenlijk niet toegestaan, maar geen hond die daar op let merk ik.

In de Phils is er geen enkele wet die gelijk welk type folie verbiedt.
Ikzelf ben ook op zoek naar een nieuwe folie want overdag is het zicht perfect maar s'avonds zie ik geen reet en mijn ogen zijn nog bijna perfect.
Bij de aankoop van onze Mirage konden we tussen 3 folies kiezen. We hebben semi-dark gekozen maar is dus s'nachts niet te doen.

Iemand ervaring met deze? http://solutions.3mphilippines.com.ph/wps/portal/3M/en_PH/Window_Film/Solutions/Markets-Products/Automotive/

Hier rijden zeer veel wagens rond die zeer donkere tinten hebben en je hoort heel vaak verhalen dat ze in het donker met groot licht rijden omdat ze geen flikker kunnen zien....Maar die "one way Mirror" ziet er redelijk uit vanaf de binnenkant gezien...... :denk: :denk:

Nee, met de Mirage heb ik geen ervaring tot nu toe.... :denk: :denk:


bananacreek

Dit zou het moeten worden maar ik heb nog geen antwoord op mijn email ontvangen betreffende radio waves blocking of niet.... :denk: :denk:



Deze wagen heeft zoiets zo te zien.... :denk:



bananacreek


bananacreek

Nooit eerder gezien ongeveer 50 meters noord van Kwikway richting Sibulan..... :denk: :denk:


bananacreek

Een goede kennis van mij kocht 1,3 Ha op 1,5 km afstand van de Highway in Manjuyod voor 30 pesos sq.m (+ Capital gain tax).....je hebt wel een motor of een 4x4 wagen nodig maar een pracht lokatie met electricity en cellphone reception...hij heeft nu iets temporary opgezet maar wil daar zijn huis bouwen....met zicht op de bergen achter en Cebu en Bais Dewy Island.....goede bargain....zolang je het maar leuk vind om buiten de stad te wonen.... :denk: :denk:



Niet clear Cebu vanwege een "haze"....



Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 november 2017, 11:58:09
Citaat van: Kano op donderdag 23 november 2017, 00:41:05
Creek, wat kost het dan om de hele auto van die UV film te voorzien?  Eigenlijk niet toegestaan, maar geen hond die daar op let merk ik.



Ik vroeg dat aan de Bayut verkoper van het bedrijf en hij wist niet eens wat een Honda Horizon of Isuzu Bighorn/Trooper was (alle drie ongeveer hetzelfde) zo ook een model van Opel en het merk in Australia waar ik nu niet op kan komen..... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk: :denk:...Ja HOLDEN

Toen kreeg hij hulp van da manager die ook niet zijn positie kon waarmaken...verdomme...een training van 5 maanden bijvoorbeeld dan moet je toch je beroep kunnen waarmaken?...ik had maar twee weken nodig om mijn toekomst te bepalen..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Abu Soyabean..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Nou de bottomline is dat het tegen de 4000 pesos zou zijn en dat vind ik niet kloppen want iemand die bij me thuis is geweest zei dat het wel 9000 pesos zou gaan kosten ZONDER 1200 pesos labor.....

Probleem met die mensen is dat je alles met een lepel uit hun mond moet halen om zomaar te spreken.....zijn dan alle verkopers in den Nederlanden wel intellegent?....Nee hoor...ik moest een keer wat electronica kopen en de man wist er niets vanaf....(jaren '70)...misschien zijn ze nu slimmer daar?.... :weetikniet: :weetikniet:
Die Opel is een Monterey,een Isuzu verkocht onder de naam Opel Monterey.Bedoel je soms Holden in Australie ? Afdeling van GM zoals Opel was.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 november 2017, 12:02:39
Citaat van: kristof19 op donderdag 23 november 2017, 02:10:21
Citaat van: Kano op donderdag 23 november 2017, 00:41:05
Creek, wat kost het dan om de hele auto van die UV film te voorzien?  Eigenlijk niet toegestaan, maar geen hond die daar op let merk ik.

In de Phils is er geen enkele wet die gelijk welk type folie verbiedt.
Ikzelf ben ook op zoek naar een nieuwe folie want overdag is het zicht perfect maar s'avonds zie ik geen reet en mijn ogen zijn nog bijna perfect.
Bij de aankoop van onze Mirage konden we tussen 3 folies kiezen. We hebben semi-dark gekozen maar is dus s'nachts niet te doen.

Iemand ervaring met deze? http://solutions.3mphilippines.com.ph/wps/portal/3M/en_PH/Window_Film/Solutions/Markets-Products/Automotive/

Hier rijden zeer veel wagens rond die zeer donkere tinten hebben en je hoort heel vaak verhalen dat ze in het donker met groot licht rijden omdat ze geen flikker kunnen zien....Maar die "one way Mirror" ziet er redelijk uit vanaf de binnenkant gezien...... :denk: :denk:

Nee, met de Mirage heb ik geen ervaring tot nu toe.... :denk: :denk:


Bedoel je dan dat ze hun voorruit ook met folie bedekken ?  Indien ja,goed gek om dat te doen.Dacht dat enkel de zijruiten mochten bedekt zijn met folie  :weetikniet: