Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Sto. Nino brug van 2015 en het enigste mooie op de weg want de weg was bar en slecht en het werd 3 uur ZWOEGEN.....en dat alles om een paard te kopen omdat de diesel te duur word?.................. :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:



bananacreek


bananacreek

De NPA ambush...... :run:  :run:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:

Oke mannen.... die blanke willen we levend hebben want dat is een Nederlander en zijn Commandant Mark Rutte gaat daar veel geld voor betalen....op je posten nu..... :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:  :congratualtionsis0:


bananacreek

Hier begon de ellende met ploeteren en het bleek dat ik een etalagebeen heb maar nadat ik mijn bed hoofdeiden omhoog heb gezet zijn de klachten veel verminderd en heb ik weliswaar geen PLETAL medicijn nodig.... :happy:  :happy:  :happy:





De avond daarvoor toen ik in het hotel zat was er een zware onweersbui van 2 uur met de gevolgen vandien...eerst zouden we naar DAWIS gaan maar dat is 6 uur lopen ploeteren dus gaan we nu naar de BAIS Nursery tussen Bais en Mabinay en twee dagen daarvoor had de NPA Graders en Dumptrucks en Bulldozers in brand gezet tijdens een ambush near Barangay Bagtig, Mabinay....smerig want die equipment wordt toch gebruikt om wegen aan te leggen zodat de mensen hun prtoducten naar de market kunnen brengen?..... :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:

Joma Sison in Utrecht?....heb je nog steeds controle over je troepen?.... :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :run:  :run:  :run:  :run:


bananacreek


bananacreek

Na 3 uur zwoegen en bijna kapot....maar geen kik uit mijn mond ...dan maar sterven met de schoenen aan...HI HO SILVER....THE LONE RANGER?.................... :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:

aan het eind van dit bergpad zou de nursery liggen en mijn geliefd paard partner op mij staan wachten.. :itsagirl:  :itsagirl:  :cheers:  :cheers:  :cheers:  :xmas:  :xmas: .. :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:  :happy:

bananacreek

Kijk daar staan al een hoop viervoeters.... :denk:  :denk:  :happy:  :happy:  :happy:


bananacreek



Ok op naar de ingang en de buidel gereed houden voor a contante betaling van mijn blind date.... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :atyourservice:  :atyourservice:  :atyourservice:

bananacreek

Verdommer...bleken en helemaal GEEN PAARDEN te koop waren..... :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:  :negatief:  :shoot13lj7:  :shoot13lj7:  :shoot13lj7:  :shoot13lj7:  :shoot13lj7:  :explotieren:  :explotieren:  :explotieren:  :explotieren:  :explotieren:  :moord:  :moord:  :moord:  :moord: