Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

MARS wordt in Australia gemaakt en hier geimporteerd en kost 40 pesos (Robinsons)  = €0,65...en in :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: ... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



NUTS nog nooit gezien hier en ik had vroeger liever NUTS dan MARS........... :happy: :happy:


bananacreek

Mars in Nederland 5 stuks voor €1,69....tweemaal zo goedkoop als hier.............. :run: :run: :run: :run:




Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 januari 2018, 08:02:09
Mars in Nederland 5 stuks voor €1,69....tweemaal zo goedkoop als hier.............. :run: :run: :run: :run:

Hoeveel gram is die Mars, kan het niet zo goed zien op de foto. Hier in :belgiesmiley: 35 gram 0.25 cent 45 gram 0.30 cent

Nuts was vroeger ook mijn favoriet, maar bijna niet meer te verkrijgen hier, of mini formaat
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

opinie

Citaat van: Herbie op dinsdag 30 januari 2018, 08:46:59
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 januari 2018, 08:02:09
Mars in Nederland 5 stuks voor €1,69....tweemaal zo goedkoop als hier.............. :run: :run: :run: :run:
Hoeveel gram is die Mars, kan het niet zo goed zien op de foto. Hier in :belgiesmiley: 35 gram 0.25 cent 45 gram 0.30 cent

Je kan een beetje onduidelijk maar toch zien: 53 gram

Foto van Mars Australië:




Prijs aan nu ongeveer 60PhP/euro
30 gr. :belgiesmiley: 400 PhP/kg en 6,67 euro/kg
53 gr. :smiley-philippines: 755 PhP/kg en 12,58 euro/kg
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

tjenn


bananacreek

Ik ben altijd bang dat zulk een klep naar beneden valt als ik eronder loop.....je weet nooit hier..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Ik had hier ook nog een medische verzekering en was dat vergeten..... :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :thumb:.... :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :xmas: :xmas:



Hoeveel?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek