Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het smeult nog in Times Mercantile......maar draadjes plakken al begonnen... :denk:  :denk:


bananacreek


TheDolphin

Tjeetje ik dacht dat het betrekkelijk rustig was daar maar zo zie je maar overal kun je de verkeerde persoon tegen komen. Ik weet het verhaal achter deze zaak niet natuurlijk maar toch. Over het algemeen zijn de Filipinos aardige vredige mensen maar soms is er eentje niet aardig.  :ripba8:

tjenn

Citaat van: TheDolphin op vrijdag  1 juni 2018, 19:58:47
Tjeetje ik dacht dat het betrekkelijk rustig was daar maar zo zie je maar overal kun je de verkeerde persoon tegen komen. Ik weet het verhaal achter deze zaak niet natuurlijk maar toch. Over het algemeen zijn de Filipinos aardige vredige mensen maar soms is er eentje niet aardig.  :ripba8:
Ik volg het laatste jaar geregeld het nieuws op tv en vind persoonlijk dat ze hier toch makkelijk de trigger overhalen en soms voor het minste.

bananacreek

Voor een verkeerd woord schieten ze ja  al overhoop......... :run:  :run:  :run:

Ben je een FOREIGNER ....dan heb je voorang................. :jajaja:  :jajaja:

bananacreek

De brand...inderdaad als die firewalls er niet stonden dan zouden de poppen aan het dansen zijn en op veel plaatsen is er geen deugdelijke fire wall.... :run:  :run:

Bacong Mayor....te verwachten want die heeft heel wat vijanden.... :denk:  :denk:  :denk:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kleine aard beving zo te voelen 50 sekonden geleden............ :run:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek



Dan doen ze het in papieren zakjes die gelijk kapot gaan.... :run:  :run:

Begrijpelijk geen plastic....maar ze gebruiken nu plastic wat "vergaat" (even de term kwijt en ben te lui om naar beneden te gaan)....