Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

 :lachen:  :lachen:  :lachen:  :lachen: ....nog dommer daar in Nederland :lachen:  :lachen:  :lachen:

Asielzoeker eist woning met max 16 traptreden
Een Syrische asielzoeker weigert een woning in Leiden omdat hij daardoor welgeteld één traptrede teveel moet lopen.


:welcome:  :offtopic:  :offtopic:  :offtopic:  :offtopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :ontopic:  :thumb:  :thumb:  :benweg:  :benweg:



Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Oeps...ik moet een verdieping hoger zijn voor de Chemo Room en ook gesloten tot maandag vanwege de Fiesta in Dumaguete... :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:  :run:  :run:  :run:  :run:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 22 november 2018, 14:53:04
Drugpusher/lord

2pm McDonalds Quezon Park



Vandaag...SPOREN ONDERZOEK? en iedereen is Inspeteur CLUSEAU............ :lachen:  :lachen:




bananacreek


bananacreek

Niet mijn Jeep maar ik heb de mijne ook aan die eigenaar verkocht voor 375 duizend (incl. trailer) pesos want het geld voor de Keytruda moet toch ergens vandaan komen.... :denk:  :denk:





2x100 mg voor P315000................... :run:  :run:  :run:  :run:






bananacreek

Nog een klein voorbeeld:



https://www.telegraaf.nl/nieuws/2835024/den-haag-zit-niet-op-deze-gek-te-wachten

Dan is het leven op de  :smiley-philippines:  toch een stuk beter vind ik............... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

Wat gaat er van Belgie en Nederland tien jaar van nu overblijven?................... :confused2:
Worden wij de slaven van de geradicaliseerde muslims?

De Denen doen het beter dacht ik?

Wat dit met de  :smiley-philippines:  heeft te maken?


tjenn

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2018, 16:25:35
Nog een klein voorbeeld:



https://www.telegraaf.nl/nieuws/2835024/den-haag-zit-niet-op-deze-gek-te-wachten

Dan is het leven op de  :smiley-philippines:  toch een stuk beter vind ik............... :thumb:  :thumb:  :happy:  :happy:

Wat gaat er van Belgie en Nederland tien jaar van nu overblijven?................... :confused2:
Worden wij de slaven van de geradicaliseerde muslims?

De Denen doen het beter dacht ik?

Wat dit met de  :smiley-philippines:  heeft te maken?


Dat er veel Belgen en Nederlanders zodra ze de kans krijgen naar de Filipijnen verhuizen om deze toestanden en andere onzinnige te ontvluchten.   :denk: en het goede weer is mooi meegenomen. :thumb: 

stijn54

 @Tjenn. Veel? Neem dat maar met een korreltje zout net als het goede weer (Ja zonder de typhoons)! :denk:  :evil:

bananacreek





Waarschijlijk eerst 1,5 meter naar links neer gevallen zo te zien aan het bloedspoor..... :denk:  :denk: