Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Rich op vrijdag 29 maart 2019, 23:15:01
Overlijden van JFK was in 2011

JFK was (zou zijn) vermoord door hem van de motor af te trappen maar niemand was daarin geinteresseerd en dat zou de lezing zijn van een paar getuigen die later niet meer konden worden bereikt...en dat zou om land en real estate gaan maar ...de waarheid?.... :confused2:  :confused2:  :run:  :run:  :run:  :run:  :run:






bananacreek





Prachtige maar uiteindelijk doodlopende weg zo te zien.....mooi met den motor en foto's nemen....vanaf Dalaguete rechtsaf als je vanaf Cebu City komt....vanuit Malapasqua hebben we er 10 uur over gedaan naar de Why Not........ :denk:  :denk:

bananacreek

Maar den aardbeien waren @ 800 pesos per kilo en de eigenaar van den Why Not heeft uit beleefdheid toch maar een 800 grammen gekocht ...zie foto ......



Moest de foto met 90 km per uur op de betonweg nemen.... :negatief:  :negatief:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek


bananacreek

ZWARTE PIJL MAAR WAT ONDUIDELIJK................. :confused2:  :confused2:

MALDITO (KOKO) RESORT....17 Kamers met full dive station en generator....

Morgen misschien meer als den doctor zegt dat ik nog een kans maak want er zijn weer problemen met den Melanoma zo te zien.... :confused2:  :confused2:


bananacreek



Maar den Koreanen en blanken wilden niet op SALSA muziek dansen... :confused2:  :confused2:

Veel mensen (toeristen) gaan daar eten want het verhaal gaat rond dat in Maldito het beste voer te koop is.... :happy:  :happy:

bananacreek



Voor de mensen met een motor of wagen is deze weg werkelijk een zeer mooie trip maar neem wel een camera mee ...... :thumb:  :thumb:

bananacreek



Only about 5000 pesos per night for you Joe............. :denk:  :denk:

bananacreek

Op zulk een kamer heb ik drie nachten van de geslapenden zijn geweest en dat is gevaarlijk als je geen zelfdiscipline hebt want daat staat een mand op tafel vol met chocolade, Mars (Cloud 9(4 stuks achter elkaar opgevreten), chips, pinda's... en wat dan ook voor een snoepgoed en ik kon er niet vanaf blijven....... :denk:  :denk:  :congratualtionsis0:  :thankyoufw5:  :run:  :run:  :run:  :ripba8:  :ripba8:  :ripba8:  :weetikniet:  :weetikniet:  :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 april 2019, 15:35:45


Maar den Koreanen en blanken wilden niet op SALSA muziek dansen... :confused2:  :confused2:

Veel mensen (toeristen) gaan daar eten want het verhaal gaat rond dat in Maldito het beste voer te koop is.... :happy:  :happy:

Screen stond evenwel 20 meter verder dan de pijl op den foto (niet mijn foto)