Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Traffic Dumaguete City related...meisje onder truck met motor...hoofd en arm eraf.... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Gebeurde in Looc Sibulan Highway vlakbij Brgy San Antonio crossing en daar gaan die trucks vaak wild te keer of dat er mensen zijn die met hun motor oversteken ZONDER dan maar naar links of rechts te kijken...."Highway of Dead" tussen Bacong en Amlan..... :run: :run: :run: :run: :run:

Ik zal er maar geen andere foto opzetten van dat meisje want daar ligt de arm en hoofd en lichaam netjes bij elkaar.... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Op verzoek............... :denk: :denk: :denk:



Dus zou ze op dit moment als  :smiley-philippines: arbeidsongeschikt zijn?...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

STARDATE 2417................... :jajaja: :jajaja:

waarschuwing voor cebu docters hospital

Ik ben toch belazerd....in de original billing werd 16000 aan Philhealth afgehouden maar na 4 maanden kreeg ik een text met het werkelijke bedrag zoals door Philhealth gestort op rekening van Cebu Doctors  hetgeen 32000 pesos bleek te zijn en vandaag bevestiging gehad daaromtrent terwijl die doctor aan mij vertelde dat alles in orde was en dat er niet te weinig werd afgehouden ...terwijl deze man door de BIR schuldig werd bevonden aan  belesting ontduiking een paar jaar geleden.... :run: :run: :run: :run:

Gelijk opstrijken binnekort met het bewijs wat ik nu kreeg.....DUS ALTIJD UITKIJKEN WANT JE BENT EN BLIJFT EEN DOMME FOREIGNER..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :applaus: :applaus: :applaus:


bananacreek

Die 16000 pesos kan ik goed van de gebruikenden mee zijn..... :happy: :happy: :happy:

Van mijn geld gekocht??????..... :denk: :denk:


bananacreek