Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Dumaguete Doctors Hospital in Daro wordt geopend op 28 maart 2019 en eerder werd aan mij  verteld dat de prijzen hier hoger zouden zijn maar vanmorgen werd aan mij verteld dat de prijzen daar wel degelijk lager zullen zijn om patienten te kunnen aantrekken..... :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek



Nu 800 patienten maar een capacity van 400 patienten (dit is nog het oude gedeelte wat ze nu aan het verbouwen zijn)....maar de Annex ligt vol en als ik daar een foto neem dan wordt ik vermoord neem ik aan.... :ripba8:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek



REDENEN VAN DEZE REGELING IS OM DE CORRUPTIE IN FILHEALTH TE TEMMEN ZOALS IK VAN EEN DOCTOR VERNAM VANMORGEN.... :denk:  :denk:

bananacreek


bananacreek


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2019, 07:37:32
Dumaguete Doctors Hospital in Daro wordt geopend op 28 maart 2019 en eerder werd aan mij  verteld dat de prijzen hier hoger zouden zijn maar vanmorgen werd aan mij verteld dat de prijzen daar wel degelijk lager zullen zijn om patienten te kunnen aantrekken..... :weetikniet:  :weetikniet:


Waaro? Daro  :biggrinn:

TheDolphin

#24927
Citaat van: bananacreek op vrijdag 29 maart 2019, 12:26:13
Vandaag dood geschoten in Dauin....Italiaan


Een tijdje geleden was daar ook al een foreigner gedood is het niet? Hoeveelste is dat nu in de omgeving van Dauin de afgelopen jaren? Een Amerikaan in juni 2016 doodgestoken https://www.livingincebuforums.com/topic/95575-american-murdered-in-dauin-help-needed/ En een Nederlander JFK in 2017 https://www.filippijnen.org/index.php?topic=4707.msg157306;topicseen#msg157306

Rich

Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 29 maart 2019, 20:59:29
Citaat van: bananacreek op zaterdag 23 maart 2019, 07:37:32
Dumaguete Doctors Hospital in Daro wordt geopend op 28 maart 2019 en eerder werd aan mij  verteld dat de prijzen hier hoger zouden zijn maar vanmorgen werd aan mij verteld dat de prijzen daar wel degelijk lager zullen zijn om patienten te kunnen aantrekken..... :weetikniet:  :weetikniet:


Waaro? Daro  :biggrinn:

Vanwege de aankoop en eigenaar van het land en het nog open stuk daar tegenover van 1 ha.... :denk: